معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت آیس ویزارد (Ice Wizard)

کارت آیس ویزارد (Ice Wizard)

آیس ویزارد (Ice Wizard) سربازی است که در بازی کلش رویال (Clash Royale) با اتک های یخی خود می‌تواند سرعت حرکت و اتک دشمنان را کاهش دهد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) کلش رویال

کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) یکی دیگر از کارت های لجندری (Legendary) بازی زیبای کلش رویال (Clash Royale) است که اتک های یخی را به سمت سرباز ها و تاور دشمن روانه می‌کند. اتک های او تاثیر جالبی بر روی سرباز های دشمن می‌گذارد و منجر به کندتر شده حرت و اتک هایشان می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل آنلاین

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. اگر در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

کارت آیس ویزارد (Ice Wizard)

معرفی کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) بازی کلش رویال (Clash Royale)

برای اینکه بتوانید به بهترین شکل ممکن از کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) استفاده کنید، باید به خوبی آن را بشناسید. نکات زیر برای شناخت این کارت اهمیت بالایی دارند:

کارت آیس ویزارد (Ice Wizard)

  • کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) در آرنای 5 (Arena 5) یا اسپل ولی (Spell Valley) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال است، بنابراین دستیابی به آن با خرید صندوقچه لجندری (Legendary Chest) هم امکانپذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی آیفون در تهران

  • آیس ویزارد (Ice Wizard) یک سرباز دور زن با رنگ اتک متوسط (5.5 مربع)، جان متوسط و دمیج کم است.
  • اتک های آیس ویزارد (Ice Wizard) منجر می‌شود تا سرعت حرکت و سرعت اتک های دشمنی که تحت هدف او قرار گرفته به میزان 35 درصد کاهش یابد.
  • تاخیر مابین اتک های آیس ویزارد (Ice Wizard) برابر با 1.5 ثانیه است.
  • سرعت حرکت آیس ویزارد (Ice Wizard) متوسط (Medium 60) است.
  • آیس ویزارد (Ice Wizard) می‌تواند به سربازهای زمینی و پرنده (هوایی) دشمن اتک دهد.
  • برای استفاده از کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) فقط نیاز به صرف 3 اکسیر دارید.
  • کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) فقط برای اهداف دفاعی و حمایتی ساپورتیو مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل دمیج پایین اتک هایش چندان برای از بین بردن مستقیم تاورهای دشمن انتخاب مناسبی نیست.
  • همیشه سعی کنید از کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) در اهداف دفاعی به همراه یک کارت دیگر یا به کمک تاورتان استفاده کنید. دمیج پایین آیس ویزارد (Ice Wizard) حتی نمی‌تواند اسکلت ها (Skeletons) را با یک اتک از بین ببرد. پس کارایی این کارت فقط در اتک ای یخی آن که سرعت حرکت و اتک دشمن را کم می‌کنند خلاصه می‌شود.
  • ترکیب کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) با ویزارد (Wizard) در کنار یکدیگر گاها می‌تواند نتیجه بسیار عالی به همراه داشته باشد. البته این ترکیب بسیار ریسکی است و اسپل هایی مثل فایربال (Fireball)، راکت (Rocket)، لایتنینگ (Lightening) و حتی پویزن (Poison) می‌تواند برای مقابله با آن استفاده شود.
  • اگرچه دمیج اتک های کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) بسیار کم است، اما با این حال می‌توانید با پیاده کردن صحیح آن در کنار تاور خود به کمک اتک های تاور و آیس ویزارد (Ice Wizard) با کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، مینیون هورد (Minion Horde) و غیره مقابله کنید.
  • از کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) می‌توانید برای مقابله بهتر با کارت هایی استفاده کنید که سرعت حرکت بالایی دارند و ارگ به تاورتان برسند، آسیب جدی به آن وارد می‌کنند. برای مثال هوگ رایدر (Hog Rider) و مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) دو نمونه از این دسته سرباز ها محسوب می‌شوند.
  • یکی از بهترین نقاطی که برای پیاده کردن آیس ویزارد (Ice Wizard) می‌توانید از آن استفاده کنید، مرکز مپ خودتان است (رو به روی گینگ تاور). در این شرایط سرباز های دشمن برای اتک دادن و از بین بردن آیس ویزارد (Ice Wizard) منحرف می‌شوند. در این شرایط اتک های آیس ویزارد (Ice Wizard) آن‌ها را کند می‌کند و تاورتان هم به آن‌ها اتک خواهد داد.
  • برای استفاده درست از کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) باید همیشه سعی کنید که فاصله مناسبی را مابین او و سرباز های دشمن ایجاد کنید و از سمت مقابل یک نیرو کمکی با دمیج خوب هم برای از بین بردن آن‌ها داشته باشید.
  • در سمت مقابل شما برای مقابله با آیس ویزارد (Ice Wizard) باید همیشه سعی کنید که سربازهای خود را در نزدیک‌ترین نقطه ممکن به او پیاده سازید. برای مثال سرباز هایی مثل پرنس (Prince)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A)، پکا (P.E.K.K.A)، دارک پرنس (Dark Prince)، والکری (Valkyrie)، شوالیه (Knight) و غیره اگر بر روی آیس ویزارد (Ice Wizard) پیاده شوند به راحتی او را از بین می‌برند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ  

  • از ترکیب کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) با مینیون ها (Minions) می‌توانید برای از بین بردن بدون دردسر بالون (Balloon) استفاده کنید. البته در این شرایط شما 6 اکسیر مصرف کرده‌اید.
  • با لول آپ کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) شاهد افزایش جان و قدرت آسیب رسانی (دمیج) آن خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این موضوع در جدول زیر ضمیمه شده است:

کارت آیس ویزارد (Ice Wizard)

بنابراین کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) به دلیل اتک های با دمیج پایینی که دارد، نمی‌تواند مستقیما به عنوان یک کارت خوب به منظور از بین بردن سرباز های دشمن یا آسیب رساندن به تاورهای او استفاده شود. کارایی این کارت فقط در قابلیت کند کردن سرعت حرکت و اتک هایش دشمنان خلاصه می‌شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت آیس ویزارد (Ice Wizard) کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات گوشی آیفون XS Max

قطعات سامسونگ اس 10 ای

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments