ارز دیجیتال دوج الون مارس ( Doge Elon Mars ) ، شیبا اینوی بعدی

ارز دیجیتال دوج الون مارس ( Doge Elon Mars ) ، شیبا اینوی بعدی

ارز دیجیتال دوج الون مارس (Dogelon Mars) یک میم کوین مبتنی بر دوج کوین و مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک است. این رمز ارز در سال 2021 شاهد نوسانات قیمتی بسیار زیادی بوده است و برخی معتقدند که فضای بیشتری برای رشد دارد. اما قیمت ELON چقدر می تواند بالا برود؟ آیا همان طور که از نام آن پیداست، قیمت ELON تا مریخ افزایش خواهد یافت؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی کامل این رمز ارز بپردازیم و یک سامانه ایرانی را برای خرید فروش آن معرفی کنیم که با استفاده از آن بتوانید با امنیت بسیار بالایی تمامی معاملات خود را انجام دهید.

ارز دیجیتال دوج الون مارس چیست؟

Dogelon Mars پروژه ای است که بر روی بلاک چین اتریوم با استفاده از استاندارد توکن ERC-20 ساخته شده است. این بدان معنی است که از بلاک چین اتریوم برای امنیت استفاده می کند. اما همچنین می تواند ویژگی های منحصر به فرد خود را در توکن ایجاد کند.
یکی از این ویژگی ها توکنومیکس (tokenomics) آن است. 50 درصد از عرضه اولیه این رمز ارز به خالق اتریوم، ویتالیک بوترین، هدیه داده شده است. 50 درصد دیگر در استخر نقدینگی (liquidity pool) یونی سواپ قفل شده است. این توکن در 22 آوریل 2021 از طریق یک عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز (IDO) فهرست شده است.

این پروژه امیدوار است که یک ‘ارز بین کهکشانی’ ایجاد کند، اگر چه برنامه‌هایی برای این کار ندارد. همچنین علاوه بر طرح های بسیار مبهم، این پروژه از نظر کاربری کار زیادی انجام نمی دهد.

این ارز توانسته بیش از 10 هزار درصد رشد داشته باشد و تمامی آن را مدیون جامعه سرمایه گذاران خود است. این پروژه برای جذب سرمایه گذاران از توییتر و تلگرام کمک می گیرد و توانسته 250.000 نفر را تشویق کند که در این توکن سرمایه گذاری کنند. به وجود آوردن چنین جامعه سرمایه گذاری بسیار قوی باعث شده است تا به عنوان پشتیبانی خوب برای این رمز ارز معرفی شوند.
این پروژه ادعا می کند که بخشی از دوج کوین است، در حال حاضر شواهد بسیار کمی برای حمایت از این ادعا وجود دارد. حداکثر مقدار عرضه این رمز ارز نسبت به دوج کوین بسیار بالاتر است و بسیار متفاوت تر از دوج کوین عمل می کند.
موسس این پروژه همچنین ادعا می کند که نامش ایلان است، اگر چه بنیانگذار ناشناس است و هیچ کس نمی تواند این اطلاعات را تأیید کند. اما ممکن است آن ها امیدوار باشند که با فرض اینکه ایلان ماسک پشت این توکن است، سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کنند. با این حال، بسیار بعید است که ایلان ماسک واقعی با این پروژه ارتباطی داشته باشد.

مارکت کپ دوج الون مارس

در اکتبر 2021، ارزش بازار ELON از یک میلیارد دلار فراتر رفت و در حال حاضر در حدود 1.7 میلیارد دلار قرار دارد و از نظر ارزش بازار در بین 100 ارز دیجیتال برتر قرار دارد. در حال حاضر با قیمتی در حدود 0.00000172 دلار معامله می شود، اگر چه تنها در مهر ماه نزدیک به 4000 درصد رشد را تجربه کرده است.
در حال حاضر بیش از 500 تریلیون توکن از این رمز ارز در حال گردش و معامله است و حداکثر عرضه آن هم 1,000,000,000,000,000 است.

آیا دوج الون مارس می تواند به 0.01 دلار برسد؟

بسیاری از میم کوین ها امیدوارند که شانس این را داشته باشند که این رکورد را بشکنند و به قیمت هدف 0.01 دلار برسند و سرمایه گذاران را ثروتمند کنند. با این حال، این در مورد Dogelon Mars بسیار بعید است. اگر این توکن به 0.01 دلار برسد، ارزش بازار آن بیش از 5.5 تریلیون دلار خواهد بود. ارزش بازار 5.5 تریلیون دلاری تقریباً 5 برابر اندازه بیت کوین و تقریباً دو برابر کل بازار کریپتو خواهد بود. با توجه به اینکه رمز ارز های دیگری هم در این بازار وجود دارند، بسیار بعید است که در آینده بتواند به این قیمت برسد. اما می تواند برای ترید و در کوتاه مدت مورد استفاده قرار گیرد.
اگر این توکن بتواند به این قیمت برسد میلیونرهای زیادی را به وجود می آورد. اما نکته دیگر این است که حداکثر عرضه این توکن برای قیمت 0.01 دلار بسیار بالاتر است که شانس رسیدن به این قیمت را تقریبا غیر ممکن می کند.

خرید و فروش دوج الون
چگونه دوج الون مارس بخریم؟

در بسیاری از صرافی ها می توانید این ارز را خریداری کنید و به کیف پول های خود انتقال دهید. هرچند که ممکن است تمام صرافی‌ها آن را لیست نکرده باشند. اما پیشنهاد ویژه‌ای در این باره وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. سامانه کیف پول من که با شعار امنیت کامل در انجام معاملات ارز های دیجیتال تاسیس شده است، امکانی را برای تمامی کاربران ایرانی فراهم کرده تا بتوانند تمامی ارز های دیجیتال را خرید و فروش کنند و البته در کیف پول مخصوص به خود نگهداری کنند.
در این سامانه شما می توانید با استفاده از کیف پول ارز دیجیتال دوج الون مارس این ارز دیجیتال را خرید، فروش و نگهداری کنید. با این کار دیگر نیازی نیست که در صرافی های خارجی به معامله این ارز دیجیتال بپردازید و خطر از دست رفتن دارایی های خود را داشته باشید. چرا که بسیاری از این صرافی ها اجازه دسترسی به کاربران ایرانی را نمی دهند و برای استفاده از آن ها باید آی پی خود را تغییر دهید. در صورتی که در سامانه کیف پول من شما می توانید به سادگی و به سرعت هر ارز دیجیتالی را خرید و فروش کنید.

میم کوین چیست؟

میم کوین ها توکن هایی هستند که بر اساس میم های اینترنتی یا شوخی هستند. بزرگترین میم کوین ها اغلب در مورد سگ ها ساخته شده اند. مانند دوج کوین، شیبا اینو و… . این توکن ها از شوخی و طنز برای جذب سرمایه گذار و پامپ یا بالا بردن قیمت استفاده می کنند.
بسیاری از میم کوین ها می توانند تنها راهی برای کلاهبرداری باشند، زیرا اغلب هیچ استفاده خارجی از این سرمایه گذاری ارائه نمی دهند. خرید و نگهداری برخی میم کوین ها ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد که توصیه می شود بدون آگاهی اقدام به خرید و نگهداری چنین ارز هایی نکنید. اما در سمتی دیگر بسیاری از افرادی که در این زمینه حرفه ای هستند توانستند با استفاده از این رمز ارزها به سودهای خوبی دست پیدا کنند.

آیا میم کوین ها حباب قیمتی دارند؟

با توجه به اینکه تعدادی از این میم کوین ها در مدت چند ساعت قیمت آن ها به شدت افزایش می یابد، بسیاری معتقدند که این توکن ها حباب قیمتی دارند. این مسئله می تواند مورد تایید باشد، چون بسیاری از این ارزها به طور ناگهانی با رشد قیمتی مواجه می شوند و اگر به خوبی از آن ها پشتیبانی نشود ممکن است این حباب به طور ناگهانی باعث نابودی دارایی برخی از سرمایه گذاران شود.

آیا دوج الون مارس می تواند یک سرمایه گذاری خوب باشد؟

بدون شک در بلند مدت ممکن است قیمت این رمز ارز کاهش یابد. اما برای کوتاه مدت با توجه به استراتژی معاملاتی خود و دانش معاملاتی که دارید می توانید از آن استفاده کنید. هر چند که استفاده، خرید و فروش این ارزها نیازمند این است که افراد در بازار ارزهای دیجیتال دانش کافی را داشته باشند و تجربه خرید و فروش چنین ارز هایی را هم داشته باشند.
همان طور که در بالا اشاره کردیم این پروژه توانسته است جامعه سرمایه گذاران خوبی را جمع کند که از آن پشتیبانی کنند و ممکن است در آینده باعث بالا رفتن قیمت آن شوند. اما باید بدانید که تمامی این ها همه حدس و گمان است و ممکن است چنین اتفاقاتی صورت نگیرد و در کل بهتر است با دقت معاملات خود را انجام دهید و همیشه از سامانه های معتبری برای خرید و فروش ارز های دیجیتال استفاده کنید.

توصیه های سامانه کیف پول من

این محتوا نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. باید بدانید که بازار ارز های دیجیتال یک بازار بی ثبات است و قیمت ها در لحظه در حال تغییر هستند و شما برای سرمایه گذاری باید تحقیقات مستقلی برای خود داشته باشید و همیشه با یک مقدار مشخص از دارایی خود سرمایه گذاری کنید که مطمئن شوید در صورت از دست دادن آن مشکلی در زندگیتان به وجود نیاید.

جمع بندی

در این مقاله به طور کامل به بررسی پروژه و ارز دیجیتال دوج الون مارس (Dogelon Mars) پرداختیم. شما می توانید برای خرید و فروش این ارز به سامانه رسمی kifpool.me مراجعه کنید و اقدام به فروش و خرید ارز دیجیتال کنید. بستری که این سامانه در اختیار کاربران ایرانی قرار داده است باعث شده تا سهولت و امنیت در انجام معاملات به حد بسیار خوبی برسد و در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی از این سامانه استفاده کنند.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments