معرفی و دانلود بازی Lara Croft Relic Run : لارا کرافت

Lara-Crof

بازی های با سبک ماجراجویی و اکشن طرفداران زیادی دارند و مطمئن هستیم که طرفداران این سری از بازی ها به خوبی با سری بازی های لارا کرافت (Lara Croft) آشنا هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر بازی Lara Croft Relic Run (لارا کرافت: فرار از معبد) بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Lara Croft Relic Run (لارا کرافت: فرار از معبد)

بازی Lara Croft Relic Run (لارا کرافت: فرار از معبد) نسخه جدیدی از سری بازی های لارا کرافت است که مثل گذشته سبک ماجراجویی و اکشن را ارائه می‌کند. این بازی به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل پایتخت

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر بازی زیبای Lara Croft Relic Run (لارا کرافت: فرار از معبد) بپردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با ما همراه شوید.

معرفی مختصر بازی Lara Croft Relic Run (لارا کرافت: فرار از معبد)

مثل همیشه در بازی لارا کرافت: فرار از معبد هم شما نقش لارای ماجراجو را ایفاء می‌کنید و پا به مکان های باستانی و معبد شکل می‌گذارید. بازی تلفیقی از سبک های ماجراجویی و اکشن را ارائه می‌کند و گیم پلی بسیار جذابی دارد. صدا گذاری خوب و گرافیک مطلوب هم از دیگر مسائلی است که منجر شده‌اند این بازی بیش از پیش جذاب شود.

معرفی و دانلود بازی Lara Croft Relic Run : لارا کرافت

مکان ها یا بهتر بگوییم لوکیشن های مختلفی در بازی زیبای Lara Croft Relic Run (لارا کرافت: فرار از معبد) پیش رویتان قرار می‌گیرند. جنگل، معبد، کوهستان، بیابان غیره همگی از مکان های هستند که با طی کردن مراحل بازی به آن ها برخورد می‌کنید، بنابراین بازی از نظر بصری تقریبا هیچ‌وقت برای شما تکراری نمی‌شود. یکی دیگر از نقاط قوت بازی مربوط به این است که همیشه شما پیاده سفر نخواهید کرد و در برخی از مراحل بازی می‌توانید از موتورسیکلت و غیره هم برای گذر از مسیرهای متنوعی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

استفاده از سلاح هایی مثل کلت و تیر و کمان هم بر جذابی بازی می‌افزایند و قدرت تفکری که گیمر باید برای پشت سر گذاشتن مراحل مختلف آن به خرج دهد هم از دیگر جذابیت‌‌ های بازی محسوب می‌شود. همانطور که گفتیم بازی Lara Croft Relic Run (لارا کرافت: فرار از معبد) به صور رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

معرفی و دانلود بازی Lara Croft Relic Run : لارا کرافت

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در تهران  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی مختصر بازی Lara Croft Relic Run (لارا کرافت: فرار از معبد) پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • گرافیک خوب
  • لوکیشن های مختلف با جذابیت بصری بالا
  • گیم پلی جذاب و سرگرم کننده
  • وجود سلاح های مختلف با قابلیت ارتقاء

نقاط ضعف:

  • این بازی تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 6 Plus

قیمت قاب پشت iPhone XS

قیمت دوربین سلفی آیفون 11 پرو

تعمیرات موبایل

 Lara Croft: Relic Run
نام Lara Croft: Relic Run
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده SQUARE ENIX Ltd Action
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
نیما
نیما
6 سال گذشته

سلام. همین ۱۲۰ مرحله داره؟ یا باز هم ادامه داره؟