مقایسه FIFA 18 با FIFA 17: تغییرات فیفا ۱۸ را بشناسید!

مقایسه FIFA 18 با FIFA 17: تغییرات فیفا 18 را بشناسید!

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که بازی فیفا 18 (FIFA 18) در مقایسه با بازی فیفا 17 (FIFA 17) چه تغییراتی را شامل شده است؟ در این مقاله قصد داریم ضمن مقاله FIFA 18 با FIFA 17 به تغییرات فیفا 18 (FIFA 18) و ویژگی های جدیدش اشاره کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با تغییرات فیفا 18 در مقایسه با فیفا 17

بازی زیبای فیفا 18 (FIFA 18) به زودی و از هفتم مهر ماه عرضه می‌شود. بنابراین گیمر های زیادی در سراسر دنیا دقیقه شماری می‌کنند تا روز هفتم مهر ماه مصادف با بیست و نهم سپتامبر فرا برسد. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله 6 مورد از جالب ترین ویژگی ها و تغییرات بازی فیفا 18 (FIFA 18) به 6 نمونه از جالب ترین ویژگی های جدید بازی فیفا 18 (FIFA 18) اشاره کردیم. اما در این مقاله قصد داریم به مقایسه FIFA 18 (فیفا 18) و FIFA 17 (فیفا 17) پرداخته و تغییرات فیفا 18 را خدمتتان عنوان کنیم.

همچنین توسعه می‌کنیم که نگاهی هم به مقاله 7 نکته و ترفند فیفا 18 (FIFA 18) که منجر به برتری شما می‌شوند داشته باشید تا با نکات مهمی که باید در بازی فیفا 18 به آن ها توجه کنید آشنا شوید. در ادامه این مقاله به مقایسه FIFA 18 با FIFA 17 پرداخته و تغییرات فیفا 18 (FIFA 18) و ویژگی های جدیدش را برایتان شرح می‌دهیم. چنانچه در مورد بازی فیفا 18 (FIFA 18) نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

تغییرات فیفا 18 در مقایسه با فیفا 17: فصل دوم بخش داستانی بازی (My Journey) و ویژگی های جدید آن

مقایسه FIFA 18 با FIFA 17: تغییرات فیفا 18 را بشناسید!

در بازی فیفا 17 شما فصل اول بخش داستانی (The Journey) را تجربه کردید. در این بخش باید نقش یک پسر بچه با نام الکس هانتر (Alex Hunter) را ایفاء می‌کردید و به تدریج او را برای رسیدن به رویایش یعنی تبدیل شدن به یک فوتبالیست درجه یک و ستاره همراهی می‌کردید. در بازی فیفا 18 (FIFA 18) فصل دوم بخش داستانی بازی پیش رویتان قرار می‌گیرد و شما قرار است با شخصیت های جدیدی مثل کریستیانو رونالدو ملاقات داشته باشید و از تجربیات او استفاده کنید. اضافه شدن لوکیشن های جدید به بخش داستانی بازی و امکان اضافه کردن تتو به بدن الکس هانتر هم از دیگر ویژگی های جدید بخش داستانی بازی فیفا 18 خواهد بود. پس مراحل جدیدی که باید در بخش داستانی بازی فیفا 18 طی شوند، از اصلی ترین تغییرات این بازی در مقایسه با فیفا 17 خواهند بود.

تغییرات فیفا 18 در مقایسه با فیفا 17: گرافیک بهتر و پشتیبانی از 4K

فیفا 18 از نظر گرافیکی در مقایسه با فیفا 17 تغییرات زیادی را شامل می‌شود. شرکت EA Games سعی داشته تا فیفا 18 (FIFA 18) را از نظر گرافیکی دستخوش تغییرات عظیمی کند و در این راستا هم موفق عمل کرده است. بنابراین مطمئن باشید که این بازی در مقایسه با فیفا 17 از نظر گرافیکی بهبود چشمگیری پیدا می‌کند. همچنین در فیفا 18 محیط و اتمسفر ورزشگاه هم به شکل دقیق و جالب تری بهینه سازی می‌شود. حتی قرار است تماشاگران از سیستم های هوش مصنوعی بهره‌مند باشند که حرکات آن ها دقیق تر از قبل صورت پذیرد.

مقایسه FIFA 18 با FIFA 17: تغییرات فیفا 18 را بشناسید!

شرکت EA Games برای مثال عنوان داشته که بعد از به ثمر رسیدن یک گل و حرکت زننده گل به سمت گوشه زمین، تماشاگران پیرامون زمین به سمت گل زننده میل پیدا می‌کنند. در فیفا 18 همچنین از سیستم های ردیاب حرکتی دقیقی برای طبیعی تر شدن شبیه سازی حرکات بازیکنان استفاده شده است. علاوه بر این مسائل می‌توانید بازی فیفا 18 را در کنسول ایکس باکس وان اکس (Xbox One X) که قرار است هفتم نوامبر منتشر شود با کیفیت 4K اجرا کنید. بنابراین این مسائل از دیگر تغییرات فیفا 18 در مقایسه با فیفا 17 محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل

تغییرات فیفا 18 در مقایسه با فیفا 17: کنترل سانترها (سانترهای کنترلی و دقیق)

مقایسه FIFA 18 با FIFA 17: تغییرات فیفا 18 را بشناسید!

شرکت EA Games اشاره داشته که در بازی فیفا 18 (FIFA 18) سانترها به شکل دقیق تر و جالب تری قابل کنترل خواهند بود و گیمر ها می‌توانند به شکل موثرتری با سانتر کردن بر روی دروازه حریف موقعیت های خطرناک ایجاد کنند. این موضوع در حالی بود که در فیفا 17 اغلب سانترها توسط مدافعین دشمن دفع می‌شود و گل زدن از طریق سانتر امری دشوار بود. شرکت EA Games اشاره داشته که مکانیزم کنترل دقیق تر سانتر ها در فیفا 18 ارائه می‌شود و این موضوع سبب خواهد شد که سانترها در این بازی نقش مهمی داشته و خطرآفرین تر از گذشته شوند.

تغییرات فیفا 18 در مقایسه با فیفا 17: حرکت دقیق تر توپ و بازیکنان

در بازی فیفا 18 از سیستم انیمیشن گذاری جدیدتر و جالب تری استفاده می‌شود که روشی متفاوت را در مقایسه با فیفا 17 ارائه خواهد کرد. در این روش جدید انیمیشن گذاری بازیکنان و توپ به صورت فریم به فریم انجام می‌شود. بنابراین تاخیر های مابین دستوران گیمر بر روی گیم پد و عملی شدن دستور به حداقل مقدار ممکن می‌رسد و تمام حرکات بازیکنان و توپ در زمین واقع گرایانه تر ارائه خواهد شد. شرکت EA Games سعی کرده تا برای حرکت توپ بر روی زمین در فیفا 18 هم حالتی طبیعی تر را به وجود آورد. در همین راستا ظاهرا سرعت حرکت توپ بر روی زمین کمی کمتر از حالتی شده که در فیفا 17 شاهد آن هستیم.

همچنین سیستم ردیابی حرکات بازیکنان هم در فیفا 18 به مراتب تقویت شده است و تیم EA Games حرکات اغلب بازیکنان را با استفاده از سیستم های پیچیده ردیابی و در بازی فیفا 18 شبیه سازی می‌کند. بدین صورت شخصی سازی بسیار دقیقی در حرکات بازیکنان ایجاد می‌شو‌د و سبک حرکات آن ها با توجه به حرکات واقعی آن ها در زمین شبیه سازی می‌شود. این موضوع سبب می‌شود تا شما در حین دویدن کریستیانو رونالد کاملا استیل او را مثل دنیای واقعی مشاهده کنید و به همین صورت روال مشابه برای بازیکنان دیگر هم طی شود.

تغییرات فیفا 18 در مقایسه با فیفا 17: مکانیزم دریبل جدید

مقایسه FIFA 18 با FIFA 17: تغییرات فیفا 18 را بشناسید!

در فیفا 18 یک مکانیزم دریبل زنی جدید ارائه خواهد شد که به موجب آن گیمر ها می‌توانند از تکنیک و قدرت دریبل زنی بازیکنان با تکنیک به شکل بهتری استفاده کنند. متاسفانه در فیفا 17 دریبل زدن در نبرد های تن به تن بسیار دشوار بود، اما شرکت EA Games اشاره داشته که در فیفا 18 (FIFA 18) تغییرات گسترده‌ای در این زمینه ایجاد شده و گیمر ها می‌توانند با تکیه بر قدرت دریبل زنی بازیکنان از سد بازیکنان پیش رویشان عبور کنند و تکنیک های ریز دریبل زنی را در نبردهای تن به تن به کار ببرند. بدون تردید این مسئله یکی از جالب ترین تغییرات فیفا 18 در مقایسه با فیفا 17 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی محصولات سامسونگ

تغییرات فیفا 18 در مقایسه با فیفا 17: سبک بازی تیمی و حرکت بازیکنان در فضای خالی

یکی از مشکلاتی که گیمر های زیادی در بازی فیفا 17 از آن گلایه می‌کردند مربوط به عدم حرکت بازیکنان در فضاهای خالی می‌شد! ظاهرا این مسئله و مشکل در بازی فیفا 18 (FIFA 18) برطرف می‌شود و هوش مصنوعی بازیکنان با توجه به توانایی های آن ها منجر می‌شود تا او در موقعیت های مناسب به شکل بهتری در فضاهای خالی حرکت داشته باشد. ترکیب این ویژگی با سانتر های کنترلی که پیش از این به آن اشاره کردیم، احتمالا فرستادن توپ های بلند در عمق را در بازی فیفا 18 (FIFA 18) بسیار خطرناک تر از گذشته خواهد کرد.

مقایسه FIFA 18 با FIFA 17: تغییرات فیفا 18 را بشناسید!

علاوه بر این مسئله در بازی فیفا 18 امکان انتخاب سبک های مختلف بازی تیمی (Team Style) ارائه شده که به موجب آن شما می‌توانید با توجه به سبکی که خودتان در بازی بکار می‌برید، حرکات بازیکنان در زمین را هم منطبق با نیازهایتان کنید. بنابراین تنها کاری که باید بکنید این است که سبک بازی تیمی منطبق و سازگار با شیوه بازی خود را انتخاب کنید و سایر اقدامات را بر عهده هوش مصنوعی بازی و بازیکنان در زمین بگذارید.

تغییرات فیفا 18 در مقایسه با فیفا 17: تعویض سریع بازیکنان بدون توقف بازی

در بازی فیفا 18 یک قابلیت جالب ارائه می‌شود که به موجب آن گیمر می‌تواند بدون نیاز به توقف بازی در کوچک ترین فرصت های به وجود آمده نسبت به تعویض بازیکنان خود اقدام کند. تعویض ها در بازی فیفا 18 از اهمیت بالایی برخوردار هستند و ورود یک بازیکنان تازه نفس به میدان می‌تواند کلید موفقیت شما در بازی باشد. گیمر ها پیش از شروع بازی می‌توانند لیست تعویض های سریع خود را مشخص کنند تا پیدا کردن بازیکن نظرشان و انجام سریع تعویض به شکل ساده تری صورت پذیرد. اگر هم گیمر این کار را انجام ندهد، بازی فیفا 18 به صورت خودکار لیست تعویض های سریع پیشنهادی را ارائه می‌کند. بنابراین امکان تعویض سریع بازیکنان بدون توقف بازی هم از دیگر ویژگی های جدید و تغییرات فیفا 18 در مقایسه با فیفا 17 محسوب می‌شود.

تغییرات فیفا 18 در مقایسه با فیفا 17: گل های نمایشی و آکروباتیک

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم در بازی فیفا 18 مکانیزم سانترها تغییر پیدا می‌کند و امکان انجام سانتر های دقیق فراهم شده است. در تریلر هایی که در رابطه با این مسئله منتشر شده کاملا مشخص است که زدن گل های نمایش و آکروباتیک مثل قیچی و برگردان در فیفا 18 قرار است ساده تر از گذشته شود. این مسئله هم از دیگر تغییرات فیفا 18 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی آیفون در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به مقایسه FIFA 18 با FIFA 17 پرداختیم و تغییرات فیفا 18 را برایتان شرح دادیم. چنانچه در مورد بازی فیفا 18 (FIFA 18) نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

شیشه آیفون 8

شیشه آیفون 7 پلاس

قطعات گوشی آیفون SE

تعمیرات موبایل

منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments