آموزش ساده ترین روش روت اندروید با برنامه KingRoot

آموزش ساده ترین روش روت اندروید با برنامه KingRoot

اگر تمایل دارید که به ساده ترین روش ممکن تبلت یا گوشی اندرویدی خود را روت کنید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. برنامه KingRoot اپلیکیشن کاربردی است که فقط با یک کلیک ساده امکان روت دستگاه‌های اندرویدی را فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش ساده ترین روش روت اندروید با برنامه KingRoot بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ساده ترین روش روت اندروید

روت Root گوشی‌های اندرویدی فواید متعددی به همراه دارد. هنگامی گوشی یا تبلت اندرویدیتان را روت می‌کنید، قادر به کنترل بهتر دستگاه و شخصی سازی‌های بیشتری بر روی آن خواهید بود. همچنین روت دستگاه لازمه نصب کاستوم رام (Custom ROM) است که کاربران زیادی به شدت به آن‌ها علاقمند هستند. اما چگونه می‌توانیم گوشی یا تبلت اندرویدی خود را روت کنیم؟ روت کردن دستگاه‌های اندرویدی به سادگی امکانپذیر می‌شود. در اغلب روش های موجود نیاز است تا دستگاه را به کامپیوتر واسطی متصل و از طریق یک برنامه نسبت به روت آن وارد عمل شوید، اما برنامه چینی تحت عنوان KingRoot این شانس را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به سادگی و بدون نیاز به وصل کردن دستگاه به کامپیوتر نسبت به روت آن وارد عمل شوید.

برنامه KingRoot در دستگاه اندرویدی نصب می‌شود و پس از اجرا و انتخاب گزینه Root می‌تواند دستگاهتان را روت کند. البته استفاده از برنامه KingRoot به این شیوه در تمام دستگاه‌های اندرویدی امکانپذیر نیست و ممکن است در برخی از دستگاه‌ها این روش جواب ندهد. تیم سازنده برنامه KingRoot برای رفع این مشکل نسخه ویندوزی این برنامه را هم ارائه کرده‌اند که تقریبا ب تمام دستگاه‌های اندرویدی سازگاری دارد. با نصب این برنامه در کامپیوتر خود و وصل کردن گوشی به آن، تنها با یک کلیک قادر به روت گوشی یا تبلت اندرویدی خود می‌شوید. بنابراین در این مقاله قصد داریم که به آموزش ساده ترین روش روت اندروید با برنامه KingRoot بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل  

روت اندروید بدون نیاز به اتصال کامپیوتر با برنامه KingRoot

در قدم اول توصیه می‌کنیم که عملکرد اپلیکیشن KingRoot را در دستگاه اندرویدی خود بررسی کنید. برای انجام این بر روی این قسمت کلیک کنید تا به سایت دانلود برنامه KingRoot منتقل شوید. سپس گزینه Download APK for Android را انتخاب کنید. مشاهده خواهید کرد که پروسه دانلود فایل APK برنامه KingRoot آغاز می‌شود. پس از دانلود، این فایل APK را به حافظه داخلی گوشی اندرویدیتان منتقل کنید. به منوی Settings دستگاه بروید و سپس گزینه Security را انتخاب کنید. حال گزینه Unknown Sources را فعال نمایید. در نظر داشته باشید که بدون فعال بودن گزینه Unknown Sources قادر به نصب فایل APK برنامه KingRoot در دستگاه اندرویدی خود نخواهید بود.

پس از فعال کردن گزینه Unknown Sources باید فایل APK برنامه KingRoot را نصب کنید. بعد از نصب برنامه KingRoot آن را اجر کنید. سپس کافیست که آیکون Root را لمس کنید. در این شرایط یک نوار نمایان می‌شود که نشان دهنده میزان موفقیت پروسه روت دستگاه است. باید منتظر بمانید تا پروسه روت با موفقیت تکمیل شود. اگر در حین انجام این پروسه پیغام‌های خطایی مشاهده کردید، نگران نباشید و بار دیگر گزینه Root را لمس کنید تا برنامه KingRoot چندین بار تلاش کند تا پروسه روت دستگاه را تکمیل نماید. اگر این امر با موفقیت انجام نشد باید از نسخه ویندوزی برنامه KingRoot استفاده کنید. استفاده از نسخه ویندوزی برنامه KingRoot هم از ساده ترین روش روت اندروید به شمار می‌رود.

روت اندروید ضمن اتصال به کامپیوتر با برنامه KingRoot

اما اگر برنامه یا اپلیکیشن KingRoot به طور مستقیم در گوشی اندرویدی شما عملکرد لازم را نداشت باید از نسخه ویندوزی آن استفاده کنید. برای انجام این عمل بر روی این قسمت کلیک کنید تا به سایت دانلود برنامه KingRoot منتقل شوید. سپس گزینه Download for Windows را انتخاب کنید تا نسخه ویندوزی برنامه KingRoot دانلود شود. آن را در کامپیوترتان نصب کنید و در گوشی هوشمندتان گزینه USB Debugging را فعال نمایید. برای انجام این کار باید وارد منوی Developer Options شوید که زیرشاخه‌ای از منوی Settings اندروید است. اگر در یافتن این گزینه با مشکل مواجه شدید، تماسی با کارشناسان موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

با استفاده از کابل USB گوشی اندرویدی خود را به کامپیوتر متصل نمایید. برنامه KingRoot را در کامپیوتر اجرا کنید. در محیط برنامه KingRoot بر روی گزینه Root کلیک کنید تا دستور روت دستگاه اندرویدی صادر شود. کمی منتظر بمانید تا این پروسه با موفقیت به پایان برسد. اگر نسخه ویندوزی برنامه KingRoot هم در روت کردن دستگاهتان موفق عمل نکرد، مجبور به استفاده از سایر برنامه‌های روت این چنینی خواهید بود، اما برنامه KingRoot در اغلب دستگاه‌های اندرویدی بازده مناسبی دارد و استفاده از آن به عنوان ساده ترین روش روت اندروید با برنامه KingRoot شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش ساده ترین روش روت اندروید با برنامه KingRoot پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قطعات گوشی

قیمت دوربین پشت آیفون 6

قیمت تاچ ال سی دی A8 Plus 2018

تعمیرات موبایل

منبع updato

نظرات کاربران (21)

guest
21 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
IRANGIG.COM
IRANGIG.COM
1 سال گذشته

ممنونم از مطلب خوبتون . من با روش دوم گوشیمو روت کردم و ممنونم ازتون بخاطر این اموزش تخصصی با تشکر تارا مهماندوست

آرام رسیی
آرام رسیی
1 سال گذشته

Azzzd

محمد
محمد
2 سال گذشته

سلام اگه روت کنم می تونم بعدش میشه به حالت اصلی برگردوند

عماد
عماد
3 سال گذشته

سلام ممنون از راهنماییتون.ببخشید روت کردن به این روش گوشی رو فلش نخواهد کرد؟؟

علی محمدی خواه
علی محمدی خواه
3 سال گذشته

سلام ، ببخشید گوشی من samsung j5 هست برای روت هم با ویندوز و هم با خود موبایل روتش کردم.تا ۲۳ درصد میره و دیگه متوقف میشه . اندرویدم هم ۹ هستش.
چطور موبایلم را روت کنم؟

محمد علی
محمد علی
2 سال گذشته

داداش رو سری گالکسی j روت انجام نمیشه