معرفی و دانلود بازی Soccer Stars ؛ فوتبال رومیزی آنلاین

معرفی و دانلود بازی Soccer Stars ؛ فوتبال رومیزی آنلاین

بازی Soccer Stars یکی از بازی هایی است که این روزها توانسته توجه بسیاری از گیمرها و علاقمندان به بازی های موبایلی را جلب کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Soccer Stars پرداخته و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Soccer Stars

بازی زیبای Soccer Stars یک بازی رایگان به سبک شبیه سازی و ورزشی محسوب می‌شود که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. در این بازی شما هدایتگر یک تیم 5 نفره هستید و می‌توانید به رقابت آنلاین با سایر گیمر های علاقمند این بازی بپردازید. هدف هر تیم هم در گل زدن به تیم حریف و برنده شده در بازی خلاصه می‌شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های گوشی سامسونگ در تهران

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر بازی Soccer Stars بپردازیم. به منظور دانلود بازی مذکور می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Soccer Stars

گیم پلی بازی Soccer Stars تنها نقطه قوت اصلی آن به شمار می‌رود. در این بازی شما به صورت آنلاین مقابل رقیب‌هایتان قرار می‌گیرید. بازی به این شکل است که هر گیمر کنترل کننده 5 مهر بر روی میز بازی خواهد بود. این 5 مهره در واقع تیم شما را تشکیل می‌دهند. در هر یک از دو سمت یک دروازه قرار دارد و هر تیم باید سعی کند با ضربه زدن به توپ آن را وارد دروازه حریف نماید!

معرفی و دانلود بازی Soccer Stars ؛ فوتبال رومیزی آنلاین

اما ضربه زدن به توپ در بازی زیبای Soccer Stars قوانین منحصر به فرد خود را دارد. هر بازیکن یک بار به توپ ضربه می‌زند و سپس باید منتظر حرکت بازیکن تیم مقابل باشد. برای ضربه هر بازیکن هم شمارش معکوسی در نظر گرفته می‌شود تا تلف کردن وقت در آن معنایی نداشته باشد. مسیر ضربه ای که با استفاده از مهره های خود به توپ وارد می‌کنید با توجه به معیارهای زیادی تعیین می‌شوند که کاملا واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند. بنابراین شما باید با دقت و استراتژی مناسب به توپ ضربه بزنید.

بازی Soccer Stars علاوه بر حالت تک به تک،  تورنمنت های جالبی را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. برای ورود به هر تورنمنت باید ریسک کنید و مقدار مشخصی سکه را گرو بگذارید. ‌اگر بازنده شوید، سکه هایتان بر باد می‌روند و اگر برنده شوید جایزه ای فراتر از سکه هایی که ریسک کرده بودید دریافت خواهید کرد. مد های دیگری هم در بازی زیبای Soccer Stars ارائه شده‌اند که بر جذابیت آن می‌افزایند.

معرفی و دانلود بازی Soccer Stars ؛ فوتبال رومیزی آنلاین

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 11 Pro

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Soccer Stars پرداختیم. به منظور دانلود بازی مذکور می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی جذاب
  • مدهای مختلف
  • آنلاین بودن بازی و جذابی رقابت با گیمرهای دیگر

نقاط ضعف

  • این بازی تقریبا نقطه ضعف محسوسی ندارد

 

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 11 Pro

قیمت دوربین جلو آیفون XS

ال سی دی آیفون SE 2020

دانلود Soccer Stars از مایکت

تعمیرات موبایل

Soccer Stars
نام Soccer Stars
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Miniclip.com
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محسن
محسن
4 سال گذشته

سلام.
این بازی قبلا با شبیه ساز آندروید برام اجرا میشد ولی حالا نسخه های قبلش توقف میزنه و نسخه جدیدش میگه حداقل ۲۰ مگابات حافظه خالی داشته باشید یا بازی رو حذف و نصب کنید.
ادمین عزیز مشکل کجاس؟