معرفی و دانلود بازی Elite Killer SWAT : یک بازی اکشن جذاب

معرفی و دانلود بازی Elite Killer SWAT : یک بازی اکشن جذاب

طرفداران سری بازی های اکشن و تیراندازی بدون تردید از انجام بازی Elite Killer SWAT لذت خواهند برد. در این بازی شما نقش سرباز یک گروه ضربت را ایفاء می‌کنید و باید پایگاه تروریست ها را نابود سازید. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی بازی Elite Killer SWAT پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Elite Killer SWAT

بازی های سبک تیر اندازی و اکشن همیشه علاقمندان زیادی داشته‌اند. بازی زیبای Elite Killer SWAT هم دقیقا همین سبک را ارائه می‌کند. در این بازی که به طور رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود، شما نقش سربازی در گروه ضربت را ایفاء خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: شرکت تعمیرات موبایل

در ادامه مقاله به معرفی مختصر بازی Elite Killer SWAT خواهیم پرداخت. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Elite Killer SWAT

گیم پلی بازی Elite Killer SWAT چندان حالت داستانی خاصی را روایت نمی‌کند. در تمام مراحل بازی شما نقش یکی از سربازان گروه ضربت (S.W.A.T) را ایفاء می‌کنید و با نفوذ به پایگاه های مختلف تروریست ها وظیفه نابودی آن ها را بر عهده خواهید داشت. بنابراین داستان چندان پیچیده و جذابی در بازی وجود ندارد.

معرفی و دانلود بازی Elite Killer SWAT : یک بازی اکشن جذاب

سبک بازی اکشن و تیراندازی است و کاراکتر بازی به صورت اول شخص قابل کنترل خواهد بود. گرافیک بازی خوب طراحی شده اما نمی‌توان آن را بسیار عالی دانست. یکی از ویژگی های خوب بازی Elite Killer SWAT مربوط به وجود سلاح‌های متنوع در آن می‌شود. در این بازی بیش از 30 سلاح مختلف از مسلسل گرفته تا تفنگ های اسنایپ (تک تیر اندازی) تعریف شده‌اند و گیمر می‌تواند در جریان بازی از آن ها استفاده کند.

بیشتر بخوانید: خدمات اپل

صداگذاری خوب هم از دیگ نقاط قوت بازی محسوب می‌شود. همچنین محیط هایی که در Elite Killer SWAT طراحی شده‌اند و گیمر برای نابودسازی پایگاه های تروریست ها به آن ها منتقل می‌شود بسیار متنوع هستند. بازی مذکور بیش از 100 مرحله مختلف را شامل می‌شود، بنابراین با نصب آن به این زودی ها قادر به فتح کردن بازی نخواهید بود.

معرفی و دانلود بازی Elite Killer SWAT : یک بازی اکشن جذاب

همانطور که پیش از این هم گفته شد، بازی Elite Killer SWAT به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده اما شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود. اگر از طرفداران بازی های اکشن و تیراندازی اول شخص هستید، توصیه می‌کنیم بازی Elite Killer SWAT را دانلود و از انجام آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در شهرک غرب

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Elite Killer SWAT پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گرافیک خوب
  • تنوع سلاح ها
  • صداگذاری خوب
  • تنوع مناطق و محیط های بازی
  • داشتن مراحل زیاد

نقاط قوت

  • گیم پلی بازی می‌توانست حالت داستانی جذاب تری را هم شامل شود

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون XS

قاب و شاسی آیفون 8

قیمت دوربین پشت آیفون 11

دانلود Elite Killer: SWAT از مایکت

تعمیرات موبایل

Elite Killer: SWAT
نام Elite Killer: SWAT
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده CanadaDroid
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments