معرفی و دانلود بازی Candy Crush Saga – جدول آب نبات ها

معرفی و دانلود بازی Candy Crush Saga ؛ جدول آب نبات ها

بازی Candy Crush Saga یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است که رابط کاربری جالبی و رنگارنگی را به همراه دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Candy Crush Saga بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Candy Crush Saga

بازی زیبای Candy Crush Saga توسط کمپانی KING ساخته شده و سبک Matching3 را ارائه می‌کند. در این سبک بازی ها عموما جدولی ارائه می‌شود و گیمر باید سعی کند حداقل سه شکل یا شی مشابه را به صورت عمودی یا افقی در کنار یکدیگر قرار دهید تا از بین بروند و تبدیل به امتیاز شوند. این روند تا جایی ادامه پیدا می‌کند که گیمر به امتیاز مورد نیاز برای عبور از آن مرحله دست یابد یا به دستاورد خاص دیگری که هدف گیم است دسترسی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی و دانلود بازی Candy Crush Saga ؛ جدول آب نبات ها

بازی بسیار زیبای Candy Crush Saga در همین سبک طراحی شده و برای سه سیستم عامل اندروید، iOS و ویندوزفون موجود است. این بازی محبوب در فیسبوک هم قابل انجام است و می‌تواند با اکانت فیسبوک گیمر همگام شود. در ادامه قصد داریم به بررسی دقیق تر بازی Candy Crush Saga بپردازیم. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی بازی Candy Crush Saga

بازی زیبای Candy Crush Saga به صورت رایگان عرضه شده، بنابراین برای دانلود آن نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. البته بازی شامل خرید های درون برنامه‌ای می‌شود که برای پیشروی در بازی هیچ الزامی مبنی بر انجام خرید وجود ندارد. همانطور که پیش از این اشاره کردیم، سبک بازی به صورت Matching 3 است. در محیط بازی جدولی متشکل از آب نبات های رنگارنگ پیش رویتان قرار می‌گیرد و شما باید سعی کنید با کنار هر قرار دادن حداقل 3 آب نبات مشابه، آن ها را از بین برده و به امتیاز تبدیل کنید.

معرفی و دانلود بازی Candy Crush Saga ؛ جدول آب نبات ها

رابط کاربری رنگارنگ یا به قول کمپانی KING خوشمزه بازی Candy Crush Saga سبب می‌شود که انجام آن بسیار لذت بخش شود و به ویژه کودکان به شدت درگیر این بازی جذاب شوند. در ابتدا مراحل بازی ساده است و تبدیل آب نبات ها به امتیاز پیچیدگی خاصی ندارد، اما به تدریج بازی سخت و سخت تر می‌شود و ممکن است آیتم های جدیدی مثل “فندق” به بازی اضافه شوند و تعداد محدودی داشته باشند. در این شرایط شما باید سعی کنید با از بین بردن دقیق آب نبات های دیگر، حالتی را ایجاد کنید که فندق ها در کنار یکدیگر قرار گیرند و از بین رفته و در نهایت تبدیل به امتیاز شوند.

معرفی و دانلود بازی Candy Crush Saga ؛ جدول آب نبات ها

گرافیک بازی به توجه به ترکیب رنگ آن دلپذیر است و گیمر را درگیر خود می‌کند. در بازی Candy Crush Saga بیش از 950 مرحله جذاب وجود دارد که شک نداشته باشید، حداقل ماه‌ها شما را درگیر خود خواهد کرد. بازی مذکور این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا ضمن همگام سازی آن با اکانت فیسبوک خود، امتیازهایی که به دست می‌آورید را مستقیما با دوستانتان اشتراک گذاری کنید.

بازی Candy Crush Saga هم اکنون در حدود 1 میلیارد بار از گوگل پلی استور (Google Play Store) دانلود شده و این مسئله زیبایی و محبوبیت بازی را نشان می‌دهد. در برخی مراحل بازی آیتم هایی در جدول ارائه می‌شوند که باید سعی کنید با از بین بردن آب نبات های دیگر آن ها را به بخش انتهایی جدول رسانده و به داخل جعبه سقوط دهید. این چالش های متنوع که در بازی Candy Crush Saga ارائه شده‌اند منجر به افزایش جذابیت آن می‌شوند.

معرفی و دانلود بازی Candy Crush Saga ؛ جدول آب نبات ها

به صورت کلی اگر از علاقمندان به بازی های پازلی و جورچینی با سبک Matching3 هستید، شک نداشته باشید که بازی Candy Crush Saga یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. این بازی برای سه سیستم عامل اندروید، iOS و ویندوزفون موجود بوده و به صورت رایگان قابل دانلود است.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی مختصر بازی Candy Crush Saga پرداختیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای این مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی زیبای Candy Crush Saga نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون 6s Plus

دوربین پشت آیفون 6 Plus

قطعات آیفون 8 پلاس

تعمیرات موبایل

 Candy Crush Saga
نام Candy Crush Saga
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده King
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments