چطوری حساب دیسیبل شده اینستاگرام را بازگردانیم؟

چطوری حساب دیسیبل شده اینستاگرام را بازگردانیم؟

ما در این مقاله دنبال این هستیم که چطوری حساب دیسیبل شده اینستاگرام را بازگردانیم؟ از اونجایی که پلتفرم اینستاگرام اینروزا خیلی با زندگی و کسب  کارمون گره خورده است لذا دیسیبل شدن پیج مون که میتونه بنا به دلایلی از جمله نقض قوانین اینستاگرام یا دیسیبل شدن اشتباهی اکانت از طرف اینستاگرام اتفاق بیفته.

بسیار آزار دهنده باشه و امور روزمره مخصوصاً کسب و کار مون  رو بشدت تحت تاثیر منفی قرار بده. از این رو نحوه بازگردانی پیج دیسیبل شده یک از سوالات رایج کاربران فضای مجازی می‌باشد که می‌خواهیم که در این مطلب بهترین راهکار رفع دیسیبل اینستاگرام رو بهتون آموزش بدم.

 

 

برگرداندن پیج دیسیبل شده توسط اینستاگرام

در ابتدا شاید از خودتون بپرسید که از کجا بفهمیم پیج دیسیبل شده؟ شما ممکنه با پیام زیر در اینستاگرام روبرو بشید

your account has been disabled for violating our terms

یا اینکه اگه کسی اکانت تون رو در قسمت جستجو اینستاگرام سرچ کنه،  شما رو پیدا نکنه یا این که خودتون نتونید وارد حساب کاربری تون بشید. در چنین مواقعی باید شک کنید که احتمالاً از طرف اینستاگرام Disable شده اید.

دیسیبل شدن پیج توسط اینستاگرام دلایلی مختلفی داره. ممکنه شما قوانین این برنامه رو نقض کرده باشید، یا احتمال داره اینستاگرام، اشتباهی شما رو Disable کرده باشه که در این دو حالت ما در ادامه بهترین روش رو برای بازگردانی پیج اینستاگرام به صورت زیر به شما آموزش خواهیم داد.

توجه کنید که اگر خودتون تصمیم به دی اکتیو اینستاگرام گرفته باشید. در این صورت بایستی مقاله مربوطه رو بخونید و برای فعال کردن مجدد اون اقدام نمایید.

برای بازگردانی پیج اینستاگرام، فرم  My Instagram Account Was disabled رو تکمیل و سپس برای اینستاگرام ارسال نمایید. از اونجایی که طی چند ساعت شما پاسخ رو دریافت خواهید کرد بایستی ایمیل رو چک نمایید. در جواب، اینستاگرام از شما می‌خواهد که عکسی از خودتون به همراه کد دستنویس، نام و username رو ارسال نمایید.

برگرداندن پیج دیسیبل شده توسط اینستاگرام

پس از ارسال عکس، چند روزی طول میکشه که اینستاگرام صحت عکس شما رو بررسی کنه. در صورت تایید، اکانت تون مجدد فعال می‌گردد.

خب حالا مراحل کار چگونه است؟ ما در مقاله‌های مختلف، موضوعات متنوع و کاربردی رو در زمینه اینستاگرام چون دانلود عکس پروفایل اینستاگرام، نحوه ایجاد کپشن‌های تاثیرگذار، آرشیو کردن و … بررسی کردیم که بسیار موفقیت آمیز هم بوده است حال در این مطلب می‌خواهیم که در ادامه مراحل بازیابی حساب دیسیبل شده اینستاگرام رو بطور کامل براتون توضیح بدم…

 

مراحل بازیابی حساب دیسیبل شده اینستاگرام

برای بازیابی اکانت دیسیبل شده اینستاگرام گام‌های زیر رو بترتیب اجرا نمایید:

  1. ابتدا فرم My Instagram Account Was disabled رو بایستی از لینک بازگردانی پیج دیسیبل شده دریافت نمایید. چجوری؟ اینطوری که یکی از دو تا عبارت زیر رو در گوگل سرچ کنید تا لینک‌هایی که مربوط به فیس بوک هستند رو برای شما بیاره و از اون طریق برای دسترسی به فرم اقدام نمایید.
  • برای بازگردانی پیج disable اینستا به دلیل نقض مکرر مالکیت معنوی یا به اشتراک گذاری محتوای جعلی/گمراه کننده
  • برای بازگردانی پیج دیسیبل شده اینستاگرام که دستورالعمل‌های اینستاگرام را نقض کرده‌اند
  1. گزینه I understand and wish to continue یعنی “من متوجه شدم و ادامه می‌دهم” رو در فرم تون تیک بزنید و و بروی گزینه Send کلیک نمایید.
  2. اطلاعات زیر رو در فرم برگرداندن پیج دیسیبل شده اینستاگرام کامل کنید
  • در قسمت Your name نام تون رو کامل بنویسید
  • در قسمت Email address، آدرس ایمیلی که با اون به حساب اینستاگرامی تون وصل شدید، رو وارد نمایید.
  • نام کاربری تون رو در بخش Your Instagram username تایپ کنید.
  • حالا در قسمت زیر، درخواست و مشکل تون رو بطور واضح بنویسید:

Please explain why you believe that the content should not have been removed

مثلاً میتونید بنویسید که:

Hi, my Instagram account has been disabled by mistake. I did not post any content that violates Instagram’s community guidelines

مراحل بازیابی حساب دیسیبل شده اینستاگرام

 

  1. در قسمت پایانی فرم، گزینه Attachment رو خواهید دید که در این قسمت شما بایستی اون پستی که به اشتباه پاک شده است رو آپلود نمایید دقت کنید که فرمت فایل تون باید در قالب زیر باشه:

JPG ،GIF ،PNG ،TIFF و PDF

  1. در قسمت Declaration، گزینه زیررو تیک بزنید و در بخش Electronic signature نام تون رو کامل تایپ کنید.

My content was removed due to a violation of Instagram’s Terms of Use, and I believe the content should not have been removed

  1. در پایان روی گزینه Send کلیک نمایید .
  2. حالا ایمیل تون رو بایستی چک کنید که در عرض 3 الی 4 ساعت پاسخی مبنی بر این که روی یک کاغذ یک کد رو دستی بنویسید و به همراه یک عکس سلفی از خودتون ارسال نمایید.
    برگرداندن پیج دیسیبل شده توسط اینستاگرام

    1. در پایان صبور باشید تا طی 3 الی 4 روز ایمیل شما رو بررسی کنه و پس از تایید عکس تون، مجدد اکانت شما فعال خواهد شد که در اینصورت یک ایمیل موفقیت آمیز از اینستاگرام دریافت خواهید کرد بنابراین لازمه که این چند روز مدام ایمیل خودتون رو چک نمایید.

     

    مراحل بازیابی پیج در سایت بازگردانی پیج اینستاگرام چگونه است؟

    مراحل بازیابی پیج در سایت بازگردانی پیج اینستاگرام کاملاً شبیه مراحل در اپلیکیشن می‌باشد و تفاوتی نداره اگر که احیاناً گوشی همراه تون نیست و یا اپ اینستاگرام رو روی موبایل تون ندارید.

    شما میتونید وارد سایت اینستاگرام instagram.com بشید و از اونجا مراحل بالا رو اجرا نمایید.

    نکته: توجه کنید که اگه تعداد دفعات دیسیبل شدن پیج تون زیاد بشه شما با حذف اکانت اینستاگرام روبرو خواهید شد. حذف اکانت اینستاگرام دلایل دیگه ای از جمله استفاده از برنامه‌های دانلودر غیر قانونی برای دانلود از اینستاگرام  داره که راهکارهای مخصوص برای جلوگیری از حذف پیج موجود هست ولی اگه این حذف شدن به علت تکرار دیسیبل پیج تون اتفاق بیفته، دیگه با مراحل بالا نیز قادر به رفع دیسیبل اینستاگرام نخواهید بود و از دوباره باید دست به اقدام ساخت اکانت بزنید.

     

    سخن پایانی

    بازیابی سایت دیسیبل شده براحتی با اجرای مراحل بالا امکان پذیره اگر که بصورت اشتباهی پیج تون دیسیبل شده باشه و یا مربوط به علت نقض قوانین اینستاگرام باشه. ولی دقت کنید که اگه چندین سری دیسیبل شدن پیج تون تکرار بشه دیگه امکان برگرداندن پیج دیسیبل شده اینستاگرام وجود نداره و باید در این شرایط از نو اکانت بسازید و فعالیت خودتون رو شروع نمایید.

    امیدوارم که این اطلاعات برای شما مفید و کاربردی بوده باشه و اون رو با دوستان و اطرافیان تون نیز به اشتراک بگذارید. از همراهی شما تا انتهای مقاله متشکرم، در صورتی که سوالی در این خصوص داشتید با کارشناسان مجموعه رایانه کمک از طریق تلفن‌های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره  0217129  تماس بگیرید تا در کمترین زمان به جواب مناسب برسید.

     

     

     

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments