معرفی و دانلود بازی Real Bike Racing : مسابقات موتورسواری

معرفی و دانلود بازی Real Bike Racing : مسابقات موتورسواری

اگر تمایل دارید که تجربه شرکت در مسابقات موتورسواری را داشته باشید، بازی زیبای Real Bike Racing این تجربه را برایتان به ارمغان می‌آورد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Real Bike Racing پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Real Bike Racing

بازی های سبک مسابقه‌ای همیشه طرفداران منحصر به فرد خود را داشته‌اند و از پرمخاطب‌ترین بازی های موبایل و حتی کنسول ها محسوب می‌شوند. بازی Real Bike Racing دقیقا یکی از همین دسته بازی هاست که تجربه مسابقه موتورسواری با سرعت بالا را برایتان به ارمغان می‌آورد. این بازی به صورت رایگان برای اندروید منتشر شده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرکار تلفن

در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی مختصر بازی Real Bike Racing بپردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی زیبای Real Bike Racing نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Real Bike Racing (مسابقه موتورسواری واقعی)

بازی Real Bike Racing به واقع یک باری اعتیادآور است. در این بازی شما نقش یک موتورسوار را ایفاء می‌کنید و باید در مسابقات مختلف شرکت کنید. گرافیک بازی زیبا و دقیق طراحی شده و تجربه مناسب را برای علاقمندان به موتورسواری به ارمغان می‌آورد، اما با این حال ما گرافیک بازی مذکور را در حد استانداردهای رده A دسته‌بندی نمی‌کنیم و رده کیفی B را برای آن در نظر می‌گیریم.

معرفی و دانلود بازی Real Bike Racing : مسابقات موتورسواری

سیستم کنترل و هدایت بازی بسیار ساده و خوب طراحی شده است. دو پدال گاز و ترمز در گوشه سمت راست و پایین صفحه قرار دارند و گیرم می‌توانید به راحتی با لمس هر یک از آن ها اقدام مورد نظرش را انجام دهد. کیلومتر شمار هم در همین قسمت میزان سرعت شما را نمایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی آیفون

صداگذاری در بازی خوب انجام شده و در حین مسابقه احساس خوبی را به گیمر منتقل می‌کند. اما یکی از نکاتی که می‌توانست در بازی Real Bike Racing بیشتر به آن توجه شود مربوط به تنوع موتورسیکلت‌های در دسترس خواهد بود. چیزی در حدود 10 موتورسیکلت در بازی زیبای Real Bike Racing قابل استفاده هستند که مطمئنا تیم سازنده بازی می‌توانست تنوع و تعداد آن ها را بیشتر کند.

معرفی و دانلود بازی Real Bike Racing : مسابقات موتورسواری

در بازی Real Bike Racing لوکیشن ها و موقعیت های مختلفی برای انجام مسابقات طراحی شده و این مسئله یکی از نقاط قوت بازی است. یکی دیگر از جالب ترین ویژگی های بازی مذکور مربوط به پشتیبانی از واقعیت افزوده (Virtual Reality) می‌شود که در جدیدترین آپدیت آن برای اندروید منتشر شده است. بنابراین می‌توانید از انجام این بازی در هدست های واقعیت مجازی هم لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های رسمی گوشی سامسونگ در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Real Bike Racing پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی زیبای Real Bike Racing نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گرافیک خوب
  • سیستم کنترل خوب و واقع‌گرایانه
  • تنوع لوکیشن های بازی
  • پشتیبانی از واقعیت افزوده

نقاط منفی

  • تنوع موتورسیکلت های بازی می‌توانست بیشتر شود

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 7 Plus

دوربین سلفی آیفون X

قیمت دوربین جلو آیفون ایکس اس

دانلود Real Bike Racing از مایکت

تعمیرات موبایل

Real Bike Racing
نام Real Bike Racing
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Italy Games

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments