معرفی و دانلود برنامه چک من ؛ اپلیکیشنی برای مدیریت چک ها

برنامه چک من

برنامه چک من یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب برای مدیریت چک های بانکی است که زمان سررسید چک ها را به کاربران خود یادآوری می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه چک من بپردازیم و لینک دانلود را آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن چک من

اپلیکیشن چک من برای آن دسته از افرادی که همواره با چک سر و کار دارند، بسیار کاربردی خواهد بود. با استفاده از اپلیکیشن مذکور دیگر زمان سررسید چک های خود را فراموش نخواهید کرد. شما می‌توانید توسط این اپلیکیشن نسبت به ثبت و مدیریت چک های دریافتی و پرداختی خود اقدام نموده و با ایجاد یادآور از زمان سررسید چک های خود مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اپلیکیشن چک من تنها برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. با این وجود اپلیکیشن مذکور شامل پرداخت درون برنامه‌ای هم می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن چک من بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه چک من

برنامه چک من امکان مدیریت چک های بانکی را برایتان فراهم می‌کند. شما می‌توانید با ثبت چک های دریافتی و پرداختی در این برنامه از زمان سررسید چک ها مطلع شوید. پس از اجرای برنامه مذکور با لمس آیکون به شکل به علاوه در گوشه پایین و سمت چپ صفحه می‌توانید نسبت به ثبت چک ها اقدام نمایید. به منظور ثبت چک از شما خواسته می‌شود تا نوع، مبلغ، بانک و تاریخ سر رسید چک را مشخص کنید.

برنامه چک من

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، یکی از اصلی ترین قابلیت های برنامه چک من مربوط به یادآوری و پیش یادآوری زمان سررسید چک ها می‌شود. شما می‌توانید در این صفحه زمان یادآوری و پیش آوری چک مورد نظر مشخص کنید. بدین ترتیب دیگر زمان سررسید های چک خود را فراموش نخواهید کرد.

برنامه چک من

پس از ثبت چک های دریافتی و پرداختی می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی برنامه به نمودار دایره‌ای و ستونی چک ها دسترسی داشته باشید. در قسمت انتهایی صفحه هم نمودار ماهانه و مجموع چک های دریافتی و پرداختی نمایش داده می‌شوند.

چک های پرداختی و دریافتی در دسته بندی های جداگانه قابل دسترسی هستند. در صورت تمایل به تغییر وضعیت چک، ویرایش و یا حذف آن تنها کافیست تا به دسته بندی مورد نظر خود مراجعه کرده و آیکون سه نقطه چک مربوطه را لمس نمایید. همچنین می‌توانید با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه ترتیب نمایش چک ها را بر اساس نام، تاریخ سررسید، نام بانک و یا مبلغ تغییر دهید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

برنامه چک من

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه چک من نمایان خواهد شد که از طریق این منو به سایر بخش های برنامه مذکور دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال با مراجعه به بخش بایگانی می‌توانید به لیستی از چک های مسترد شده، خرج شده، پاس شده و یا برگشی در دسته بندی های جداگانه دسترسی داشته باشید.

برنامه چک من

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه چک من می‌توان به امکان گزارش گیری و چاپ چک ها اشاره کرد. پس از ساخت گزارش می‌توانید آن را از طریق سایر اپلیکیشن ها هم به اشتراک بگذارید. برنامه چک من شامل ابزاری تحت عنوان راس گیری چک هم می‌شود. با مراجعه به بخش مذکور قادر به محاسبه سررسید مبالغ در تاریخ های مختلف خواهید بود.

برنامه چک من

برنامه چک من امکان تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات این برنامه را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. همچنین شما می‌توانید برای جلوگیری از ورود سایر افراد به محیط برنامه یک رمز عبور برای آن تعیین کنید. به منظور دسترسی به این قابلیت ها تنها کافیست تا به بخش تنظیمات در منوی برنامه مراجعه نمایید.

برنامه چک من

توجه داشته باشید که برنامه چک من شامل پرداخت درون برنامه‌ای می‌شود و در نسخه رایگان این برنامه کاربر تنها قادر به ثبت 35 فقره چک خواهد بود. در حالی که با خرید نسخه نگارش ویژه می‌توانید بدون هیچ محدودیتی تمامی چک های دریافتی و پرداختی خود را در این برنامه ثبت کنید.

برنامه چک من

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در شهرک غرب

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه چک من پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان ثبت چک های دریافتی و پرداختی
  • امکان تنظیم یادآوری برای چک ها
  • نمایش چک ها بر روی نمودار
  • امکان گزارش گیری و چاپ چک ها
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات برنامه
  • امکان تعیین رمز عبور برای ورود به برنامه

نقاط ضعف:

  • در نسخه رایگان این برنامه کاربر تنها می‌تواند 35 فقره چک را ذخیره کند

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون 7

دوربین پشت آیفون 6s Plus

دوربین اصلی آیفون 6 پلاس

تعمیرات موبایل

یادآور چک من
نام یادآور چک من
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده شهاب سلامی

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments