چقدر به تمیزی منزل خود اهمیت می‌دهید؟

چقدر به تمیزی منزل خود اهمیت می‌دهید؟

یک روز بهاری زیبا را در نظر بگیرید. قرار است تا چند روز دیگر یک میهمانی باشکوه و زیبا با حضور دوستانتان در منزل شما ترتیب داده شود. شما میزبان این میهمانی هستید! میزبانی که قرار است حسابی آبروداری کرده و میهمانی خاطره‌انگیزی را برگزار کند. قطعا اولین نیازی که خواهید داشت مبل شویی در منزل و نظافتچی است.

اولین نکته‌ای که به ذهنتان می‌رسد چیست؟

بله، تمیز بودن خانه اولین چیزی هست که باید به آن بپردازید. باید به فکر تمیزی و مرتب بودن همه بخش‌های منزل باشید. پنجره‌ها، بخش‌های مختلف خانه، کفپوش یا فرش، مبلمان و تمام جزئیات! شاید در میان میهمانانتان فردی سخت گیر و وسواسی باشد که اصلا تاب و تحمل بی نظمی و کثیفی را ندارد. پس شما باید همه جوانب را بسنجید.بسیار خب! دست به کار شوید. وسایل مورد نیاز مثله جاروبرقی، دستمال یا حوله، شامپوی فرش و هرچه که لازم هست را بردارید. دقت کنید که وقت چندانی ندارید! پس سریع‌تر اقدام کنید.

1 . برای نظافت منزل به چه چیزهای احتیاج دارید؟

همه وسایلی که فکر می‌کنید برای نظافت منزل نیاز هست جمع‌آوری کنید. بالاخره باید از یک نقطه شروع کرد. آهنگ زیبا و ملایمی را پخش کنید و مشغول شوید تا  در هنگام کار بی حوصله نباشید. اقدام به جارو کردن بخش‌های مختلف کف خانه کنید. دستی به شیشه‌ها بکشید. در صورت امکان مبلمان را گردگیری کنید. همچنین گردگیری فضاهای دکوراسیون را از قلم نیندازید. نشستن گرد و خاک روی وسایلی از قبیل میز و صندلی و وسایل دکوری یکی از زشت‌ترین صحنه‌های ممکن است که ممکن است میهمانانتان را آزار دهد! خلاصه به همه جوانب نظافت منزل توجه کنید و حسابی همه جا را برق بیندازید.

گاهی ممکن است فرصت برای همه این‌کارها وجود نداشته باشد. در این صورت، هرگز نگران نباشید! این روزها بسیاری از کارهایی از این قبیل به یمن وجود شرکت‌های معتبر و نیروهای متخصص آن‌ها، خیلی سریع سر و سامان پیدا می‌کند. شما می‌توانید نظافت منزل خود را به شرکت معتبر پین‌ورک بسپارید. نیروهای متخصص پین‌ورک در اسرع وقت در منزل شما حضور داشته و کارهای شما را به بهترین نحوه انجام خواهند داد.

چقدر به تمیزی منزل خود اهمیت می‌دهید؟

2 . آماده کردن غذایی لذیذ را فراموش نکنید!

یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک میهمانی جذاب، بخش خوشمزه آن است. بله! غذاهای خوشمزه و رنگارنگ. وجود غذاهای رنگارنگ و خوش عطر و طعم روی یک میز بزرگ با طراحی زیبا و دلنشین، هوش از سر میهمانانتان برده و میهمانی شما را جذاب‌تر نشان خواهد داد. پس دست به کار شوید. مواد اولیه را از بازار تهیه کنید و شروع به پخت غذا کنید. غذاهای سنتی و فرنگی و یا فینگر‌فودها بر اساس سلیقه شما و میهمانتان بهترین گزینه‌های ممکن برای یک پذیرایی ایده آل هستند! باید آشپزی با حوصله و به بهترین شکل انجام بگیرد. پس بخش خوشمزه داستان را فراموش کنید 😉

حتما می دانید که پس از یک آشپزی کامل و حسابی چقدر ظرف کثیف روی دستتان می‌ماند! در این بین ممکن است شما وقت کافی برای جمع و جور کردن وسایل و آشپزی، شستن ظروف و نظافت منزل را بعد از پخت غذا نداشته باشید. شاید هم از آن دست افرادی هستید که پس از پخت غذا حسابی آشپزخانه را بهم میریزید و پس از آن وقت و حوصله تمیز کردن آن را ندارید. اصلا نگران نباشید! برای این کار شرکت‌های معتبری وجود دارند که می‌توانید از نیروهای  متخصص و توانمند و حرفه‌ای آن‌ها کمک بگیرید تا در اسرع وقت در کنار شما باشند و برای مرتب کردن و نظافت منزل به شما کمک کنند! در این زمینه پین‌ورک در کنار شماست!

چقدر به تمیزی منزل خود اهمیت می‌دهید؟

3 . میهمانانتات قرار است روی مبل‌های تمیز بنشینند!

تمیز کردن و گردگیری مبل‌ها را فراموش نکنید! نظافت مبلمان از نکات بسیار مهمی است که باید در یک میهمانی حتما به آن توجه کنید. بسیار خب! وسایل نظافت مبلمان و مبل‌شویی را آماده کنید. دستمال مخصوص، حوله، تشت آب، شامپوی مخصوص و هرچه که برای مبل‌شویی به ذهنتان می‌رسد! با دقت و رعایت نکات مهم کار را آغاز کنید. مهم است که موادی که برای نظافت مبلمانتان استفاده می‌کنید، با توجه به جنس آن‌ها انتخاب شود و آسیبی به بافت و رنگ مبل نرساند. سعی کنید در مدت اندک به بهترین نحو مبل‌های خود را تمیز کنید!

ممکن است این مرحله نیز برایتان سخت و وقت گیر باشد! از طرفی دقت در انتخاب نوع ماده شوینده و نحوه مبل‌شویی نیاز به تخصص دارد. پس می‌توانید این کار را به یک شرکت معتبر و مطمئن بسپارید. پین‌ورک با نیروهای حرفه‌ای و قابل اعتماد خود می‌تواند در این مرحله در کنار شما بوده و بهترین مبل شویی تخصصی را در مدت زمان اندک برای شما انجام دهند. پس هرگز نگران این مرحله نباشید.

چقدر به تمیزی منزل خود اهمیت می‌دهید؟

4 . منتظر یک میهمانی هیجان انگیز باشید!

حالا نوبت استراحت است. همه مراحل آماده شدن برای یک میهمانی جذاب به اتمام رسیده است. منزل شما تمیز و مرتب است. غذاهای لذیذی آماده کرده اید. مبلمان شما تمیز و عاری از گرد و خاک و آلودگی است! حالا منتظر میهمانانتان باشید تا از جمع گرم و صمیمی خود لذت ببرید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments