معرفی و دانلود بازی Toy Blast : انفجار اسباب بازی

معرفی و دانلود بازی Toy Blast : انفجار اسباب بازی

اگر از طرفداران سری بازی های جورچینی و پازلی هستید، بازی زیبای Toy Blast (انفجار اسباب بازی) را از دست ندهید. این بازی بسیار جذاب می‌تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Toy Blast (انفجار اسباب بازی) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Toy Blast (انفجار اسباب بازی)

سبک بازی Toy Blast (انفجار اسباب بازی) جورچینی یا پازلی است. یعنی در جریان بازی شما با جدولی رو به رو می‌شوید که شامل آیتم های مختلفی می‌شود و باید با کنار هم قرار گرفتن آیتم های مشابه آن ها را از بین برده و امتیاز کسب کنید. بازی سرگرم کننده Toy Blast (انفجار اسباب بازی) به صورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده و شامل خرید های درون برنامه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آنلاین

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق تر بازی زیبای Toy Blast (انفجار اسباب بازی) بپردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Toy Blast (انفجار اسباب بازی)

بازی Toy Blast (انفجار اسباب بازی) از آن دسته بازی های موبایلی است که اعتیادآور بوده و می‌تواند ساعت ها وقت شما را بگیرد! در این بازی شما با جدولی متشکل از آیتم های رنگی مختلف رو به رو می‌شوید و باید با شناسایی آیتم های مشابهی که کنار هم قرار گرفته‌اند آن ها را نابود ساخته و به کسب امتیاز بپردازید. این سبک بازی های موبایلی را اصطلاحا با نام بازی های جورچینی می‌شناسیم.

معرفی و دانلود بازی Toy Blast : انفجار اسباب بازی

در بازی سرگرم کننده Toy Blast (انفجار اسباب بازی) برای هر مرحله اهدافی تعیین می‌شود. برای مثال ممکن است در یک مرحله از شما خواسته شود که 10 آیتم سبز رنگ و 10 آیتم قرمز رنگ را از جدول حذف کنید. در این شرایط شما با حرکات خود را به گونه ای انجام دهید که بتوانید به هدف اصلی رسیده و 20 آیتم انتخاب شده را به درستی حرف نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل در تهران

اما موضوع به این سادگی هم نیست! تعداد حرکات مجازی که در هر مرحله از بازی Toy Blast (انفجار اسباب بازی) ارائه می‌شود محدود خواهد بود! برای مثال ممکن است شما برای از بین بردن 10 آیتم سبز رنگ و 10 آیتم قرمز رنگ جدول فقط 20 حرکت مجاز داشته باشید. بنابراین باید از فکر خودتان استفاده کنید و بهترین حرکات را انتخاب نمایید.

معرفی و دانلود بازی Toy Blast : انفجار اسباب بازی

بعد از اینکه هدف یا اصطلاحا گل (Goal) هر مرحله را به دست آوردید، اسباب بازی های به صورت تصادفی در جدول قرار می‌گیرند و منجر به افزایش ناگهانی امتیاز شما می‌شوند. برای مثال ممکن است در پایان یک مرحله 4 موشک اسباب بازی در جدول قرار داده شوند و تمام آیتم های موجود در ستون یا سطرهای مربوط به خود را برایتان به امتیاز تبدیل کنند.

اسباب بازی هایی که در بازی Toy Blast (انفجار اسباب بازی) به عنوان پاداش انتهای هر مرحله ارائه می‌شوند متنوع خواهند بود و یکی از جالب ترین ویژگی های بازی جورچینی مذکور به شمار می‌روند. به تدریج و با پیشروی در بازی مراحل دشوارتری پیش رویتان قرار می‌گیرند. برای مثال به تدریج جدول پیش رویتان بزرگ تر می‌شود، اهدافی که باید به آن ها برسید سخت تر خواهند شد یا تعداد حرکات مجازتان کاهش داده می‌شود.

معرفی و دانلود بازی Toy Blast : انفجار اسباب بازی

بنابراین بازی زیبای Toy Blast (انفجار اسباب بازی) تجربه‌ای شیرین و لذت بخش را برایتان به ارمغان می‌آورد. رابط کاربری بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز طراحی شده و محیط رنگارنگ آن به ویژه برای کودکان بسیار جذاب خواهد بود. بازی مذکور همچنین شامل امتیازهای بوناس یا پاداش مختلف هم می‌شود که به صورت گردونه شانس در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ  

به صورت کلی اگر از علاقمندان به بازی های سبک جورچین و پازلی باشید، مطمئن هستیم که به شدت علاقمند بازی زیبای Toy Blast (انفجار اسباب بازی) خواهید شد. بازی نام برده شده به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و شامل خریدهای درون برنامه ای می‌شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Toy Blast (انفجار اسباب بازی) پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی سرگرم کننده و اعتیادآور
  • رابط کاربری و محیط رنگارنگ و شاد

نقاط ضعف

  • ممکن است بعد از گذشت یک دوره نسبتا کوتاه گیم پلی بازی برایتان تکراری شود

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 7 Plus

قیمت درب پشت آیفون ایکس

قیمت دوربین جلو آیفون 11

تعمیرات موبایل

بازی Toy Blast
نام بازی Toy Blast
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Peak Games
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
میثم
میثم
4 سال گذشته

چجوری میتونم بازیو از روی گوشی ایفون حذف و دوباره نصبش کنم

عابدی
عابدی
5 سال گذشته

چگونه میتوان بازی را کامل پاک کرد و مجدد نصب کرد و از مرحله اول شروع کرد؟