استوک لند؛ بهترین سایت فروش کامپیوتر استوک

استوک لند؛ بهترین سایت فروش کامپیوتر استوک

استوک لند با بیش از ۱۰ سال است که در زمینه واردات و فروش سخت افزار، مانیتور و مینی کیس های استوک فعالیت می نماید. ما توانسته ایم در طی این سالها محصولات خود را متناسب با نیاز روز بازار ایران و جهان به روز نماییم.کلیه محصولات شرکت دارای گارانتی بوده که همین امر نشان از سلامت و مرغوبیت اجناس ما دارد.

استوک لند؛ بهترین سایت فروش کامپیوتر استوک

واردات مستقیم باعث گردیده تا قیمت محصولات ما نسبت به سایر رقبا کمتر بوده و همچنین علاوه بر فروش عمده ، تک فروشی نیز از خدمات استوک لند می باشد.کارشناسان ما به صورت تمام وقت آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه سیستم های مورد نیاز مشتریان می باشند.

برای خرید کامپیوتر دست دوم شما باید با قیمت های مختلف کامپیوتر در استوک لند آگاهی پیدا کرده باشید. به هر حال همه به خوبی می دانیم که قیمتی که شما در یک مجموعه اینترنتی برآورد می کنید کاملاً با بازار فیزیکی متفاوت و البته ارزان تر است. به همین علت بهتر است با پشتیبانی مجموعه در تماس باشید و برای خرید انواع کیس دست دوم با برند و امکانات آشنا و سپس قیمت را جویا شوید.

برای آشنایی با انواع کیس استوک شما باید مدل های متفاوتی را مورد بررسی قرار دهید که ما انواع گوناگون کیس های استوک و کامپیوتر های دست دوم در مدل های کاربردی و به صرفه را در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم. برای خرید کیس استوک گیمینگ و مدل های دیگری هم چون مینی کیس های ورک استیشن و کیس های دسکتاپ با قابلیت ارتقاء بهتر است اطلاعاتی در مورد هرکدام داشته باشید که ما در ادامه شما را با توضیح مختصر هرکدام آشنا می‌کنیم که شامل:

استوک لند؛ بهترین سایت فروش کامپیوتر استوک

راهنمای خرید مینی کیس استوک ارزان

زمان انتخاب مینی کیس استوک یکی از موارد مهمی که باید مد نظر داشته باشید، میزان فضایی است که در اختیار دارید. در صورتی که میز کار شما کوچک است، یا اگر برای انجام کارهای مختلف نیاز به حمل سیستم و اطلاعات خود دارید، خرید مینی کیس بهترین انتخاب است. بر خلاف تصور برخی افراد که گمان می‌کنند با محصولی کوچک و کم توان روبرو هستند. این محصول نوعی کیس معمولی است که درون آن سخت افزار قوی با امکانات متفاوت تعبیه شده است. با این ویژگی بر اساس نیاز خود و انتظاری که از سیستم دارید، می‌توانید مینی کیس استوک ارزان را از طریق سایت استوک لند سفارش دهید.

https://land-stock.ir/product-category/کیس-استوک

 

مزیت خرید مینی کیس دست دوم

مینی کیس ها از نظر سخت افزاری و نرم افزاری شباهت های زیادی با کیس های معمولی دارند. علاوه بر این، با توجه به بررسی این نوع محصول با برندهای مختلف از جمله بررسی مینی کیس های hp خرید این محصول به صورت دست دوم مزیت هایی نیز برای خریداران دارد. در واقع برند hp و dell با عرضه انواع مینی کیس از بهترین تولید کنندگان این محصول محسوب می شوند. زمان خرید این محصول می‌توانید با توجه به نیاز خود و نوع کاربری و انتظاری که از سیستم دارید و با مطالعه راهنمای خرید مینی کیس استوک، محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه داشته باشید. از بهترین مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزیت خرید مینی کیس

طراحی مینیمال و ظریف: یکی از بهترین مزایای خرید مینی کیس طراحی مینیمال و سایز کوچک آن است. به گونه‌ای که به راحتی می‌توانید آن را در میز کار کوچک و کم جا هم قرار دهید.

قیمت مقرون به صرفه: از مزایای دیگر خرید مینی کیس استوک، قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به کیس است. در صورتی که قصد خرید کیس معمولی با سخت افزاری مشابه با مینی کیس را داشته باشید، قیمت آن بالاتر از مینی کیس دست دوم آن است.

مستحکم بودن بدنه: بر خلاف طراحی مینیمال و ابعاد کوچک مینی کیس، بدنه آن از فلز بسیار مرغوب و مستحکمی تولید شده که مقاومت بالایی دارد.

وزن کم: با توجه به بدنه ظریف و کوچک مینی کیس، سخت افزار درون این محصول با قطعاتی که کم وزن تعبیه شده است. به همین جهت حمل و نقل و جابه جایی آن بسیار آسان خواهد بود.

دسترسی راحت به قطعات: با توجه به ابعاد کوچک مینی کیس ها، قطعات درون آن به صورت پازل کنار یک دیگر قرار می گیرند. به همین دلیل دسترسی به این قطعات به راحتی امکان پذیر بوده و در برخی موارد قابل ارتقاء است.

سیستم فن خنک کننده : در این سیستم ها فن در قسمت پایین هارد قرار گرفته که باعث می شود که این قطعه که به صورت مداوم استفاده می شود خنک شود و به مراتب سرعت پردازش را بالا می برد و سلامت سیستم را تامین می کند. همچنین مینی کیس ها دارای فن خنک کننده گازی هستند که باعث خنک کردن cpu می شوند و این فن ها همانند فن گازی که در یخچال استفاده شده به کار برده می شوند که قدرت بالایی هم دارند.

عمر بالا: طراحان این محصول با توجه به شناخت نوع کاربری زیاد آن، اطلاع دارند که قرار است از این محصول ساعات طولانی و حتی برای جابه جایی به مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل در ساخت این دستگاه بالاترین کیفیت و بهترین ظرفیت به کار گرفته شده تا طول عمر بالایی داشته باشد.

زمانی که در مورد صرفه اقتصادی این نوع کیس ها صحبت می‌کنیم صددرصد برای این حرف دلیل منطقی داریم. توجه داشته باشید که خرید این مدل کیس ها بدون واسطه از امارات انجام می پذیرد که با قیمت پایین تری به فروش می رسند. چنانچه شما مشتری باهوشی باشید نباید این فرصت استثنایی را از دست بدهید.پس با خرید کیس استوک از استوک لند می توانید با خیالی آسوده از خریدی مطمئن لذت ببرید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments