کدام هتل آپارتمان های مشهد را رزرو کنیم؟

در مشهد، هتل آپارتمان­های لوکس و مجللی وجود دارد که امکانات خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می­دهند. مزیت اقامت در هتل آپارتمان­های مشهد این است که مهمانان ملزم به پرداخت هزینه­های زیاد نیستند. در میان اقامتگاه­های موجود در این شهر، هتل معجزه مشهد به دلیل تمیزی مطلوب اتاق­ها، ارائه خدماتی مطلوب و قیمت ارزان به یکی از محبوب­ترین اقامتگاه­ها در میان مسافران تبدیل شده است. در این مطلب به معرفی هتل آپارتمان­های مشهد پرداخته شده است.

کدام هتل آپارتمان های مشهد را رزرو کنیم؟

معرفی هتل معجزه مشهد

این هتل آپارتمان در یک ساختمان پنج طبقه در خیابان امام رضا دو و نزدیک به حرم امام رضا قرار دارد. هتل معجزه دارای 20 واحد اقامتی است و اتاق­های آن شامل اتاق­های یک­تخته، دوتخته، سه­تخته و چهارتخته می­شود. هر یک از اتاق­های این هتل دارای امکاناتی همچون آشپزخانه، سیستم تهویه­مطبوع، تخت­های استاندارد، حمام و ملزومات بهداشتی است.

این هتل در سال 1390 تاسیس شده است و محیطی آرام، تمیز و دلنشین را در اختیار مسافران قرار می­دهد. همچنین رستوران هتل معجزه صبحانه را با منوی بوفه و ناهار و شام را به‌ صورت منوی انتخابی برای مهمانان سرو می­کند.

علاوه بر فاصله کم هتل معجزه مشهد تا حرم، این هتل به بازار رضا و مجتمع های تجاری 17 شهریور، خانه­های تاریخی مشهد مانند خانه توکلی و خانه داروغه نیز نزدیک است. از دیگر امکانات این هتل می­توان به نمازخانه، رستوران، اینترنت رایگان و صندوق امانات اشاره کرد.

معرفی هتل معجزه مشهد

سایر هتل آپارتمان های مشهد

همانطور که گفته شد، در مشهد تعداد زیادی هتل آپارتمان مناسب برای اقامت وجود دارد که شامل موارد زیر می­شود:

هتل آپارتمان بشری

این هتل در یک ساختمان 9 طبقه قرار دارد و دارای 300 واحد اقامتی است. هتل بشری که در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده است، می تواند در کنار هتل معجزه مشهد یک گزینه مناسب برای اقامت مسافران باشد. این هتل در مجاور حرم و در مقابل درب ورودی باب­الجواد (ع) قرار گرفته است.

اتاق­های این هتل دارای ظرفیت­های مختلف هستند و با دکوراسیونی منحصربه­فرد تزیین شده­اند. کادر مجرب و حرفه­ای این هتل بسیار محترمانه با مهمانان برخورد می­کنند. دیگر امکانات این هتل شامل اینترنت پرسرعت رایگان، رستوران­شیشه ای با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می­شود.

هتل آپارتمان ستاره آرمان توس

با وجود امکانات خوبی که این هتل آپارتمان در اختیار مهمانان خود قرار می­دهد، می­توان آن را به یک هتل پنج ستاره تشبیه کرد. هتل آپارتمان آرمان در یک ساختمان 9 طبقه نوساز با نمای ورودی بسیار شیک قرار گرفته است و بهترین امکانات رفاهی و اقامتی را ارائه می­دهد.

علاوه بر هتل معجزه مشهد این هتل نیز محل مناسبی برای اقامت مسافران به حساب می­آید. امکانات این هتل شامل واحدهای اقامتی متنوع، رستوران و کافی شاپ با ظرفیت 210 نفر و مجموعه ی آبی (استخر، سونا، جکوزی) می­شود.

هتل آپارتمان نخل فردوس

این هتل آپارتمان نوساز در نزدیکی حرم قرار دارد. امکانات آن شامل رستورانی با ظرفیت 64 نفر، آسانسور، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ می­شود. در این هتل، واحدهای اقامتی متنوع همچون اتاق­های دو تخته، سه تخته و چهار تخته وجود دارد.

هتل آپارتمان نجف اشرف

علاوه بر هتل معجزه مشهد یکی دیگر از هتل آپارتمان های خوب این شهر، هتل نجف اشرف است. این هتل با بیش از 10 سال تجربه، یکی از لوکس­ترین هتل آپارتمان ­های مشهد به شمار می­آید. هتل نجف اشرف در خیابان امام رضا در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و هتل به منظور جلب رضایت مشتریان خود بهترین خدمات و امکانات را ارائه می­دهد.

این هتل دارای 36 واحد اقامتی از جمله سوییت­های یک­خواب و دوخواب با دکوراسیونی لوکس و دلپذیر است. دیگر امکانات آن شامل رستورانی با ظرفیت 80 نفر و سرو غذا به صورت سلف­سرویس، کافی­شاپ و فضای سبز با محیطی زیبا، مجهز به اینترنت پرسرعت، آسانسور و پارکینگ می­شود.

هتل آپارتمان مهستان

در کنار هتل معجزه مشهد، این هتل یک محل اقامت نوساز و بسیار لوکس است که در خیابان امام رضا و نزدیک به حرم قرار دارد. واحدهای اقامتی این هتل معمولا یک­خواب و دوخواب هستند. در این هتل، امکاناتی همچون رستورانی با ظرفیت 180 نفر و سرو انواع غذاهای ایرانی، کافی­شاپ، تلویزیون و اینترنت رایگان در لابی وجود دارد.

هتل آپارتمان ملل

هتل آپارتمان ملل یکی دیگر از اقامتگاه­های نزدیک به حرم رضوی و از لوکس­ترین هتل آپارتمان­های مشهد است. این هتل با 10 سال سابقه از امکانات رفاهی عالی و پرسنل مجربی برخوردار است. علاوه بر این، هتل ملل 29 واحد اقامتی همچون اتاق­های یک­خواب، دوخواب، سه­خواب و سوئیت­های دونفره دارد.

علاوه بر هتل معجزه مشهد این هتل نیز می­تواند یک محل اقامت مناسب برای مسافران باشد. فاصله این هتل تا حرم بسیار نزدیک است و این هتل مجهز به رستورانی با محیط سنتی و کافی­شاپ، اینترنت رایگان، تلویزیون در لابی، آشپزخانه و آسانسور است.

رزرو هتل آپارتمان های مشهد در فلای تودی

هتل آپارتمان­های بسیاری در مشهد وجود دارد که امکانات خوبی ارائه می دهند. هتل معجزه مشهد یکی از هتل­های این شهر است که نه تنها به حرم و مراکز خرید نزدیک است، بلکه قیمت مقرون­به­صرفه­ای دارد. جهت رزرو این هتل و سایر هتل­های مشهد، کافی­است به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در این سایت متنوع ترین فهرست هتل های مشهد را مشاهده خواهید کرد. با یک مقایسه ساده میان امکانات و قیمت اتاق ها به راحتی می‌توانید مناسب ترین گزینه را با توجه به بودجه خود رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین و متنوع ترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در مشهد با پشتیبانی 24 ساعته باکیفیت‌ترین خدمات سفر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments