آموزش رفع محدودیت و مشکلات استفاده از گوگل نو (Google Now)

استفاده از گوگل نو (Google Now)

متاسفانه بنا به دلایل خاصی استفاده از دستیار صوتی و هوشمند گوگل یعنی گوگل نو یا گوگل ناو (Google Now) در برخی از کشورها امکانپذیر نیست. اما روشی وجود دارد که با استفاده از آن این عمل امکانپذیر می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه رفع محدودیت و مشکلات استفاده از گوگل نو (Google Now) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با محدودیت و مشکلات استفاده از گوگل نو (Google Now)

گوگل نو یا Google Now دستیار صوتی و هوشمند گوگل در سیستم عامل اندروید است. اگرچه گوگل نو از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند، اما با این حالا چنانچه تا حدی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید، این دستیار صوتی می‌تواند بسیار کاربردی و جالب توجه عمل کند. متاسفانه استفاده از گوگل نو (Google Now) در برخی از مناطق دنیا و کشورهای مختلف با مشکلات و محدودیت‌های خاصی همراه است. به عنوان مثال استفاده از گوگل نو (Google Now) در چین، آلبانی، قبرس، مالت، نپال، پورتوریکو، تونس و بسیاری دیگر از کشورها با محدودیت‌ها و مشکلاتی همراه خواهد بود. در اغلب شرایط این محدودیت‌ها به دلیل عدم وجود امکان گزارش‌های منطقه‌ای و مرتبط با موقعیت مکانی به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل در محل

اما آیا روشی وجود دارد که با استفاده از آن بتوان از محدودیت‌ها و مشکلات استفاده از گوگل نو (Google Now) رهایی یافت؟ خوشبختانه این امر امکانپذیر است. بدین منظور کافیست که از اپلیکیشنی تحت عنوان Google Now Enabler استفاده کنید که توسط تیم CzBIX توسعه داده شده است. این برنامه سبب می‌شود که در حین استفاده از گوگل نو (Google Now) نیازی به تشخیص موقعیت مکانی کاربر وجود نداشته باشد. لازم به اشاره است که به منظور استفاده از این برنامه و روش مورد نظر باید حتما سه شرط زیر برقرار باشند:

  • دستگاه اندرویدی شما باید روت شده باشد.
  • سیستم عامل دستگاه باید اندروید 4.0 یا نهایتا اندروید 6.0.1 باشد (متاسفانه هنوز سازگاری با اندروید 7.0 نوقا ارائه نشده است).
  • گزینه Unknown Sources دستگاه اندرویدی فعال باشد.

اگر سه شرط فوق در گوشی اندرویدی شما برقرار است، می‌توانید همین حالا با دور زدن بررسی موقعیت مکانی شما توسط برنامه گوگل نو (Google Now)، محدودیت‌های آن را از میان بردارید. در ادامه این مقاله به آموزش نحوه دقیق انجام این عمل و رفع محدودیت و مشکلات استفاده از گوگل نو (Google Now) می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش رفع مشکلات و محدودیت استفاده از گوگل نو (Google Now)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، به منظور رفع محدودیت و مشکلات استفاده از گوگل نو (Google Now) کافیست که از برنامه‌ای تحت عنوان Google Now Enabler استفاده کنید. بدین منظور مراحل زیر را طی نمایید:

استفاده از گوگل نو (Google Now)

بیشتر بخوانید: نمایندگی اصلی تعمیرات گوشی سامسونگ

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت نسبت به دانلود برنامه Google Now Enabler وارد عمل شوید. پس از دانلود این برنامه باید آن را در دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. دقت داشته باشید که برای نصب این برنامه نیاز است تا گزینه Unknown Sources دستگاه اندرویدیتان فعال باشد. همچنین این برنامه برای عملکرد صحیح نیازمند دسترسی به روت دارد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه فعال کردن گزینه Unknown Sources در گوشی هوشمند خود، می‌توانید تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار سازید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

استفاده از گوگل نو (Google Now)

پس از نصب برنامه Google Now Enabler در گوشی هوشمندتان آن را اجرا کنید. در پنجره پاپ آپ نمایان شده گزینه Grant را انتخاب کنید تا اجازه دسترسی به تنظیمات ریشه‌ای و روت به اپلیکیشن مد نظر داده شود. سپس گزینه Put Skynet Online را در محیط برنامه لمس کنید. با لمس این گزینه استفاده از گوگل نو (Google Now) بدون هیچ مشکل و محدودیتی برایتان امکانپذیر می‌شود!

استفاده از گوگل نو (Google Now)

حال می‌توانید از تمام قابلیت‌های دستیار صوتی و هوشمند گوگل یعنی گوگل نو یا گوگل ناو استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  تعمیر گوشی گلس شکسته سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه رفع مشکلات و محدودیت‌های استفاده از گوگل نو (Google Now) پرداختیم. از طریق اپلیکیشن کاربردی Google Now Enabler به سادگی توانستیم مشکلات دستیار صوتی و هوشمند گوگل را از میان برداریم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید: 

خرید گوشی

قطعات موبایل

قطعات گوشی سامسونگ جی 8

iPhone XS Max قطعات گوشی

تعمیرات موبایل

منبع gadgethacks

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
msr_313
msr_313
6 سال گذشته

واقعاً عالی بود، تنها راه حلی بود که جواب داد و با اندروید ۷.۱ هم مشکلی نداشت