آماده‌ای استاد اینستاگرام بشی؟

آماده‌ای استاد اینستاگرام بشی؟

من به عنوان کسی که حدود 7 سال است با اینستاگرام کار می‌کنم، همچنان موقع کار با آن به مشکل می‌خورم و سوالاتی در ذهنم پیش می‌آید. سوالاتی که برای پیدا کردن جوابشان، مجبورم سرچ کنم یا از بقیه بپرسم. شما چطور؟!

آیا شما همه چیز را راجع به اینستاگرام می‌دانید؟

وقتی می‌گوییم همه چیز، یعنی از صفر تا 100! یعنی همه امکاناتی که اینستاگرام از سال 2010 تا 2020 در نرم افزارش قرار داده یا آن را آپدیت کرده! از سیر تا پیازِ ساخت اکانت و انواع اکانت‌ها، کار کردن با بخش‌های مختلف اینستاگرام، تنظیمات اینستاگرام و هرچیزی که فکرش را بکنید.

اینستاگرام چه قابلیت‌هایی دارد که باید با آن آشنا باشیم؟

احتمال این‌که الان اینستاگرام را روی موبایلتان داشته باشید، خیلی زیاد است. ولی تا حالا به این فکر کردید که به غیر از پست گذاشتن و دیدن پست‌های بقیه، چه کارهای دیگری می‌توانید انجام دهید؟!

بیاید اینجا با هم کمی راجع به اینستاگرام و امکاناتش گپ بزنیم.

از پرسیدن اصطلاحات اینستاگرامی خجالت نکشید!!

تا حالا برایتان پیش آمده که در جمع دوستانتان همه راجع به اینستاگرام حرف بزنند؟ تازه از کلمه‌ها و اصطلاحاتی صحبت کنند که شما هیچ چیز راجع به آن ندانید! پس هیچوقت فراموش نکنید که برای یادگیری هرچیزی، از جمله اینستاگرام باید از پیش افتاده‌ترین اصطلاحات و آپشن‌ها شروع کنید.

در محیط اینستاگرام سرگردان نباشید!!

خیلی از افراد هنگام کار با اینستاگرام، دچار ناامیدی می‌شوند. یعنی نمی‌دانند که مثلا برای تنظیمات باید به کدام قسمت بروند. یا مثلا برای عوض کردن عکس پروفایلشان نمی‌دانند که دقیقا باید چه کنند! پس یادگیری تک به تک آیکون‌ها و بخش‌های اینستاگرام، و این‌که هرکدام دقیقا چه کاربردی دارند خیلی مهم است.

با تنظیمات اینستاگرام غوغا به پا کنید!!

تنظیمات اینستاگرام امکاناتی دارد که عقل جن هم به آن نمی‌رسد! مثلا در اینستاگرام بخشی برای دانلود دیتاهای شما وجود دارد. یعنی می‌توانید همه پست‌هایی که از ازل تا همین الان لایک کرده‌اید یا زیر آن  کامنت گذاشته‌اید را ببینید!! و خیلی اطلاعات دیگر…

با بیزینس پروفایل اینستاگرام حرفه‌ای باشید!!

آیا می‌دانستید که در اینستاگرام می‌توانید آمار همه فالوورهایتان را در بیاورید؟ یعنی بفهمید چندسالشان است؟ کجا زندگی می‌کنند؟ کدام پست‌های شما را بیشتر دیده‌اند و به چه چیزهایی بیشتر علاقه دارند؟

خب باید بگویم که در اینستاگرام فقط با فعال کردن بیزینس پروفایل می‌توانید به همه این اطلاعات دسترسی داشته باشید. اگر به فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید، یادگیری بیزینس پروفایل را همین الان شروع کنید.

با محتوای خوب در اینستاگرام بدرخشید!

من که فکر نمی‌‌کنم کسی از معروف شدن و فعالیت مفید در اینستاگرام بدش بیاید. پس بیایید به این فکر کنید که تولید محتوای حرفه‌ای، رسالت اصلی شما در اینستاگرام است. پس با یادگیری تولید محتوای حرفه‌ای خودتان را به فالوورهای اینستاگرام ثابت کنید.

چرا لازم است همه چیز را راجع به اینستاگرام بدانم؟

این روزها به هرکسی برمی‌خورید، محال است درباره پیج اینستاگرامتان نپرسد! تازه اگر بخواهید خودتان یا کسب و کارتان را به بقیه معرفی کنید، اینستاگرام بهترین فضا برای این کار است.

اینستاگرام امکانات زیاد و جذابی دارد. یادگیری همه آپشن‌های اینستاگرام هم برای شما ضروری است. پس شک نکنید که شما به یک مرجع مطمئن و امن نیاز دارید. چه چیزی بهتر از این‌که خودتان به یک مرجع تبدیل شوید؟!

تیم دیدوگرام از حرفه‌ای‌ترین تیم‌های تبلیغات و تولیدمحتوا در حوزه سوشال مدیا، به خصوص اینستاگرام است. این تیم در بخش آکادمی آموزشی خود دوره‌های مختلفی را در حوزه سوشال مدیا آماده کرده است.

آماده‌اید استاد اینستاگرام شوید؟ اگر جوابتان مثبت است، این تیم، برای شما دوره آموزش اینستاگرام، از مبتدی تا پیشرفته را آماده کرده که پیشنهاد می‌کنم حتما سری به این دوره بزنید.

در دوره گام به گام اینستاگرام چه چیزهایی آموزش داده می‌شود؟

در این دوره شما همه چیز یاد می‌گیرید. البته منظورم هرچیزی که به اینستاگرام و کار با آن مربوط باشد. بیایید خیلی مختصر راجع به سر فصل‌های این دوره صحبت کنیم.

اول از هر چیز با همه اصطلاحات اینستاگرام آشنا می‌شوید. در این دوره یک دیکشنری اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌گیرد که از الف تا ی اصطلاحات و آپشن‌های اینستاگرام گفته شده. بعد از آن درباره انواع اکانت‌های اینستاگرام و ساخت آن‌‌ها صحبت می‌شود. مثلا درباره انتخاب نام کاربری و پروفایل و جزییاتش یاد می‌گیرید.

در این دوره با محیط اینستاگرام و تک تک جزییاتش آشنا می‌شوید. همه چیز درباره پست گذاشتن، فالوو فالوئینگ‌ها، دایرکت و…

تنظیمات اینستاگرام یکی از گسترده‌ترین بخش‌هاست. همیشه چیزهایی مربوط به تنظیمات هست که شما نمی‌دانید! ولی در دوره آموزش گام به گام با تک تک امکانات در تنظیمات آشنا و نحوه کار با آن و کاربردش یاد می‌گیرید.

هدف اینستاگرام این هست که افراد با هم تعامل داشته باشند. در دوره آموزش اینستاگرام دیدوگرام، همه چیز را درباره فالوورها، نحوه فالو آنفالو، بلاک و آنبلاک و دایرکت یاد می‌گیرید. در این دوره یاد می‌گیرید چطور با به بهترین شکل از هشتگ استفاده کنید.

اساس و پایه اینستاگرام چیزی نیست جز تولید محتوا! تا حالا فکر کردید که اصول یک تولید محتوای درست و حرفه‌ای چیست؟ اصلا چطور باید پست‌ها و استوری‌ها را برای پیجتان انتخاب کنید و چه محتواهایی بهتر است؟ در یکی از فصل‌های دوره درباره تولید محتوا یاد می‌گیرید.

بعد هم یاد می‌گیرید که اکسپلور چیست و باید چه کار کنید تا پست‌هایتان وارد اکسپلور شود.

در دو فصل آخر، تنظیمات پیشرفته را یاد می‌گیرید. یکی از این تنظیمات پیشرفته کار با ابزارهای بیزینسی و بیزینس پروفایل، مثل ابزار insight است. آخرین فصل هم به طور کامل درباره نرم افزارها و برنامه‌های ویرایش عکس و فیلم صحبت می‌کنیم. فصل آخر با این هدف وارد دوره شده که شما عکس‌ها و ویدئوهای خودتان را حرفه‌ای‌تر بسازید.

فرصت ناب یادگیری  اینستاگرام را از خودتان دریغ نکنید!

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments