معرفی و دانلود همراه بانک بانک رفاه کارگران ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران با ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی، امکان دسترسی آسان مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیکی را فراهم آورده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک رفاه کارگران پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی و دانلود همراه بانک بانک رفاه کارگران

اگر از مشتریان بانک رفاه کارگران هستید و تمایل دارید در کمترین زمان ممکن عملیات بانکی مورد نظر خود را به انجام برسانید، پیشنهاد می‌کنیم موبایل بانک رفاه کارگران را بر روی گوشی خود نصب کرده و از خدمات غیر حضوری ارائه شده توسط این اپلیکیشن بهره‌مند شوید. با استفاده از موبایل بانک رفاه کارگران برای انجام عملیات بانکی مورد نظر خود نیازی به مراجعه حضوری به دستگاه های خود پرداز نخواهید داشت و می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. دریافت موجودی، پرداخت قبوض، انتقال وجه و پرداخت اقساط از قابلیت های همراه بانک بانک رفاه کارگران به شمار می‌روند.

همراه بانک بانک رفاه کارگران

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در صورت تمایل به دسترسی به خدمات ارائه شده توسط همراه بانک بانک رفاه کارگران نیاز است تا ابتدا به یکی از شعب بانک مذکور مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم فعال سازی موبایل بانک حساب خود اقدام نمایید. پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور موبایل بانک حساب خود می‌توانید این همراه بانک را بر روی گوشی خود نصب کرده و به صورت 24 ساعته و شبانه روزی به خدمات بانکداری الکترونیکی بانک رفاه کارگان دسترسی داشته باشید. همراه بانک رفاه کارگران شامل سه نسخه اندروید، آی او اس و جاوا می‌شود که دانلود از هر سه نسخه به صورت رایگان امکان پذیر است. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک رفاه کارگران می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک رفاه کارگران نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

لینک دانلود همراه بانک بانک رفاه کارگان

 

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone XS Max

دوربین سلفی آیفون XS

قیمت قاب پشت آیفون ایکس آر

تعمیرات موبایل

دریافت برنامه موبایل بانک رفاه از بازار
نام دریافت برنامه موبایل بانک رفاه از بازار
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده موبایل بانک رفاه

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments