معرفی و دانلود بازی Plants Vs. Zombies 2 – مقابله با زامبی

بازی Plants Vs. Zombies 2

اگر از علاقمندان به بازی های سبک برج دفاعی (Tower Defense) هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما بازی Plants Vs. Zombies 2 را امتحان کنید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی بازی Plants Vs. Zombies 2 بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Plants Vs. Zombies 2

بدون شک طرفداران بازی های سبک برج دفاعی با بازی Plants Vs. Zombies آشنایی دارند. به دلیل موفقیت و محبوبیت بسیار زیاد نسخه اول این بازی، نسخه دوم آن نیز با نام Plants Vs. Zombies 2 منتشر شد. نسخه دوم بازی مذکور نسبت به نسخه پیشین آن از گیم پلی جذاب‌تری برخوردار بوده و از گرافیک بهتری هم بهره می‌برد. در این بازی، گیمر وظیفه دارد تا از خانه خود در برابر حمله زامبی ها محافظت کند.

بازی Plants Vs. Zombies 2 برای دو سیستم اندروید و آی او اس عرضه شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی بازی Plants Vs. Zombies 2 بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Plants Vs. Zombies 2

به طور قطع بازی Plants Vs. Zombies 2 توجه افراد علاقه‌مند به بازی های سبک برج دفاعی را به خود جلب خواهد کرد. در این بازی نیاز است تا با استفاده از قدرت تفکر خود با زامبی ها مقابله کنید و از ورود آن‌ها به خانه خود جلوگیری نمایید. جلوگیری از ورود زامبی ها به خانه  توسط گیاهان مختلفی نظیر بمب گیلاس صورت می‌گیرد.

بازی Plants Vs. Zombies 2

زامبی های جدیدی جهت افزایش هیجان به بازی Plants Vs. Zombies 2 اضافه شده‌اند که این موضوع یکی از نقاط قوت این بازی نسبت به نسخه پیشین آن به شمار می‌رود. علاوه بر افزایش تعداد زامبی ها، گیاهان جدیدی هم برای مقابله با آن‌ها به بازی افزوده شده‌اند که لذت بازی را دوچندان خواهند کرد.

بازی Plants Vs. Zombies 2

به طور قطع با صعود به مراحل بالاتر، مقابله با زامبی ها نیز دشوارتر خواهد شد و به گیاهان بهتر و قدرتمندتری احتیاج پیدا می‌کنید. به منظور دسترسی و استفاده از گیاهان مختلف جهت مقابله با زامبی ها ها نیازمند جمع‌آوری کلید خواهید بود. بدین ترتیب قفل گیاهان باز خواهد شد و می‌توانید با قدرت بیشتری به مقابله با زامبی ها بپردازید.

بازی Plants Vs. Zombies 2 نسبت به نسخه پیشین خود از کیفیت صدا گذاری بهتری بهره می‌برد که این موضوع موجب افزایش جذابیت و هیجان بازی شده است. از دیگر مزیت های بازی مذکور نسبت به نسخه قبلی آن می‌توان به بهبود گرافیک اشاره کرد.

یکی دیگر از قابلیت های بازی Plants Vs. Zombies 2 مربوط به ارائه نسخه اختصاصی برای تبلت ها می‌شود. بنابراین انجام این بازی پرطرفدار و هیجان انگیز بر روی تبلت هم لذت بخش خواهد بود. اگر از طرفداران بازی های سبک برج دفاعی هستید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا بازی Plants Vs. Zombies 2 را دانلود کنید.

بازی Plants Vs. Zombies 2

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Plants Vs. Zombies 2 پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران    

نقاط قوت:

  • گیم پلی جذاب
  • افزوده شدن زامبی ها و گیاهان جدید
  • امکان جمع کردن کلید برای بازگشایی قفل گیاهان
  • بهبود کیفیت صداگذاری و گرافیک نسبت به نسخه پیشین

نقاط ضعف:

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون 7 Plus

دوربین پشت آیفون 7

قطعات آیفون 8

تعمیرات موبایل

 Plants vs. Zombies 2
نام Plants vs. Zombies 2
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده ELECTRONIC ARTS

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments