نحوه عملکرد ربات‌های درون خطی (Inline bots) – تلگرام

نحوه عملکرد ربات‌های inline

همان طور که می‌دانید تلگرام اخیراً آپدیت جدیدی (نسخه 3.4 بیلد 713) را بر روی پلی استور گوگل منتشر کرد. توسعه دهندگان تلگرام تا الان ثابت کرده‌اند که همیشه در ارائه بهترین خدمات و خلاقیت در بین پیام رسان‌های موجود، حرف اول را می‌زند و با قابلیت‌های خلاقانه و کاربردی‌ای که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، پیشرو و برتر می‌باشد. تلگرام در آخرین آپدیت خود یعنی نسخه 3.4، قابلیت ربات‌های درون خطی (Inline bots) را رونمایی کرد. ربات‌‌ها بخشی جدایی ناپذیر از تلگرام برای بسیاری از کاربران تبدیل شده است، اما ارتباط با آن ها چندان آسان و ساده نبود. برای تعامل با یک ربات مجبور بودید که وارد محیط ربات شوید و از نتایج تعاملات‌تان با آن، به شخص/گروه/کانال فوروارد کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

امروز ما به معرفی یک راه سریع‌تر و کاربردی‌تر برای تماس با ربات‌‌ها می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید تا با قابلیت جدید تلگرام بنام ربات‌های درون خطی (Inline bots) بیشتر آشنا شوید.

نحوه کار با قابلیت جدید تلگرام: ربات‌های درون خطی (Inline bots)

برای استفاده از ربات‌های درون خطی (Inline bots)، شما کافی است که در همان محیط شخص/گروه/کانال و در محل تایپ نوشته، ابتدا نام ربات موردنظر را بنویسید و سپس عبارتی که برای جستجو باید به آن ارسال شود را ذکر کنید و از بین نتایجی که در آنجا ظاهر می‌شود، یکی را انتخاب کنید تا ارسال شود.
تلگرام برای شروع و درک بهتر این قابلیت، خود اقدام به ساخت چندین ربات کاربردی کرده است. ربات‌های درون خطی (Inline bots) تلگرام که در وبسایت رسمی این شبکه اجتماعی آورده شده است به شرح زیر است:

@gif جستجوی تصاویرGIF از وبسایت giphy.com
@vid – جستجوی ویدیو
@pic – جستجوی تصویر از مرجع Yandex
@bing –جستجوی تصویر در موتور بینگ
@wiki – جستجو در ویکیپدیا
@imdb – جستجو در IMDB
@bold – تغییر ساختار متن‌ها

 

 

ربات‌های درون‌خطی (Inline bots)

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

ربات‌های درون‌خطی (Inline bots)

همان طور که ملاحظه کردید در تصاویر بالا، استفاده از قابلیت ربات‌های درون خطی (Inline bots) کار بسیار ساده‌ای می‌باشد. با این قابلیت شما می‌توانید محتوای مختلفی از جمله تصاویر متحرک، عکس، فیلم و… را فراخوانی کنید. برای مثال شما می‌خواهید تصویری از یک موضوع مشخص که در ذهنتان هست را به فرد مورد نظر بدهید، کافی است عبارت pic@ را در محل تایپ ادیتور وارد کرده و سپس موضوع مورد نظرتان را تایپ نمایید که در تصویر بالا، مثال pic Iran@ را مشاهده کردید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

با استفاده از تصاویر متحرک GIF، این تصاویر بصورت خودکار به قسمت استیکرها اضافه خواهد شد و شما می‌توانید در هر زمانی که خواستید، از این تصاویر متحرک استفاده نمایید.

شما هم اکنون می‌توانید آخرین نسخه تلگرام را از لینک زیر دانلود نمایید و یا با عضویت در کانال تلگرام موبایل کمک، این برنامه را دانلود و همچنین از آخرین اخبار و آموزش‌های سایت باخبر شوید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت تاچ ال سی دی iPhone 11 Pro Max

قیمت ال سی دی Samsung Note 20 Ultra

قطعات گوشی Note 20 Ultra

تعمیرات موبایل

تلگرام
نام تلگرام
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید، iOS
سازنده Telegram Messenger LLP
منبع Telegram Blog

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
امیرحسین م
امیرحسین م
3 سال گذشته

سلام ببخشید من میخوام رباتی درست کنم که وقتی تو گروه خواستیم همه افراد گروه رو تگ کنه میشه بگین چجوری باید این دستورو براش درست کنم؟

لللل
لللل
1 سال گذشته
پاسخ به  امیرحسین م

ن