دانلود فیلم جدید ۲۰۲۲

دانلود فیلم جدید 2022

هنر هفتم یعنی هنر سینما یکی از محبوب ترین هنر ها در بین مردم تبدیل شده است افراد بسیار زیادی هستند که وقت های خود را صرف دیدن فیلم و سریال می کنند چرا که این یک امری است که باعث سرگرم شدن شما خواهد شد باید بدانید که هر ساله هزاران فیلم در دنیا ساخته خواهد شد که در بین این همه تعداد ساخت فیلم و سریال تنها می توان چندین فیلم را به عنوان فیلمهای برتر انتخاب کرد اما امسال چه فیلم هایی بی نظیر هستند و می توان برای آن ها وقت گذاشت در ادامه مطلب به بررسی و معرفی چندین فیلم جدید خواهیم پرداخت و همینطور شما می توانید با مطالعه این مطلب به هدف خود یعنی دانلود فیلم جدید ۲۰۲۲ برسید.

فیلم شباش میتو Shabaash Mithu 2022

فیلم شباش میتو Shabaash Mithu 2022

فیلم شباش میتو محصول سال 2022 کشور هندوستان به کارگردانی سریجیت موکرجی، و نویسندگی داستان و فیلمنامه، ویجای مائوریا است، پریا آون به صورت مشترکا نویسندگی داستان و فیلمنامه این اثر سینمایی را بر عهده داشته اند، این فیلم در تاریخ 15 جولای 2022 به نمایش درامد و داستان آن که در ژانر بیوگرافی و ورزشی می باشد به زندگی میتالی راج، کریکت باز هندی و کاپیتان تیم ملی کریکت هند می پردازد. در این فیلم نیز تاپسی پانو بازیگر نقش اول فیلم را بر عهده دارد و نقش میتالی راج کریکت باز و کاپیتان تیم ملی هندوستان را نیز ایفا می کند.

آنچارتد (Uncharted)

فیلم آنچارتد 2022 جدیدترین ساخته روبن فلیشر کارگردان مطرح آمریکایی می باشد این کارگردان در روزمه کاری خود فیلم ونوم با بازی تام هاردی را جلوی دوربین برده است اما اینبار گروه سونی پیکچرز تصمیم گرفته داستان جذاب و دوست داشتی آنچارتد را در اختیار این کارگردان قرار دهد داستان این فیلم بر اساس یک بازی رایانه ای الهام گرفته شده است همیشه هالیود در بازسازی بازی های رایانه ای سابقه ای نه چندان خوب داشته است و در بیش از نیمی از فیلم هایی که بر اساس بازی های رایانه ای ساخته شده است نتوانسته تماشاگر خود را جذب فیلم کند. سونی پیکچرز در انتخاب بازیگر فیلم آنچارتد 2022 به سراغ تام هالندی رفته است که این روزا با فیلم مرد عکنوبی بر سر زبان ها افتاده است اما انتخاب این بازیگر انتقاد های زیادی را از سوی تماشاگران مواجه تیم تهیه فیلم کرد چرا که منتقدین تام هالند را مناسب این نقش نمی دانند، به دلیل وجود طرفداران زیاد بازی آنچارتد دانلود فیلم آنچارتد نیز از استقبال بالایی برخوردار است.

فیلم بالاتر از مارها Above Snakes 2022

فیلم بالاتر از مارها Above Snakes 2022

فیلم بالاتر از مارها محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی تایلر اسمیت و نویسندگی داستی پرابرت و جفری ام. اسمیت است، این فیلم در 15 جشنوراه مختلف از جمله جشنوره فیلم لس آنجلس، جسنوراه ام ال سی و جشنوراه فیلم انیورس حضور پیدا کرد و در 15 جشنوراه مختلف که حضور پیدا کرد توانست در بخش های مختلف از جمله بهترین فیلم وسترن و بهترین بازیگر موفق به دریافت جایزه گردد و یکی از موفق ترین فیلم های سال 2022 را در بخش وسترن را می شود نام برد اما برعکس منتقدین این فیلم نتوانست تماشاگران را قانع کند و امتیاز پایینی از سمت تماشاگران برعکس منتقدین دریافت کرده است در فیلم هنرمندانی همچون ربکا رای، براندون بیکر، لان حنا، مارک مک ‌فرسن نیز هنرنمایی کرده اند؛ اما شاید شما نظری متفاوت تر نسبت به دیگر ببیندگان داشته باشد، داستان این فیلم به این شرح است: فیلم بالاتر از مارها 2022 در مورد مردی به نام کلمن دابز است که به تازگی از زندان آزاد شده و قصد دارد از قاضی که او را محکوم کرد انتقام بگیرد. حال بهترین راه برای گرفتن انتقام استفاده از تنها چیزی است که واقعا برای این قاضی اهمیت دارد، یعنی دخترش. اما آیا نقشه کلمن دابز به سادگی پیش خواهد رفت؟

فیلم با شکوه Glorious 2022

فیلم با شکوه محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی ربکا مکندری و نویسندگی داستان و فیلمنامه دیوید ایان مکندری، جاشوا هال است، تاد ریگنی که به صورت مشترکا نویسندگی داستان و فیلمنامه این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته اند، این فیلم نیز در تاریخ 18 آگوست 2022 در سرویس استریم شودر به نمایش درآمد، این فیلم سومین تجربه ربکا مکندری در زمینه ساخت فیلم بلند سینمایی می باشد، این کارگردان که فعالیت هنری خود را در زمینه ساخت فیلم از سال 2012 شروع نموده است در طی 10 سال فعالیت هنری خود 7 فیلم سینمایی کوتاه و 3 فیلم بلند نیز ساخته است. در این فیلم هنرپیشگانی همچون توردی کلارک، جی.کی. سیمونز، رایان کوانتن نیز به هنرنمایی پرداخته اند.

فیلم محاصره رابین هود The Siege of Robin Hood 2022

فیلم محاصره رابین هود The Siege of Robin Hood 2022

فیلم محاصره رابین هود محصول سال 2022 کشور استرالیا به کارگردانی پائول آلیکا و نویسندگی دان مکناب استارک و پائول آلیکا که مشترکا نویسندگی فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته اند،این اثر در تاریخ 3 ژوئن 2022 به صورت عمومی به نمایش عموم درآمد این فیلم که داستان آن در ژانر اکشن و ماجراجویی روایت می شود هنرمندانی نظیر پائول آلیکا که نقش کارگردان و نویسنده را هم عهده دار می باشد در فیلم هم بازیگر نقش اول فیلم می باشد و نقش رابین هوود را در فیلم ایفا می کند در کنار او هنرمندان دیگری همچون کهلی ویلیامز و دیو بیمیش هنرنمایی کرده اند، داستان این فیلم نیز به این شرح است: فیلم محصار رابین هود 2022 داستان درباره داروغه ناتینگهام دستور حمله وحشیانه به خانواده مرد جوانی به نام رابین را می ‌دهد، رابین سوگند می ‌خورد تا انتقام خود را از تمام افرادی که مسئول این اتفاق خونین هستند گرفته و آزادی را به تمام کسانی که تحت حاکمیت ظالمانه پادشاهی به دام افتاده‌اند، بازگرداند.

فیلم طعمه Prey 2022

داستان فیلم طعمه 2022 حدود 300 سال پیش در کشور کومانچی روایت شده و در مورد زنی جوان به نام نارو می‌باشد که یک جنگجوی خشن و بسیار ماهر است. حال نارو تلاش می‌کند تا از مردم خود در برابر یک شکارچی بیگانه بسیار تکامل یافته که انسان‌ها را شکار می‌کند، محافظت کرده و… دانلود فیلم خارجی Prey یکی از گزینه های اصلی شما برای تماشا می تواند باشد.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments