آشنایی با هتل‌ های نزدیک فرودگاه آنکارا

آشنایی با هتل‌ های نزدیک فرودگاه آنکارا

اگر می‌خواهید به آنکارا بروید باید هتل‌ های نزدیک فرودگاه آنکارا را بشناسید. امروزه بسیاری از افراد که به شهر آنکارا می‌روند مایل هستند در نزدیکی فرودگاه، اقامتگاه خود را انتخاب کنند. تعداد هتل‌هایی که در نزدیکی فرودگاه آنکارا قرار گرفته‌اند زیاد است. برخی از هتل‌ها ۵ ستاره و برخی از آنها معمولی می‌باشند. برای انتخاب هر یک از هتل‌هایی که نزدیک فرودگاه آنکارا هستند باید انواع آنها را از نظر ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارند بشناسید. در صورتی که به دنبال هتل در آنکارا هستید باید موقعیت و ویژگی های هتل را بشناسید. برخی از مهم‌ترین هتل‌های نزدیک به فرودگاه آنکارا را در این مطلب می‌خواهیم معرفی کنیم.

هتل‌های نزدیک به فرودگاه آنکارا

معرفی هتل‌ های نزدیک فرودگاه آنکارا

مهم‌ترین هتل‌ های نزدیک فرودگاه آنکارا عبارت هستند از :

1. هتل anadolu s esenboga termal

این هتل تنها ۴ کیلومتر با فرودگاه آنکارا فاصله دارد. در بین انواع هتل‌های نزدیک به فرودگاه آنکارا، می‌توانیم این هتل را به عنوان یکی از هتل‌های ۵ ستاره بی‌نظیر معرفی کنیم. فاصله این هتل تا حدودی با مرکز شهر آنکارا زیاد است. اگر شما قصد بازدید از موزه‌های شهر آنکارا و مراکز تجاری را دارید باید از ماشین استفاده کنید. این هتل حدود ۳۵۰ اتاق دارد که ظرفیت هر یک از آنها با یکدیگر فرق می‌کند. برای طراحی اتاق‌های هتل تلاش کرده‌اند تا فضای کافی به مهمانان ارائه دهند. امکانات زیادی مانند تلویزیون، تخت بزرگ، کانال ماهواره‌ای، تهویه مطبوع و … در هر یک از اتاق‌ها وجود دارند. با رزرو اتاق در این هتل می‌توانید از صبحانه رایگان که به صورت سلف سرویس است استفاده کنید.

این هتل نزدیک به فرودگاه آنکارا، دارای سه رستوران در محوطه خود می‌باشد که غذاهای بین‌المللی و ترکی را در این رستوران‌ها سرو می‌کنند. این هتل خدمات رایگان متفاوتی مانند اینترنت، پارکینگ و … را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. بسیاری از امکانات هتل مانند سالن بیلیارد، سالن ماساژ، پارک آبی و … به هزینه اضافی نیاز خواهند داشت. این هتل با امکانات بسیار مناسبی که دارد به عنوان یکی از هتل‌های لوکس آنکارا شناخته می‌شود. از آنجایی که این هتل از مرکز شهر آنکارا دور است هزینه اقامت چندان بالایی ندارد. اگر شما در مورد هزینه‌های حمل و نقل مشکلی نداشته باشید می‌توانید این هتل را به عنوان یکی از بهترین هتل‌های آنکارا رزرو کنید. اتاق‌های متفاوت هتل به شما این امکان را می‌دهند تا یکی از آنها را بر اساس تعداد نفرات خود رزرو نمایید.

هتل آپارتمان نزدیک به فرودگاه آنکارا

2. هتل Ibis Ankara Airport

این هتل یکی دیگر از انواع هتل‌ های نزدیک فرودگاه آنکارا می‌باشد که تنها ۳ کیلومتر و پانصد متر با فرودگاه آنکارا فاصله دارد. شما می‌توانید در بین انواع هتل‌های سه ستاره آنکارا این هتل را رزرو نمایید. افرادی که به این هتل رفته‌اند از خدمات هتل رضایت داشته‌اند. با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید از مکان‌های گوناگون مانند مقبره آتاتورک، موزه آناتولی و قلعه آنکارا بازدید نمایید. این هتل دارای ۱۴۷ اتاق است که در هفت طبقه قرار گرفته‌اند. تمامی اتاق‌های هتل دارای قهوه ساز، تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع و … هستند. حمام و سرویس بهداشتی در هر یک از اتاق‌ها وجود دارند. شما می‌توانید از پنجره اتاق چشم انداز شهر زیبای آنکارا را مشاهده کنید. این هتل دارای یک رستوران مخصوص است که صبحانه رایگان به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

شما در اسنک بار هتل می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات را میل نمایید. با اقامت در این هتل نزدیک به فرودگاه آنکارا از پارکینگ اختصاصی و وای فای رایگان استفاده خواهید کرد. برای راحتی مسافران امکانات متفاوتی مانند همراه آوردن حیوانات خانگی، تبدیل ارز و … در هتل فراهم شده است. این هتل فاقد باشگاه ورزشی و استخر است. از نظر قیمت بین انواع هتل‌های نزدیک به فرودگاه آنکارا این هتل به عنوان بهترین هتل شناخته می‌شود. افراد کم توان به راحتی می‌توانند از امکانات هتل استفاده کنند.

3. هتل‌ های نزدیک فرودگاه آنکارا و هتل آپارتمان Hatton Suites Esenboga

در بین انواع هتل‌ های نزدیک فرودگاه آنکارا می‌توانیم هاتن سوئیت هتل اسنبوغا را به عنوان یکی دیگر از هتل‌های مناسب معرفی کنیم. به طور کلی باید به خوبی بدانید که این هتل به عنوان یک هتل آپارتمان معرفی می‌شود و ویژگی‌ هتل‌های ۵ ستاره را ندارد. این هتل را به عنوان هتل سوئیت معرفی می‌کنند که در حاشیه شهر آنکارا قرار گرفته است. در نوامبر ۲۰۲۰ این هتل را راه‌اندازی کرده‌اند. قلعه آنکارا یکی از مهم‌ترین مکان‌های دیدنی آنکارا است که به این هتل نزدیک می‌باشد. این هتل دارای ۱۰ طبقه است که در هر یک از طبقات سوئیت‌های گوناگونی قرار گرفته‌اند. سوئیت‌های هتل به صورت خانوادگی و دلوکس طراحی شده‌اند. تمامی سوئیت‌ها دارای سالن نشیمن، بالکن و غیره هستند.

هتل نزدیک به فرودگاه آنکارا

از امکانات اتاق‌ها می‌توانیم کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، سشوار، کتری برقی، لوازم بهداشتی و … را معرفی کنیم. در هر یک از اتاق ‌ها صندوق امانات، مبلمان و … قرار گرفته‌اند. این هتل نزدیک به فرودگاه آنکارا یک پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو دارد. سالن صبحانه خوری این هتل با ظرفیت ۴۰ نفر طراحی شده است. رستوران شیکی در این هتل وجود دارد که به مهمانان خدمات زیادی را ارائه می‌دهد. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های شهر آنکارا شناخته می‌شود.

4. هتل Dr Aslan Apart

بین انواع هتل‌ های نزدیک فرودگاه آنکارا می‌توانیم هتل آپارتمان دکتر آسلان آنکارا را به عنوان یک هتل آپارتمان مناسب معرفی کنیم. هتل آپارتمان مورد نظر در منطقه کوبوک قرار گرفته است و تنها ۹۷۰ متر با فرودگاه فاصله دارد. نزدیک بودن این هتل آپارتمان با فرودگاه موجب شده که بسیاری از افراد این هتل آپارتمان را رزرو نمایند. فاصله این هتل آپارتمان با مرکز شهر تا حدودی زیاد است. برای بازدید از مکان‌های تفریحی آنکارا باید با ماشین به مکان‌های متفاوت بروید. در مجموع این هتل آپارتمان سه طبقه است و دارای ۱۱ اتاق می‌باشد. اتاق‌های این هتل آپارتمان با ظرفیت ۳ الی ۵ نفره طراحی گشته‌اند.

البته شما می‌توانید برای اتاق‌ها درخواست تخت اضافی داشته باشید. امکانات زیادی مانند کانال‌های ماهواره‌ای، عایق صوتی حمام، تهویه مطبوع و … در این اتاق‌ها وجود دارند. منوی مفصل این هتل نزدیک به فرودگاه آنکارا برای صبحانه، یکی از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌رود. شما می‌توانید انواع صبحانه‌های ایتالیایی، انگلیسی، ترکی و … را در این هتل سرو نمایید. این هتل آپارتمان دارای پارکینگ رایگان است و خدماتی مانند اجاره خودرو را به مهمانان ارائه می‌دهد. به طور کلی این هتل آپارتمان برای خانواده‌هایی که به دنبال اقامتگاه به صرفه هستند گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

اقامتگاه نزدیک به فرودگاه آنکارا

5. هتل‌ های نزدیک فرودگاه آنکارا و هتل Holiday Inn Express Ankara Airport, An Ihg

یکی دیگر از هتل‌ های نزدیک فرودگاه آنکارا این هتل است که تنها ۶ کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد. در بین انواع هتل‌هایی که نزدیک فرودگاه آنکارا هستند این هتل را به عنوان یکی از هتل‌های ۵ ستاره معرفی می‌کنند. افرادی که می‌خواهند اقامت لذت بخشی در آنکارا داشته باشند این هتل را رزرو می‌نمایند. فاصله این هتل تا مراکز خرید تا حدودی زیاد است. شما می‌توانید از امکانات رفاهی، تفریحی و … این هتل استفاده نمایید. در هتل مورد نظر اتاق‌های زیادی قرار گرفته‌اند که هر یک از این اتاق‌ها دارای امکانات مناسبی هستند. کارمندان هتل به زبان انگلیسی و ترکی پاسخگوی پرسش‌های شما خواهند بود

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments