صرافی نیل؛ چرا باید ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) بخریم؟

ارز دیجیتال شیبا اینو

اگر با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال آشنا هستید و می دانید که این ارزها چقدر می توانند در اقتصاد امروز به شما کمک کنند، لازم است تا در این مقاله جذاب با ما همراه بمانید. زیرا قرار است یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال چند وقت اخیر را به شما معرفی کنیم که در یک سال گذشته افراد بسیار زیادی را میلیونر کرده است. ارز دیجیتال شیبا اینو موضوع بحث ما در این مقاله می باشد. ارز دیجیتالی که در یک سال گذشته بیش از 2800000 برابر شده است. اگر شما در یک سال گذشته تنها 1 میلیون تومان روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری می کردید، اکنون سرمایه شما تنها بعد از یک سال به بیش از 2000 میلیارد تومان رسیده بود. اما از امروز این اعجوبه این روزهای بازار ارز دیجیتال چه خبر است؟

ارز دیجیتال شیبا اینو چیست؟

شیبا اینو نام یک ارز دیجیتال ژاپنی است که با نماد SHIB در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می شود. این ارز دیجیتال را می توانید در بازارهای جهانی در برابر سایر ارزهای معروف مانند تتر، اتریوم و .. معامله کنید. لوگو آن نام یک سگ نژاد ژاپنی است که این روز در بسیاری از محافل صحبت از آن است. شیبا اینو یک سگ بسیار مهربان و بازیگوش است.

ارز دیجیتال شیبا اینو در ابتدا بدون هیچ هدف خاصی توسعه پیدا کرده و شبکه بلاک چین اختصاصی هم ندارد. توسعه دهنده شیبا اینو آن را روی بلاک چین عالی و درجه یک اتریوم پیاده سازی کرده و بعد از انتشار توکن ها اولیه، بقیه توکن ها را نیز به مالک اتریوم بخشیده است.

سازنده شیبا اینو کیست؟

داستان توسعه دهنده ارز دیجیتال شیبا اینو شباهت بسیار زیادی به بیت کوین و سازنده آن یعنی ساتوشی دارد. دقیقا در یک حالت مشابه، هیچ کسی به صورت رسمی مسئولیت توسعه این ارز دیجیتال را به عهده نگرفته است. اگر جستجویی در اینترنت درباره این رمز ارز و توسعه دهنده آن داشته باشید، با نامی با عنوان ریوشی آشنا خواهید شد که شاید اصلا هیچ ارتباطی با پروژه شیبا نداشته باشد. اما با این حال تنها اسمی است که به عنوان توسعه دهنده این ارز شناخته می شود.

چرا شیبا اینو محبوب شده است؟

اگر در دور و بر خود کسانی را دارید که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارند و یا خود شما دستی در این بازار دارید، احتمالا نام ارز دیجیتال شیبا اینو این روزها خیلی شنیده اید. ارز دیجیتال شیبا اینو در سال 2020 به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شده و در حال حاضر عمر زیادی از آن نمی گذرد. اما در همین عمر کوتاه با افزایش قیمت قابل توجهی روبرو شده و رشد بسیار زیادی داشته است. در همین یکی دو هفته گذشته این ارز دیجیتال بیش از 250 درصد سود به مالکین خود اهدا کرده است. این سگ بازیگوش ژاپنی به این دلیل است که محبوبیت زیادی کسب کرده و در حال حاضر در چند هفته گذشته همیشه رتبه های تک رقمی را حجم معاملات ارزهای دیجیتال نیز به خود اختصاص داده است.

ارز دیجیتال شیبا اینو

آیا شیبا اینو یک میم کوین است؟

میم کوین در اصلاح به ارزهای دیجیتالی اطلاق می شود که توسعه آنها بدون دلیل و بدون هدف خاصی بوده است. این دسته از ارزها می توانند به دلایل مختلفی اعم از یک تصمیم دورهمی دوستانه، یک چالش اینستاگرامی و مواردی از این دست توسعه یافته باشند. البته ارز دیجیتال شیبا اینو در ماه های گذشته تغییراتی را در ساختار خود مشاهده کرده است. حتی شاهد هستیم که این ارز دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک روش پرداخت درون برنامه ای در نرم افزارها و محیط اینترنت است. به دلیل کاربری بسیار ساده و روانی که دارد، در این باره طرفداران زیادی پیدا کرده و خیلی از سایت ا به دنبال استفاده از این رمز ارز برای پرداخت های درون برنامه ای خود رفته اند.

 

آیا ارز دیجیتال شیبا اینو هنوز هم می تواند سود ده باشد؟

در حال حاضر تحلیل های بسیار زیادی از ارز دیجیتال شیبا اینو را می توانید در اینترنت پیدا کنید. بسیاری از کارشناسان معتقدند که این ارز دیجیتال در آینده ای نه چندان دور می تواند به قیمت 0.1 دلار رسیده و بعد از آن به قیمت 1 دلار نیز برسد. رسیدن این ارز دیجیتال به قیمت 1 دلار می تواند سرمایه گذاران فعلی آن ار نیز تبدیل به میلیاردرهای بزرگ نماید. اگر شما هم اکنون روی این ارز دیجیتال تنها 1 میلیون تومان سرمایه گذاری کنید و قیمت آن به 1 دلار برای هر واحد شیبا برسد، سرمایه شما به بیش از 33 میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد. احتمالا در آن زمان دوباره این مقاله را مطالعه کرده و حسرت عدم سرمایه گذاری روی شیبا اینو را خواهید خورد.

چگونه ارز شیبا اینو بخریم؟

روش های مختلفی برای خرید ارز دیجیتال شیبا اینو وجود دارد. شما می توانید با استفاده از خدمات صافی های خارجی به این ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید. البته این روش خرید دردسرهای زیادی را نیز برای شما به همراه خواهد داشت. از انتقال چند باره پول و پرداخت کارمزدهای چند دفعه ای گرفته تا سخت شدن برداشت پول که می توانند این فرایند را برای شما پیچیده نمایند.

در حال حاضر کاربران ایرانی می توانند خیلی ساده و تنها با چند کلید با استفاده از خدمات صرافی نیل به آدرس اینترنتی www.neel.market این ارز دیجیتال را خریداری کرده و آن را در حساب کاربری خود ذخیره نمایند. فرایند خرید این ارز با استفاده از خدمات این مجموعه بسیار سریع است و شما می توانید تمام این فرایند را در کمتر از چند دقیقه انجام دهید. هم چنین در این مجموعه به خدمات دیگری اعم از خرید سایر ارزهای دیجیتال، دریافت مقاله های آموزشی برای خرید آنها، امکان واریز و برداشت 24 ساعته و خیلی آسان، احراز هویت ساده و سریع نیز دسترسی خواهید داشت. برای خرید ارز دیجیتال شیبا اینو نیز می توانید ابتدا تحلیل های مربوط به آن را مشاهده کرده و سپس برای خرید آن حتی از طریق اپلیکیشن مجموعه نییل نیز اقدام کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سپهر
سپهر
2 سال گذشته

من چندین تو صرافی نیل هستم و به لطف همین صرافی فکر کنم جزو اولین نفراتی بودم که تونستم ارز شیبا رو بخرم و تو همون روز های اولی که تو صرافی نیل لیست شد با قیمت های خیلی پایین حتی زیر ۰.۰۲ مقداری خریدم البته چون اطلاعات دقیقی در موردش نداشتم حیف شد کم خریدم ولی تو این مدت باز اضافه کردم و از سرمایه گذاری تو این ارز بشدت راضیم و امید زیادی به رشدش دارم

سارا
سارا
2 سال گذشته

این شت کوین رو هرکس از اردیبهشت خریده بود الان پولش ١٠ برابر حداقل شده
تو صرافی های ایرانی صرافی نیل اولین صرافی بود که این ارزو لیست کرد و خوشبختانه من از قبل در این صرافی بودم و سریع متوجه شدم و خریدم و الان کلی سود کردم
اگه میخواین بخرین به نظرک صرافی نیل جز بهتریناش باشه هم از لحاظ کارمزد و هم حجم معاملات

تينا
تينا
2 سال گذشته

من اولین بار از صرافی نیل این ارز رو خریداری کردم چون واقعا جزو اولین صرافی های ایرانی هست که ارز هارو زود لیست میکنه و زمانی که من خرید کردم صرافی دیگه ای حتی لیست نکرده بود و من در اردیبهشت ماه با خرید و هولد این ارز کلی سود کردم و همچنین کارمزد های نیل واقعا مناسبه و پشتیبانی خیلی خوبی دارن

سپیده عباسی
سپیده عباسی
2 سال گذشته
پاسخ به  تينا

سلام خوبید .میشه به منم توضیح بدید منم یاد بگیرم انجام بدم .ممنونم🙏