از کجا ویدئو وال بخرم؟

از کجا ویدئو وال بخرم؟

دنیای رقابتی امروز در بازارهای مختلف نیازمند استفاده از ابزارهای متفاوتی برای معرفی و تبلیغات است. شیوه‌های سنتی تقریبا در حال منسوخ شدن هستند و هیچ تاثیری بر روی نگرش مخاطب و مشتری نخواهند داشت. بنرها و تبلیغات کاغذی کنار گذاشته می‌شوند و به جای آن‌ها از سیستم‌های پرقدرتی مانند نمایشگرهای بزرگ برای این منظور استفاده می‌شود. سیستم‌های ویدیو وال یکی از همین ابزارهای مهم و پرقدرت هستند که به عنوان یک ویترین پر زرق و برق می‌توانند تمامی ویژگی‌ها و مزیت‌های رقابتی شما را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

معرفی ویدیو وال Video Wall

دستگاه‌ها که با نام دیگری تحت عنوان دات پیچ هم شناخته می‌شوند، به شدت در سال‌های اخیر جای خود را بین کسب و کارها و سازمان‌ها و ادارات مختلف باز کرده‌اند. اما مهم‌ترین بخش کاربردی این دستگاه‌ها مربوط به حوزه تبلیغات و فروشگاه‌های مختلف خواهد بود. مانیتورهای Signage به اندازه برای شما سودآوری خواهند داشت که بدون آن‌ها خود را در بین رقبا تنها می‌بینید. بزرگ‌ترین تصاویر و دیدنی‌ترین محتوا برای معرفی شما از طریق این سیستم پخش شده و استفاده از تکنولوژی این قضیه را برای مخاطب جذاب‌تر خواهد کرد. در این متن پاسخ به سوال از کجا ویدئو وال بخرم؟ و اهمیت و مزیت استفاده از آن در زمینه تبلیغات و فروشگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ویدئو وال صنعتی تبلیغاتی چیست؟

دنیای امروز تکنولوژی ابزارهای بسیار موثری را برای تبلیغات معرفی کرده است. ذات این موضوع همراه با جذابیت و کشش مخاطب است و برای این منظور باید از بهترین شیوه‌ها و برترین فناوری‌ها استفاده کرد. شرکت‌ها و برندهای معتبر دنیا در این زمینه به سراغ یکی از بهترین ابزارها به نام ویدیو وال‌ها رفته‌اند. این دستگاه که عبارت است از ترکیب مانیتور صنعتی برای پیاده‌سازی تصاویر بسیار بزرگ، می‌تواند در هر اندازه و با روش‌های مختلف توسط مهندسین پیاده سازی شود. دات پیچ‌ها امکان اجرا در هر فضای بزرگی را دارند که یکی از رایج‌ترین اشکال آن مربوط به نصب در فروشگاه‌ها و در معرض دید عموم است. افرادی که از مقابل چنین نمایشگرهای بزرگی عبور می‌کنند، به سرعت جذب آن شده و محتوای پخش شده از طریق آن را دنبال می‌کنند. خصوصا اگر تولیدکننده محتوا و گرافیست‌ها و ویدیوکارهای خبره‌ای در این زمینه به کار گرفته شود، تصاویر می‌تواند برای مخاطب دلنشین‌تر و همراه با پیام‌های خاصی باشد.

ویدئو وال صنعتی تبلیغاتی چیست؟

انتخاب محل نصب این دستگاه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در یک فاصله مناسب و با ابعاد درستی پیاده‌سازی شود. به طور مثال نصب آن در یک خیابان پرتردد باید دقیقا مقابل محل عبور و مرور و همراه با بیشترین زاویه دید برای عموم باشد. با توجه به اینکه شدت نور در Video Wall به طرز قابل توجهی ارتقا داده شده است، همین موضوع سبب جلب توجه بیشتر و مشاهده آسان برای کاربران می‌باشد. همچنین کیفیت تصاویر نیز در بالاترین سطح ممکن با ابعاد ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل خواهد بود که کاملا مطابق با آخرین تکنولوژی‌های تراکم پیکسلی در دنیای امروز می‌باشد.

مزایای خرید ویدیو وال برای تبلیغات

تنوع در سایز و ابعاد : شما به عنوان مدیر یک فروشگاه یا مسئول تبلیغات یک شرکت می‌توانید از مانیتورهای دات پیچ به عنوان ابزار مهمی در زمینه معرفی محصولات یا خدمات خود استفاده کنید. این موضوع متناسب با حجم کسب و کار و گردش مالی شما خواهد بود و می‌توانید ابعاد و سایزهای مورد نظر را در مورد ویدئو وال انتخاب کنید. در مورد اینکه شما به سراغ چه سایزی بروید بهتر است با متخصصین کار و همچنین مشاوران مجرب صحبت کنید و نظر آن‌ها را در مورد اینکه چه اندازه‌ای می‌تواند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد جویا شوید. اما در نهایت آنچه که مهم است انعطاف بالای ویدئو وال‌ها در زمینه سایز آن‌ها است و شما می‌توانید در هر اندازه‌ای از کسب و کار خود به سراغ مزایای آن بروید.

همگام با تکنولوژی : قدرت و جذابیت‌های کسب و کار ارتباط نزدیکی با هماهنگی آن با فناوری خواهد داشت. هر چه شما سعی کنید که از ابزارهای نوین و به روز در زمینه ارتباط خود با مشتریان و سایر بخش‌های سازمان خود بهره ببرید، نظر آن‌ها در مورد کیفیت کار شما مثبت‌تر خواهد شد. تکنولوژی همواره تاثیر بسزایی در بهبود عملکرد شما دارد. برای مثال ویدئو وال 4k یکی از نمادهای خاص در بازار امروز محسوب می‌شود.

اثرگذاری بالا : هیچ نمایشگری به اندازه مانیتورهای Signage نمی‌تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. شدت روشنایی بالا به همراه رنگ‌های جذاب موجب دقت بیننده در محتوای پخش شده خواهد شد و این به شدت می‌تواند انتقال پیام مد نظر شما را آسان‌تر کند. در سبک زندگی امروزی و سرعت بالای روزمرگی، به دست آوردن نگاه مخاطب حتی برای چند ثانیه هم از ارزش زیادی برخوردار است. ویدئو وال‌ها این کار را به سادگی برای شما انجام خواهند داد و می‌توانند ابزار بسیار مفیدی در جهت معرفی محصولات و خدمات شما باشند. طبق آمارهای رسمی به دست آمده از مطالعه بازار و مشتریان مختلف در شهرهای مدرن امروزی، از هر ۱۰ نفر مشتری، ۸ نفر کاملا خرید خود را تحت تاثیر نمایشگر صنعتی تاچ و دات پیچ‌ها دانستند که این یک عدد حیرت‌انگیز است.

مزایای خرید ویدیو وال برای تبلیغات

ارزش خرید بالا : برخلاف آنچه که تصور می‌شود ویدیو وال‌ها به هیچ عنوان دستگاه گران قیمتی نیستند. خریدار در هنگام تهیه و نصب چنین سیستمی شاید اقدام به هزینه بیشتری از حد معمول کرده باشد اما بدون شک با توجه به تاثیرات مثبت آن و همچنین کنار گذاشتن سایر روش‌های تبلیغاتی، به سرعت این موضوع جبران شده و حتی منجر به سودآوری نیز خواهد شد. شما با وجود یک پنل تبلیغاتی LED بزرگ دیگر نیازی به نصب بنرها و تبلیغات مختلف نخواهید داشت. تنها کافی است که محتوای مورد نظر را توسط متخصصین تولید کرده و آن را بر روی نمایشگر بارگذاری کنید.

سرعت بالا : طراحی و اجرای یک بنر غول پیکر در اندازه‌های ویدیو وال، علاوه بر هزینه کرد بالا نیازمند صرف زمان زیادی نیز خواهد بود. چنین حالتی را در دات پیچ‌ها به هیچ عنوان تجربه نخواهید کرد و تنها کافی است که فایل مورد نظر تبلیغاتی خود را از طریق پلیرهای مختلف پخش کنید.

برد در رقابت : در هر صنعت و کسب و کاری که باشید حتما با رقبای قدرتمند و حرفه‌ای روبرو هستید که حرکت کردن در مسیر موفقیت تنها با استفاده از ابزارهایی مانند ویدئو وال صنعتی ممکن خواهد بود. شما زمانی می‌توانید در یک رقابت تنگاتنگ به برد برسید که مزیت‌های بزرگی مانند دات پیچ‌ها را رو کنید. بنابراین ناگزیر باید به سراغ این دستگاه‌ها بروید و از مزایای فراوان این سیستم‌ها برای توسعه کسب و کار خود بهره ببرید.

بهترین قیمت Video Wall

بازار امروز کشور در حوزه‌های مختلف نیازمند تحول در سطح تبلیغات است. بسیاری از برندهای رقابتی و با کیفیت داخلی به دلیل عدم آگاهی از مزیت‌های محصولات، به سراغ شیوه‌های غلط می‌روند و حتی در برخی از موارد دیدگاه مشتریان را نیز دچار تردید می‌کنند. توصیه پرواستور برای تمامی صاحبان صنایع و فروشگاه‌های بزرگ این است که حتما مطالعه کافی در مورد اینکه ویدیو وال چیست؟ و چگونه می‌توان آن را پیاده‌سازی کرد داشته باشند. تلویزیون‌های بزرگ در مقابل فروشگاه شما به عنوان یک ویترین همه کاره از محصولات و خدمات شما خواهند بود و معرفی جامعی از کار شما ارائه می‌دهند. برای اطلاعات بیشتر با شماره 021-52472000 در تماس باشید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments