معرفی و دانلود برنامه Duolingo دولینگو؛ آموزش زبان های خارجی

برنامه Duolingo (دولینگو)

برنامه Duolingo (دولینگو) یکی از اپلیکیشن های کاربردی و جامع در حوزه آموزش زبان های خارجی است که امکان یادگیری زبان هایی نظیر انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و غیره را برایتان فراهم می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Duolingo (دولینگو) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Duolingo (دولینگو)

امروزه یادگیری زبان های خارجی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. از مزایای یادگیری زبان های خارجی می‌توان به برقراری ارتباط با افراد سایر جوامع اشاره کرد. اگر شما هم قصد دارید تا به یادگیری زبان های خارجی بپردازید، با این وجود زمان کافی برای شرکت در کلاس ها را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن Duolingo (دولینگو) استفاده کنید. این اپلیکیشن به صورت رایگان زبان های مختلفی از جمله انگلیسی، اسپانیای، ایتالیایی و بسیاری دیگر را به شما آموزش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

اپلیکیشن دولینگو (Duolingo) از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل سه نسخه اندروید، آی او اس و ویندوز فون می‌شود و به صورت کاملا رایگان قابل دانلود و استفاده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن Duolingo (دولینگو) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Duolingo (دولینگو)

همانطور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره داشتیم، برنامه Duolingo (دولینگو) یک اپلیکیشن آموزش زبان های خارجی است. برنامه مذکور شامل زبان های مختلفی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به زبان اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و غیره اشاره کرد. پس از اجرای برنامه مذکور از شما خواسته می‌شود تا زبان مورد نظر خود را جهت یادگیری انتخاب کنید. پس از انتخاب زبان مورد نظر، در صورت آشنایی با آن زبان می‌توانید در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و یا از سطح مقدماتی به یادگیری زبان بپردازید.

برنامه Duolingo (دولینگو)

برنامه دولینگو (Duolingo) شامل دوره های آموزشی مختلفی می‌شود و  لغات زبان مورد نظر را در دسته بندی های مختلفی از جمله حیوانات، غذا، لباس و غیره به شما آموزش داده خواهند شد. توجه داشته باشید که با تکمیل هر یک از دوره های آموزشی، امکان دسترسی به دوره بعدی فراهم می‌آید. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید لغات و واژه ها را همراه با تصاویر آن‌ها یاد بگیرید. از فعالیت های هر دوره آموزشی می‌توان به ترجمه و یا تلفظ لغات اشاره کرد.

برنامه Duolingo (دولینگو)

از دیگر قابلیت های کاربردی برنامه Duolingo (دولینگو) می‌توان به آموزش زبان در قالب بازی اشاره کرد. در ابتدای بازی به شما سه قلب تعلق خواهد گرفت و از شما سوالاتی نظیر ترجمه لغات پرسیده خواهد شد. در صورت پاسخ اشتباه به هر یک از سوالات، یک قلب از دست خواهید داد. با شرکت در این بازی و تکرار و تمرین، لغات در حافظه بلند مدت شما ثبت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات Apple

برنامه Duolingo (دولینگو)

در صورتی که قصد دارید به صورت همزمان چندین زبان را بیاموزید، آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس کرده سپس گزینه Add a Course را انتخاب نمایید. بدین ترتیب می‌توانید زبان مورد نظر خود را به برنامه اضافه کنید و از طریق این منو به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

برنامه Duolingo (دولینگو)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Duolingo (دولینگو) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان یادگیری زبان های مختلف
  • آموزش تصویری لغات
  • رایگان بودن
  • آموزش زبان در قالب بازی

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قاب پشت iPhone SE 2020

دوربین پشت آیفون آیفون ایکس اس مکس

دوربین جلو آیفون آیفون ایکس اس

تعمیرات موبایل

 Duolingo: Learn Languages Free
نام Duolingo: Learn Languages Free
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Duolingo

نظرات کاربران (10)

guest
10 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ありお
ありお
1 سال گذشته

من این برنامه رو روی لپتاپم دارم و ژاپنی رو یاد گرفتن اما توی گوشیم هر کاری میکنم نصب نمیشه چون iOS موبایلم کمه نمی تومن این برنامه رو توی اپ استوار و سایر برنامه ها نصب کنم ولی به شما توصیه می‌کنم که حتما اینرو برنامه رو برای یادگیری زبان حالا هر زبانی نصب کنید ۱۰۰۰۰ بار از کلاس حضوری بهتره و توی ۱ سال تقریبا بیشتر از ۱۰۰. تا کلمه باد گرفتم و همچنین خواندم و نوشتنم خیلی خوب یاد گرفتم واقعا به نظرم کلاس حضوری اتلاف وقته

مبینا زارع راد
مبینا زارع راد
2 سال گذشته

چرا این برنامه برای من گزینه زبان انگلیسی رو نداره 😭😭

ابوالفضل یوسفی
ابوالفضل یوسفی
1 سال گذشته

چون باید یکی از زبان های انگلیسی ، فرانسوی یا اسپانیا رو به عنوان زبان اصلی بزارید بعدش زبان دیگری رو یاد بگیرید ، مثلا زبان اصلی رو انگلیسی قرار بدید ، اسپانیایی یاد بگیرید

ابوالفضل
ابوالفضل
3 سال گذشته

فهمیدم که باید فیلترشکن روشن کنید تا courseافلان رو دانلود کنه

مریم الماسی
مریم الماسی
3 سال گذشته

سلام
من مرحله های اولیشو رفتم کامل اما باز مرحله های جدیدو برام باز نمیکنه

مریم الماسی
مریم الماسی
3 سال گذشته

سلام
من خیلی وقته ک دارم بازی میکنم و مرحله های اولیشو رفتم کامل اما باز مرحله های جدیدو برام باز نمیکنه