معرفی ۶ برنامه تغییر چهره عالی برای آیفون و اندروید

معرفی 6 برنامه تغییر چهره عالی برای آیفون و اندروید

برخی از اپلیکیشن ها این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهند تا در حین عکسبرداری بتوانید چهره خود را با فرد دیگر موجود در عکس تعویض کنید یا به کل چهره خود را تغییر دهید! به این اپلیکیشن ها اصطلاحا برنامه تغییر چهره می‌گوییم. در این مقاله قصد داریم که به معرفی 6 برنامه تغییر چهره بسیار عالی برای آیفون و اندروید بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن یا برنامه های تغییر چهره

طی چند وقت اخیر میزان استقبال کاربران از عکس‌هایی که در آن‌ها چهره افراد تغییر داده شده به مراتب جالب توجه بوده است. این روزها اگر سری به شبکه‌های اجتماعی بزنید، متوجه می‌شوید که عکس های زیادی در این شبکه‌های اجتماعی با تغییر چهره منتشر شده‌اند. اما منظور از تغییر چهره چیست؟ تغییر چهره به این معناست که شما صورت خود را در تصور تغییر دهید. این تغییر می‌دهد به شکل‌های مختلفی صورت پذیرد. به عنوان مثال تصور کنید که از خود و برادرتان عکس سلفی می‌گیرد. در این شرایط با استفاده از برخی از برنامه های تغییر چهره می‌توانید نسبت به تعویض چهره خود با برادرتان و بالعکس اقدام کنید. در نهایت عکسی که ضبط می‌شود عکسی است که در آن برادرتان با چهره شما و شما با چهره او دیده می‌شوید. برخی دیگر از اپلیکیشن ها یا برنامه های تغییر چهره هم این امکان را به کاربر می‌دهد تا در عکس های فردی یا تکی هم چهره خود را تغییر دهند.

برخی دیگر از برنامه ها هم قابلیت ادغام و ترکیب دو عکس مختلف و ارائه یک عکس نهایی را دارند. بنابراین اپلیکیشن ها یا برنامه های تغییر چهره کنونی موجود برای گوشی‌های هوشمند بسیار متنوع هستند و شاید برایتان سوال پیش آمد که کدامیک از این اپلیکیشن ها می‌توانند جزء بهترین برنامه های تغییر چهره موجود برای گوشی اندرویدی یا آیفونتان محسوب شوند؟ اگر به دنبال یک برنامه تغییر چهره عالی هستید، این مقاله اختصاصی بهترین راهنمایی ممکن را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم که به معرفی 6 نمونه از بهترین برنامه های تغییر چهره موجود برای آیفون و اندروید بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی

برنامه تغییر چهره آیفون و اندروید: اپلیکیشن Face Swap Live

بدون تردید برنامه Face Swap Live یکی از بهترین برنامه هایی است که می‌توانید به منظور تغییر چهره یا تعویض چهره در عکس‌هایتان از آن استفاده کنید. با این اپلیکیشن کاربردی در لحظه عکسبرداری قادر به تعویض صورت یا چهره خود با فرد دیگر موجود در تصویر خواهید بود. استفاده از این برنامه هم بسیار ساده است. شما باید آن را اجرا کنید و دوربین دستگاه را در مقابل خود قرار دهید. در این شرایط برنامه Face Swap Live چهره شما را شناسایی می‌کند و سریعا به تعویض چهره شما و فرد دیگر موجود در کادر می‌پردازد.

برنامه تغییر چهره

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب برنامه Face Swap Live مربوط به امکان ضبط ویدیو در حین تغیر چهره می‌شود. بنابراین با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی قادر خواهید بود که ضمن تعویض چهره خود نسبت به ضبط ویدیو هم وارد عمل شوید. این برنامه همچنان امکان اضافه کردن فیلترهای جالبی را هم به عکس‌های سلفی ارائه می‌کند. به عنوان مثال شما می‌توانید با استفاده از برنامه Face Swap Live، چهره خود را با چهره یک فرد مشهور یا اصطلاحا سلبریتی ادغام کنید و یک ویدیو یا عکس جالب را ضبط نمایید. اپلیکیشن Face Swap Live دارای نسخه آی او اسی است و به زودی نسخه اندرویدی آن هم عرضه می‌شود.

دانلود Face Swap Live از اپ‌استور

دانلود Face Swap Live از پلی‌استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

برنامه تغییر چهره آیفون و اندروید: اپلیکیشن Face Swap Booth

یکی دیگر از اپلیکیشن ها یا برنامه های بسیار جالبی که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به تغییر چهره وارد عمل شوید، برنامه Face Swap Booth است. این برنامه شامل آرشیو بزرگی از چهره افراد مختلف و مشهور می‌شود و کاربر را قادر می‌سازد تا هر زمان که تمایل داشته باشد، چهره آن‌ها را بر روی چهره موجود در عکس‌هایش کپی کند. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند به طور اتوماتیک و دستی پروسه تعویض چهره را انجام دهد.

برنامه تغییر چهره

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب برنامه تغییر چهره Face Swap Booth مربوط به فیلترها، ماسک‌ها و ابزار ویرایش اختصاصی و پیشرفته آن می‌شود که کاربر را قادر می‌سازد تا شخصی‌سازی و قدرت ویرایش بیشتری بر روی عکس‌هایش داشته باشد.  این برنامه هم اکنون برای آیفون و اندروید عرضه شده و نسخه رایگان آن از اپ استور (App Store) و گوگل پلی استور (Google Play Store) قابل دانلود است. این برنامه همچنین شامل نسخه پریمیوم هم می‌شود که با پرداخت هزینه 2.99 دلاری قابل خرید است.

دانلود Face Swap Booth از اپ‌استور

دانلود Face Swap Booth از پلی‌استور

برنامه تغییر چهره آیفون و اندروید: اپلیکیشن MSQRD

برنامه تغییر چهره

برنامه MSQRD به تازگی توسط شرکت فیسبوک خریداری شده است و در حال حاضر یکی از بهترین برنامه های موجود به منظور تغییر چهره به شمار می‌رود. عملکرد این اپلیکیشن با سایر اپلیکیشن هایی که پیش از این معرفی کردیم تفاوت دارد. در این برنامه بیشتر مانند برنامه اسنپ چت (SnapChat) قادر به اعمال فیلترهای آنی جالبی به عکس‌ها و صورت خود می‌شوید. البته برخی از این فیلترها شامل صورت سلبریتی‌ها هم می‌شود، اما اغلب حالتی خنده‌آور یا اصطلاحا فان (Fun) را به همراه دارند. برنامه جالب MSQRD هم اکنون به طور رایگان برای اندروید و آی او اس عرضه شده و این موضوع از جمله نقاط قوت اصلی این برنامه به شمار می‌رود. بنابراین اگر به دنبال یک برنامه تغییر چهره رایگان، جالب و کاربردی برای گوشی اندرویدی یا آیفون خود هستید؛ همین حالا برنامه MSQRD را دانلود کنید.

دانلود MSQRD از اپ‌استور

دانلود MSQRD از پلی‌استور

بیشتر بخوانید: راهنمای تعویض ال سی دی تمامی مدل‌های آیفون اپل

برنامه تغییر چهره آیفون و اندروید: اپلیکیشن Photo Face Swap

برنامه تغییر چهره

یکی دیگر از اپلیکیشن های کاربردی که با استفاده از آن قادر به تغییر چهره در عکس‌هایتان می‌شوید، برنامه Photo Face Swap نام دارد. این برنامه شما را قادر می‌کند تا صورت خود و یا هر شخص دیگر موجود در عکس را به صورت شخص دیگری تبدیل کنید. بدین منظور باید دو عکس متفاوت را در اختیار داشته باشید. برنامه Photo Face Swap رابط کاربری بسیار ساده‌ای را به همراه دارد و بدون تردید شما از آن لذت می‌بردی. متاسفانه اپلیکیشن تغییر چهره Photo Face Swap برای آیفون عرضه نشده و تنها شامل نسخه اندرویدی می‌شود. نسخه اندرویدی این برنامه به طور رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است.

دانلود Photo Face Swap از پلی‌استور

برنامه تغییر چهره آیفون و اندروید: اپلیکیشن MixBooth

برنامه تغییر چهره MixBooth به واقع یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید مابین اپلیکیشن های این چنینی داشته باشید. این برنامه در واقع صورت شما را تعویض نمی‌کند! بلکه با ترکیب صورت دو فرد در دو عکس مختلف یک عکس جدید و یکپارچه را ارائه می‌نماید. عکس جدیدی که توسط برنامه MixBooth ساخته می‌شود، می‌تواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد. برنامه MixBooth به طور اتوماتیک چهره افراد را در عکس‌ها تشخیص می‌دهد و نهایتا آن‌ها را میکس خواهد کرد و یک عکس جالب و واحد را ارائه می‌کند. این برنامه شامل نسخه‌های اندرویدی و آی او اسی می‌شود و به طور رایگان قابل دانلود است.

دانلود MixBooth از اپ‌استور

دانلود MixBooth از پلی‌استور

بیشتر بخوانید: تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ

برنامه تغییر چهره آیفون و اندروید: اپلیکیشن Face Swap

پیش از هر چیز باید اشاره کنیم که برنامه تغییر چهره Face Swap هم تنها شامل نسخه اندرویدی می‌شود و برای آیفون‌های اپل موجود نیست. با این حال، از نظر ما اپلیکیشن Face Swap یکی از بهترین برنامه های تغییر چهره موجود کنونی محسوب می‌شود. در این برنامه قابلیت تشخیص اتوماتیک چهره وجود دارد اما ممکن است عملکرد چندان دقیقی نداشته باشد، بنابراین توصیه می‌کنیم که به منظور تغییر چهره خود از طریق اپلیکیشن Face Swap نسبت به انتخاب دستی چهره‌ها اقدام کنید.

دانلود Face Swap از پلی‌استور

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 6 برنامه تغییر چهره عالی و جالب برای آیفون و اندروید پرداختیم. اگر شما هم برنامه این چنینی مناسبی را می‌شناسید، آن را در خبش نظرات نام ببرید. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

دوربین اصلی آیفون ایکس آر

تاچ ال سی دی سامسونگ A30

قطعات گوشی آیفون 6s Plus

تعمیرات موبایل

منبع beebom

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مجید
مجید
5 سال گذشته

جای اسنپ چت خالیه تو اینا