۱۵ آنتی ویروس اندرویدی برتر موجود (همراه با لینک دانلود)

با افزایش روز افزون محبوبیت سیستم عامل اندروید، نگرانی کاربران در رابطه با تهدیدهایی همانند ویروس‌ها و بدافزارها که امنیت محصولات اندرویدی را به خطر می‌اندازد نیز افزایش یافته است. استفاده از اپلیکیشن‌های آنتی ویروس اندرویدی تا حد بسیار زیادی به افزایش سطح امنیت دستگاه اندرویدی کمک کرده و از بروز هر گونه مشکل احتمالی در رابطه با ویروس‌ها جلوگیری ‌می‌کند. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

مهم‌ترین راه جلوگیری از ویروسی شدن گوشی، دانلود از جای معتبر

مهمترین راه جلوگیری از ویروسی شدن گوشی دانلود برنامه از جاهای معتبر مثل برنامه بازار و گوگل پلی است.  برنامه بازار، همه اپلیکیشنهای موجود را به طور منظم با سپر امنیت بررسی می‌کند. سپر امنیت بازار از ده آنتی ویروس تشکیل شده است.

آنتی‌ویروس‌ها به صورت منظم اپلیکیشن‌های موجود را اسکن می‌کنند تا بدافزارها شناسایی شوند. به صورت دوره‌ای به شما هشدار داده می‌شود که در صورت وجود بدافزار یا برنامه‌های مخرب آن‌ها را را پاک کنید. برای مثال چندی پیش بازار اعلام کرد که برنامه‌ی CamScanner  که ابزاری برای اسکن مدارک به وسیله‌ی موبایل است، به بدافزار آلوده شده و کاربران باید بلافاصله آن را از گوشی خود پاک کنند. بازار این اطلاعات را از آنتی‌ویروس‌های Lookout، Kaspresky و Bitdefender دریافت می‌کند. بعد از اعلام این خبر، گوگل نیز این اپلیکیشن را از پلی‌استور حذف کرد.

سپر امنیت بازار چیست؟ 

سپر امنیت مجموعه‌ای از سازوکارهایی است که به امن ماندن دستگاه تلفن همراه شما کمک می‌کند. بازار سعی می‌کند تا قبل آلوده شدن، برنامه‌ها و رفتارهای مخرب را شناسایی کند. این اپلیکیشن استور ایرانی ابزارهای گوناگونی برای شناسایی رفتارهای مخرب دارد که  ده آنتی‌ویروس‌ قدرتمند تنها یکی از آنهاست. آنتی‌ویروسی‌هایی که نام آنها اعلام شده Lookout، Kaspresky و Bitdefender هستند.

اما کدام آنتی ویروس اندرویدی می‌تواند بهترین بازده را برای دستگاهتان به همراه داشته باشد؟ هم اکنون تعداد آنتی ویروس‌های اندرویدی موجود بسیار زیاد است و به واقع نمی‌توان بدون کسب اطلاعات دقیق در مورد عملکرد آن‌ها نسبت به انتخاب بهترین گزینه موجود وارد عمل شد. این موضوع سبب شد که تیم موبایل کمک به منظور یاری شما عزیزان وارد عمل شده و طی این مقاله 15 نمونه از برترین اپلیکیشن‌های آنتی ویروس اندرویدی کنونی موجود را خدمتتان معرفی کند. ضمنا لینک دانلود هر یک از این آنتی ویروس‌ها در انتهای توضیحات هر بخش ضمیمه شده است. اگر در مورد هر یک از این آنتی ویروس‌ها سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

سپر امنیت بازار چیست؟ 

اپلیکیشن آنتی ویروس Security 360

اپلیکیشن 360 Security جزء یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین  آنتی ویروس‌های اندرویدی کنونی موجود محسوب می‌شود. این اپلیکیشن قدرتمند کاربران بی‌شماری را به خود اختصاص داده است. آنتی ویروس 360 Security به منظور محافظت از دستگاه‌های اندرویدی در مقابل انواع ویروس‌ها و بدافزارها طراحی شده و قابلیت‌های متعدد و قدرتمندی را ارائه می‌دهد. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به امکان اسکن فایل‌های موجود در دستگاه، اسکن اپلیکیشن‌ها و بازی‌های نصب شده و محافظت از دستگاه در مقابل ویروس‌ها و بدافزارها اشاره کرد. همچنین این اپلیکیشن دارای قابلیتی به نام قابلیت ضد سرقت است که در صورت ربوده شدن دستگاه، کاربر را قادر می‌سازد تا دستگاه را از راه دور قفل کرده و اطلاعات آن را پاک‌سازی نماید. یافتن مکان دستگاه ربوده شده از طریق این قابلیت نیز امکان‌پذیر است. قابلیت “Booster” هم یکی دیگر از قابلیت‌های اختصاصی آنتی ویروس Security 360 است که با استفاده از آن می‌توانید عملکرد دستگاه اندرویدی خود را بهینه‌سازی و تقویت کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی این اپلیکیشن امکان قرار دادن رمز عبور برای سایر اپلیکیشن‌های دستگاه خواهد بود. این اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.

15 آنتی ویروس اندرویدی برتر

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

اپلیکیشن آنتی ویروس Security 360

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ

اپلیکیشن آنتی ویروس AndroHelm AntiVirus

آنتی ویروس اندرویدی AndroHelm به دلیل قیمت بالای آن نسبت به سایر اپلیکیشن‌های هم نوع خود از محبوبیت کمتری برخوردار است. با این حال این اپلیکیشن امنیتی قابلیت‌های بسیار کاربردی را ارائه می‌دهد. تمرکز اصلی این آنتی ویروس بر روی ایجاد امنیت دستگاه و محافظت از آن در مقابل ویروس‌ها، بدافزارها و جاسوس‌افزارها معطوف شده است. اسکن اپلیکیشن‌ها پس از نصب آن‌ها، به روز رسانی مکرر پایگاه داده آنتی ویروس، تهیه نسخه پشتیبان از اپلیکیشن‌ها از دیگر قابلیت‌های ارائه شده توسط این اپلیکیشن قدرتمند هستند. یکی از چندین قابلیت‌های پرکاربرد این آنتی ویروس ارائه قابلیتی است که کاربر را قادر می‌سازد تا دستگاه خود را از راه دور مسدود ساخته و فایل‌های آن را پاک کند. همچنین کاربر می‌توان در صورت ربوده شدن یا گم شدن دستگاه، مکان نسبتا دقیق آن را ردیابی کند. همان‌طور که گفته شد، آنتی ویروس اندرویدی AndroHelm رایگان نبوده و از قیمت بالایی برخوردار است. با این وجود به دلیل عملکرد بسیار خوبی که دارد، جزء کامل‌ترین و برترین اپلیکیشن‌های آنتی ویروس اندرویدی موجود به شمار می‌رود.

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استورتعمیرات سامسونگ

اپلیکیشن آنتی ویروس Avira Antivirus Security

اپلیکیشن Avira Antivirus Security جزء یکی از تازه‌ترین اپلیکیشن‌های آنتی ویروس ارائه شده برای سیستم عامل اندروید‌ محسوب می‌شود. با این حال به دلیل عملکرد فوق‌العاده این اپلیکیشن، محبوبیت آن به سرعت در بین کاربران سیستم عامل اندروید در حال افزایش است. قابلیت‌های ارائه شده توسط این اپلیکیشن شامل اسکن دستگاه، حفظ امنیت دستگاه در مقابل ویروس‌ها و همچنین اسکن حافظه جانبی (External SD) می‌شوند. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به حفظ حریم خصوصی در برابر جاسوس افزارها، قابلیت ضد سرقت، امکان ایجاد لیست سیاه (Black List) و غیره اشاره کرد. استفاده از این اپلیکیشن آنتی ویروس به بالا بردن امنیت دستگاه اندرویدی تا حد چشم‌گیری کمک می‌کند.

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

اپلیکیشن آنتی ویروس TrustGo

از دیگر اپلیکیشن‌های آنتی ویروس اندرویدی می‌توان به آنتی ویروس TrustGo اشاره کرد. این اپلیکیشن به صورت کاملا تخصصی توسط توسعه‌دهندگان دستگاه‌های اندرویدی به منظور حفاظت کامل از دستگاه در مقابل تهدیداتی همانند ویروس‌ها و بدافزارها طراحی شده است. این آنتی ویروس قابلیت‌های همچون اسکن دستگاه و محافظت از دستگاه در مقابل تهدیدات را شامل می‌شود. همچنین به منظور محافظت از حریم خصوصی، مجوز دسترسی اپلیکیشن‌های مختلف را نیز نمایش می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های ثانویه این آنتی ویروس اندرویدی می‌توان به مدیریت سیستم، امکان یافتن مکان دستگاه از راه دور در صورت سرقت آن و تهیه نسخه پشتیبان از اپلیکیشن‌ها اشاره کرد. این اپلیکیشن امنیتی به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است.

15 آنتی ویروس اندرویدی برتر

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A50s

اپلیکیشن آنتی ویروس AVAST Mobile Security

اپلیکیشن آنتی ویروس AVAST Mobile Security توسط کمپانی شناخته شده و مطرح Avast طراحی شده و یکی از پرطرفدارترین آنتی ویروس‌های اندرویدی موجود است. سازنده این آنتی ویروس همان کمپانی سازنده نرم‌افزار آنتی ویروس ویندوزی معروف Avast است که فوق‌العاده پرطرفدار بوده و اغلب کاربران با آن آشنایی دارند. آنتی ویروس اندرویدی AVAST Mobile Security کاربران بسیاری به خود جذب کرده است. بنابراین جزء اپلیکیشن‌های بسیار شناخته شده و مورد اعتماد به حساب می‌آید. به جرات می‌توان بیان کرد که اپلیکیشن AVAST Mobile Security یکی از بهترین‌ آنتی ویروس‌های اندرویدی موجود بوده و قابلیت‌های بی‌شماری را ارائه می‌کند. این آنتی ویروس شامل قابلیت‌هایی از جمله امکان اسکن دستگاه و اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی آن، محافظت از دستگاه در مقابل ویروس‌ها، به روز رسانی مداوم پایگاه داده، قابلیت ضد سرقت و قفل دستگاه از راه دور در صورت سرقت آن و … می‌شود. با استفاده از نسخه غیر رایگان این اپلیکیشن امکان دسترسی به دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد آن از جمله بازیابی داده‌ها و ارسال پیام متنی از راه دور، مسدودسازی تبلیغات و امکان قرار دادن رمز عبور برای دیگر اپلیکیشن‌ها فراهم می‌آید.

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

اپلیکیشن آنتی ویروس AVG AntiVirus Security

یکی دیگر از آنتی ‌ویروس‌های اندرویدی که نسخه ویندوزی آن نیز ارائه شده، آنتی ویروس AVG است. این آنتی ویروس پرطرفدار دارای رابط کاربری منحصر به فردی بوده و بیش از 100 میلیون کاربر را به خود اختصاص داده است. قابلیت‌های این آنتی ویروس شامل اسکن دستگاه، محافظت دستگاه در مقابل تهدیدات و به روز رسانی مداوم پایگاه داده می‌شود. از دیگر قابلیت‌های کاربردی این اپلیکیشن قدرتمند می‌توان به قابلیت تسک کیلر (Task Killer)، قابلیت ضد سرقت و پاک‌سازی کامل حافظه از راه دور اشاره کرد. همچنین مانیتورینگ و یا زیر نظر گرفتن مصرف باتری، حافظه و دیتا از طریق این اپلیکیشن امکان‌پذیر است. نسخه غیر رایگان آن قابلیت‌هایی همچون امکان قرار دادن رمز عبور برای دیگر اپلیکیشن‌ها، مسدودسازی تماس و پیام متنی و غیره را ارائه می‌دهد.

15 آنتی ویروس اندرویدی برتر

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

اپلیکیشن آنتی ویروس Bitdefender

استفاده از آنتی ویروسBitdefender  برای کاربرانی که به دنبال اپلیکیشنی ساده و در عین حال کاربردی هستند، توصیه می‌شود. این آنتی ویروس دقیقا دو قابلیت را ارائه می‌دهد که شامل اسکن و پاک‌سازی ویروس‌های موجود و محافظت از دستگاه‌ در برابر آلوده شدن به ویروس‌ می‌شود. این آنتی ویروس در حین نصب اپلیکیشن‌های مختلف، آن‌ها را اسکن می‌کند. اسکن دستگاه توسط این آنتی ویروس به سادگی انجام می‌شود و چند لحظه بسیار کوتاه به طول می‌انجامد. از مزیت استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به سادگی استفاده از آن اشاره کرد.

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی Note 8 سامسونگ – N950 

اپلیکیشن آنتی ویروس CM Security

اپلیکیشن CM Security جزء یکی از قدیمی‌ترین  اپلیکیشن‌های آنتی ویروس به حساب می‌آید. زمانی که تنها تعداد محدودی اپلیکیشن آنتی ویروس برای سیستم عامل اندروید در دسترس قرار داشتند، اپلیکیشن CM Security تنها و برترین اپلیکیشن رایگان آن دوره بود. در حال حاضر اپلیکیشن‌های رقیب زیادی وجود دارند اما همچنان این آنتی ویروس عملکرد بسیاری خوب خود را حفظ کرده است. آنتی ویروس اندرویدی CM Security برای سال‌های متمادی جایگاه بالایی را در لیست رتبه‌بندی AV-TEST کسب کرده است. جدا از ارائه قابلیت‌هایی همچون حافظت از دستگاه در برابر ویروس‌ها و بدافزارها، این اپلیکیشن امکان قرار دادن رمز عبور برای اپلیکیشن‌ها را ارائه می‌دهد و در نسخه اخیر آن از اسکنر اثر انگشت نیز پشتیبانی می‌کند. این قابلیت، اپلیکیشن‌های مختلف موجود در دستگاه را قفل کرده و با استفاده دوربین جلوی دستگاه از کسانی که قصد وارد شدن به دستگاه را بدون اجازه صاحب آن داشته باشند، عکس می‌گیرد. این اپلیکیشن پر سابقه در بین همنوعان خود جزء یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود  و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است.

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

اپلیکیشن آنتی ویروس Dr Web Security Space

اپلیکیشن Dr Web’s Mobile Security در ابتدا به صورت یک اپلیکیشن آنتی ویروس بسیار ساده شروع به کار کرد اما اکنون جزء یکی از جامع‌ترین اپلیکیشن‌های آنتی ویروس محسوب می‌شود. این اپلیکیشن قابلیت‌های اسکن سریع و اسکن جامع دستگاه را ارائه می‌دهد. همچنین از دستگاه در مقابل ویروس‌ها و بدافزارها و از حافظه جانبی دستگاه در مقابل اپلیکیشن‌های Autorun و دیگر ویروس‌ها محافظت می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به امکان آنتی اسپم، قابلیت ضد سرقت که شامل قفل ، ارسال پیام متنی و پاک‌سازی دستگاه از راه دور می‌شود، اشاره کرد. این آنتی ویروس قدرتمند از فایروال نیز پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن جزء یکی از قدرتمندترین و معروف‌ترین اپلیکیشن‌های آنتی ویروس اندرویدی محسوب می‌شود.

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

تعمیرات سامسونگ

اپلیکیشن آنتی ویروس Eset Mobile Security

آنتی ویروس Eset جزء یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای آنتی ویروس محسوب می‌شود که اپلیکیشن  اندرویدی آن نیز موجود است. نرخ شناسایی 100 درصد ویروس و به روز رسانی مکرر پایگاه داده این آنتی ویروس آن را به یکی از قدرتمندترین آنتی ویروس‌های موجود تبدیل کرده است. درست همانند سایر اپلیکیشن‌ها، این آنتی ویروس نیز قابلیت‌های همچون اسکن دستگاه و محافظت از دستگاه در مقابل ویروس‌ها را ارائه می‌دهد. موضوع قابل توجهی که این اپلیکیشن را از سایر محصولات مشابه جدا می‌کند مربوط به رابط کاربری اختصاصی آن برای تبلت‌هاست. تدبیری این چنینی در سایر آنتی ویروس‌های اندرویدی به ندرت مشاهده می‌شود. رابط کاربری طراحی شده برای تبلت‌های این آنتی ویروس قابلیت‌های بی‌شماری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نسخه رایگان این اپلیکیشن نسبتا ساده بوده و برای کاربرانی که تنها به دنبال قابلیت‌هایی همچون اسکن دستگاه و محافظت از دستگاه خود در مقابل انواع ویروس‌ها و بدافزارها هستند، مناسب است. در نسخه غیر رایگان آن، کاربران به قابلیت‌های همچون قابلیت ضد سرقت و امکانات امنیتی پیشرفته‌تری دسترسی خواهند داشت.

15 آنتی ویروس اندرویدی برتر

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی S8 سامسونگ – G950

اپلیکیشن آنتی ویروس  Kaspersky Mobile Security

کمپانی Kaspersky از جمله معروف‌ترین کمپانی‌ها در زمینه تولید نرم‌افزار آنتی ویروس برای سیستم عامل‌های مختلف است. آنتی ویروس اندرویدی این کمپانی نیز از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. دقیقا همانند آنتی ویروس اندرویدی Eset Mobile، این اپلیکیشن نیز در نسخه رایگان خود قابلیت‌های اساسی را در اختیار کاربران قرار داده است و با ارتقا آن به نسخه غیر رایگان کاربر قادر می‌سازد تا از دیگر قابلیت‌های پیشرفته‌تر این اپلیکیشن استفاده کند. در نسخه رایگان این اپلیکیشن اسکن دستگاه انجام می‌شود در حالی که در نسخه غیر رایگان محافظت از دستگاه در مقابل ویروس‌ها و بدافزارها، قابلیت ضد سرقت و دیگر قابلیت‌ها از جمله ایجاد هشدار برای یافتن دستگاه در صورت گم کردن آن امکان‌پذیر است. به دلیل سنگین بودن این اپلیکیشن استفاده از آن در دستگاه‌های قدیمی اندرویدی با رده سخت‌افزاری پایین توصیه نمی‌شود.

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

اپلیکیشن آنتی ویروس Lookout

اپلیکیشن آنتی ویروس اندرویدی Lookout به صورت پیش فرض بر روی برخی از دستگاه‌های اندرویدی نصب است. این اپلیکیشن بسیار قدرتمند بوده و تا حد بسیار بالایی امنیت دستگاه اندرویدی را افزایش می‌دهد. نسخه رایگان آن نسبت به سایر نسخه‌های رایگان دیگر اپلیکیشن‌های آنتی ویروس جامع‌تر بوده و شامل قابلیت‌هایی همچون محافظت از دستگاه در مقابل ویروس‌ها و بدافزارها و قابلیت ضد سرقت می‌شود. با این حال با استفاده از نسخه غیر رایگان این اپلیکیشن می‌توان از قابلیت‌های ذکر شده به طور کامل‌تری استفاده کرد. کاربران نسخه غیر رایگان آنتی ویروس Lookout می‌توانند از قابلیت‌های همچون هشدار ضد سرقت، وب‌گردی امن، حفظ حریم خصوصی و تهیه نسخه پشتیبان کامل از تمامی اطلاعات گوشی، بهره ببرند. این آنتی ویروس گزینه بسیار خوبی به منظور افزایش امنیت دستگاه محسوب شده و نسبت به سایر اپلیکیشن‌های هم نوع خود دارای عملکرد بهتری است.

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور 

اپلیکیشن آنتی ویروس Malwarebytes

نرم‌افزار Malwarebytes محبوبیت فراوانی میان کاربران خود به دست آورده است. نسخه اندرویدی این آنتی ویروس نیز فرق چندانی با نرم‌افزار آن ندارد. این اپلیکیشن آنتی ویروس کاربران زیادی را به خود اختصاص داده و قابلیت‌هایی همچون اسکن دستگاه و محافظت از دستگاه در مقابل ویروس‌ها و بدافزارها را شامل می‌شود. این آنتی ویروس یک اپلیکیشن ساده و کاربردی است که منابع غیر ضروری دستگاه را اشغال نمی‌کند. استفاده از این اپلیکیشن برای دستگاه‌های قدیمی اندرویدی، دستگاه‌هایی با رده سخت‌افزاری پایین و کاربرانی که نمی‌خواهند منابع زیادی از دستگاهشان توسط آنتی ویروس اشغال شود، توصیه می‌شود.

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

تعمیرات سامسونگ

 اپلیکیشن آنتی ویروس McAfee Security

به طور قطع آنتی ویروس McAfee جزء یکی از نام‌های آشنا در زمینه نرم‌افزارهای آنتی ویروس به شمار می‌رود که اپلیکیشن اندرویدی آن نیز ارائه شده است. عملا تفاوت چندانی میان نسخه رایگان و غیر رایگان این اپلیکیشن وجود ندارد. نسخه غیر رایگان این اپلیکیشن قابلیت‌های پیشرفته‌تری از جمله خدمات تهیه نسخه پشتیبان را ارائه می‌دهد. این آنتی ویروس همچنین قابلیت Power Booster را ارائه می‌دهد که استفاده از آن به تقویت عملکرد و سرعت دستگاه کمک خواهد کرد. استفاده از این آنتی ویروس اندرویدی به شدت توصیه می‌شود چرا که نسخه رایگان آن قابلیت‌های امنیتی بسیاری فوق‌العاده‌ای را فراهم آورده است.

15 آنتی ویروس اندرویدی برتر

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی Note 20 Plus

اپلیکیشن آنتی ویروس Norton Security

اپلیکیشن آنتی ویروس Norton Security متعلق به کمپانیNorton  بوده که همانند McAfee نام بسیار آشنایی در صنعت تولید نرم‌افزارهای آنتی ویروس به شمار می‌رود. از ابتدا تا کنون تغییرات بسیار مثبتی در این اپلیکیشن صورت گرفته و نسخه رایگان آن قدرتمندتر از گذشته عمل می‌کند.  از این رو طراحی آن تغییر کرده و چندین قابلیت جدید نیز به آن اضافه شده است. با استفاده از این آنتی ویروس کاربر از قابلیت‌هایی همچون محافظت دستگاه در مقابل ویروس‌ها و بدافزارها و همچنین قفل کردن دستگاه از راه دور بهره خواهد برد. یافتن مکان دستگاه گمشده یا سرقت شده و حفظ حریم خصوصی از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن امنیتی قدرتمند هستند. با این حال نسخه غیر رایگان این اپلیکیشن قابلیت‌های بسیار متنوع‌تری را ارائه می‌دهد. تغییرات اعمال شده در این اپلیکیشن آن را به یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آنتی ویروس موجود تبدیل کرده است.

دانلود گوگل الو از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قیمت ال سی دی A2 Core

قطعات گوشی سامسونگ اس 8

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
زهرا
زهرا
4 سال گذشته

سلام خسته نباشید.از اینکه وقتمو گذاشتم واس مطلبی که نمیشه ازش استفاده کرد واقعا ممنونم.

محمدرضامهرنیا
محمدرضامهرنیا
4 سال گذشته

با عرض سلام و احترام
دوستان عزیز ممنون میشم اگر منو راهنمایی کنید که چگونه میتوانم این برنامه‌ای عالی رو دانلود کنم زیرا هنگامیکه به صفحه گوگل پلی مراجع میکنم با پیغام عجیبی مواجه میشوم که اجازه دانلود ندارم لطفاً منو در این خصوص راهنمایی کنید با تشکر خدانگهدار ..

سپهر ن
سپهر ن
3 سال گذشته

سلام. شما اول باید گوگل پلی استورتون رو کلیر دیتا کنید(app info/storage/clear data and cach) و از نو با وی پی ان یا فیل.تر شکن وارد گوگل پلی استور شده و برنامه دلخواهتونو سرچ کنید

سعید
سعید
4 سال گذشته

خوب بود. دمتون گرم . خیلی بدردم خورد