موسسه ونوس چیست؟ و چرا ونوس را انتخاب کنیم؟

موسسه ونوس چیست؟ و چرا ونوس را انتخاب کنیم؟

بهترین منابع کنکور سراسری را با ونوس تجربه کنید . موسسه ونوس یک موسسه ی آموزشی می باشد که در زمینه دی وی دی های کنکور فعالیت می کند . بهترین اساتید کنکور کشور در ونوس دور هم جمع شده اند تا شما دانش آموزان عزیز کشورمان بتوانید با دی وی دی های ونوس به بهترین نتایج کنکور خود برسید.

موسسه ونوس از بهترین موسسه های آمادگی برای کنکور می باشد. این مجموعه که با بهترین و با تجربه ترین اساتید به نام در آموزش های کنکور و تست زنی همکاری می‌نماید، نتایج بسیار فوق­العاده‌ای در آزمون‌های سراسری کنکور داشته است. موسسه ونوس به عنوان بهترین موسسه، کامل ترین  برنامه‌ریزی ها را برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور ارایه می نماید. از سال 1390 که ونوس شروع به فعالیت کرد، گروه های دیگری نیز در این زمینه کار می نمودند ولی موسسه ونوس همگام و جلوتر از بقیه موسسسات حرکت نمود. علت این ماندگاری و استقبال دانش آموزان و داوطلبان آزمون دانشگاه ها از محصولات موسسه ونوس چیزی جز  کیفیت بالا و به روز بودن این محصولات نمی باشد.

سوالات متداول در مورد ونوس

چگونه دی وی دی های ونوس را تهیه کنم؟

شما می توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت ونوس ، اقدام به تهیه محصولات ونوس اقدام کنید تا در سریع ترین زمان ممکن ، سفارش شما پردازش شده و ارسال شود. همچنین می توانید با دفتر مرکزی ونوس تماس بگیرید : 02166429096

لیست قیمت محصولات ونوس را چگونه دریافت کنم؟

جهت دریافت قیمت محصولات ونوس می توانید از منوی قیمت محصولات همین سایت ، لیست قیمت محصولات را مشاهده کنید ، همچنین می توانید با دپارتمان تخصصی مشاوره و فروش موسسه 02166429096 تماس بگیرید.

آیا پکیج های ونوس آپدیت منظم می شوند ؟

بله ، هر سال مطابق با تغییرات منابع کنکور ، اکثر پکیج های آموزشی ونوس آپدیت شده و یا از نو ضبط می شوند.

دی وی دی های ونوس از طریق کامپیوتر فقط قابل مشاهده هستند ؟

پکیج های آموزشی موسسه ونوس به صورت نمایش خانگی بوده و در هر دستگاهی که قابلیت پخش دی وی دی را داشته باشد ، قابل اجراء می باشند.

آیا همراه با محصولات ونوس جزوه هم ارسال می شود؟

بله ، اکثر محصولات دارای جزوه یا کتاب مکمل بوده و همراه با پکیج به صورت رایگان ارسال می شوند.

چرا موسسه ونوس؟

چرا پکیج‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ونوس؟ موسسه ونوس با دارا بودن اساتید مجرب و با تجربه که به تدریس تشریحی و تستی مطالب کاملا مسلط می‌باشند بهترین راهنما‌  برای کسب موفقیت دانش آموزان به شمار می‌آید. نحوه‌ی تدریس برای دانش آموزان بسیار اهمیت دارد و اساتید موسسه‌ی ونوس طوری تدریس می‌کنند که دانش آموزان مطالب را حفظ نکنند و به درک عمیقی از مطالب دست پیدا کنند زیرا تنها در این صورت است که مطالب به حافظه‌ی بلند مدت سپرده می‌شوند. چرا پکیج‌های ونوس؟ دست‌یابی به آرزو مستلزم تلاش و استفاده از پکیج‌های آموزشی درست می‌باشد. می‌توان گفت با تهیه‌ی پکیج‌های آموزشی ونوس با اطمینان خاطر به سوی موفقیت و آرزوهای خود گام بردارید.

مزیت های دی وی دی های ونوس نسبت به کلاس خصوصی بسیار  فراوان بوده بنابراین موسسه ونوس برای موفقیت دانش آموزان استفاده از این دی وی دی‌ها را پیشنهاد می‌کند. با موسسه ونوس از کلاس خصوصی با بهترین اساتید در منزل خود بهره مند شوید. موسسه ونوس از سال 1390 با درک عمیقی از نیازهای آموزشی برترین پکیج‌های آموزشی را برای دانش آموزان عزیز ارائه کرده است. این موسسه توسط اساتید برتر و مجرب خود و استفاده از تکنولوژی آموزش شفاهی و بصری دی وی دی‌هایی در زمینه تستی، تشریحی، نکات کلیدی و جمع بندی برای اول دبیرستان تا پیش دانشگاهی طراحی و تولید کرده است. بهتر است بدانید که طرح توانمند سازی دبیران تهران به موسسه ونوس سپرده شده است، که نشان دهنده سطح بالای آموزشی این موسسه می‌باشد. همچنین از طرف آموزش و پرورش همایش‌های جمع بندی و آمادگی آزمون سراسری به موسسه ونوس سپرده شده است. این موسسه خدمات مشاوره ای رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد. همچنین به همراه دی وی دی جزواتی که مکمل هستند ارائه کرده است.

نتیجه گیری

موسسه ونوس از سال 89 اقدام به شناسایی برجسته ترین و صاحب سبک ترین اساتید کنکور ایران نمود و اقدام به رایزنی و عقد قرارداد با این اساتید کرد که پس از تشکیل اتاق های فکر مجزا برای هر درس و مبحث، اقدام به تولید محتواهای ویدیویی تدریس اساتید به سبک شبیه سازی کلاس خصوصی نمود. با دی وی دی های ونوس کلاس خصوصی بهترین اساتید کنکور را در خانه خود برگزار کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments