معرفی و دانلود برنامه رهسپار : اشتراک گذاری خودرو در سفر

برنامه رهسپار

برنامه رهسپار اپلیکیشنی برای اشتراک گذاری وسیله نقلیه در سفر است. افرادی که به صورت تک سرنشین سفر می‌کنند می‌توانند صندلی های خودرو خود را با سایر افراد هم مسیر به اشتراک بگذارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه رهسپار بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن رهسپار

ترافیک یکی از اصلی ترین معضلات کلان شهرها است که موجب آلودگی هوا هم می‌شود. از دلایل ایجاد ترافیک می‌توان به تردد خودروهای تک سرنشین اشاره کرد.  اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که روزانه با خودرو شخصی خود به صورت تک سرنشین به محل کار و یا دانشگاه سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا اپلیکیشن رهسپار را دانلود کرده و صندلی های خالی خودرو خود را به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات موبایل تهران

از سوی دیگر مسافرین می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن رهسپار و رزرو صندلی خودرو، هزینه کمتری برای سفر پرداخت نمایند. اپلیکیشن مذکور به صورت رایگان عرضه شده و با دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگاری دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن رهسپار و قابلیت های آن بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه رهسپار

برنامه رهسپار به منظور کاهش تعداد خودروهای تک سرنشین ارائه شده است. رانندگان خودروهای تک سرنشین می‌توانند از طریق برنامه مذکور صندلی های خودرو خود را به اشتراک بگذارند و بخشی از هزینه های سفر را از این طریق تامین نمایند. از سوی دیگر مسافران می‌توانند با رزرو آنلاین صندلی خودرو تا 70 درصد از هزینه های سفر خود را کاهش دهند. در واقع برنامه رهسپار، رانندگان و مسافرینی که دارای مبدا و مقصد مشترکی هستند، به یکدیگر معرفی می‌کند.

در ابتدا به منظور ورود و استفاده از قابلیت های این برنامه نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. برنامه رهسپار از یک سیستم احراز هویت بهره می‌برد. به عنوان مثال دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد با وارد کردن شماره دانشجویی و کد ملی خود از سوی دانشگاه استعلام می‌شوند.

برنامه رهسپار

 

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر آیفون

برنامه رهسپار شامل 5 بخش مختلف می‌شود که امکان دسترسی به هر یک از بخش ها از طریق آیکون های موجود در منوی زیرین برنامه فراهم آمده است. در صورتی که راننده خودرو هستید و قصد دارید سفر خود را در این برنامه ثبت نمایید، در ابتدا آیکون به شکل به علاوه را لمس نمایید. سپس مبدا و مقصد خود را بر روی نقشه مشخص کنید.

برنامه رهسپار

پس از تعیین مبدا و مقصد، نوبت به وارد کردن اطلاعات خودرو نظیر نام، رنگ، سال تولید و شماره پلاک خودرو می‌رسد. همچنین از شما خواسته می‌شود تا عکسی از گواهینامه و بیمه شخص ثالث خود را ارسال کنید.

برنامه رهسپار

مسافران هم می‌توانند سفر خود را در برنامه رهسپار ثبت نمایند و از رانندگان پیشنهاد همسفری دریافت کنند. بدین منظور تنها کافیست تا پس از تعیین مبدا و مقصد، ساعت، تاریخ و قیمت پیشنهادی خود برای سفر را وارد نمایید.

برنامه رهسپار

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی  

علاوه بر امکان ثبت سفر، مسافران و رانندگان می‌توانند با مراجعه به بخش جستجو و وارد کردن مبدا و مقصد خود به لیستی از سفرهای ثبت شده توسط سایر رانندگان و مسافران دسترسی داشته باشند.

برنامه رهسپار

مسافران می‌توانند به صورت آنلاین صندلی مورد نظر خود را رزرو کنند. از طرف دیگر، در صورتی که مسافری صندلی خودرو شما رزرو کند، از طریق نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده خواهد شد. برنامه رهسپار امکان پرداخت هزینه به دو صورت آنلاین و آفلاین را در اختیار کاربران خود قرار داده است. به منظور پرداخت هزینه سفر نیاز است تا با مراجعه به بخش کیف پول، حساب خود را شارژ نمایید.

برنامه رهسپار

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S20 Ultra

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه رهسپار پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

 

نقاط قوت:

  • امکان اشتراک گذاری صندلی خالی خودرو
  • کاهش ترافیک و آلودگی هوا
  • سیستم احراز هویت
  • امکان ثبت سفر
  • امکان جستجو سفر
  • امکان پرداخت آنلاین و آفلاین هزینه سفر

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

دوربین سلفی iPhone SE

دوربین iPhone 6

شیشه آیفون 6s

تعمیرات موبایل

رهسپار | Rahsepar
نام رهسپار | Rahsepar
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده گروه رهسپار

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments