معرفی و دانلود بازی Brothers in Arms 3 : Sons of War

معرفی و دانلود بازی Brothers in Arms 3 : Sons of War

بازی زیبای Brothers in Arms 3 : Sons of War یک بازی جنگی و به سبک تیراندازی است که شما را به جنگ جهانی دوم می‌برد! در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Brothers in Arms 3 : Sons of War پرداخته و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Brothers in Arms 3 : Sons of War

بازی Brothers in Arms 3 : Sons of War بدون تردید یکی از شاهکارهای شرکت Gameloft محسوب می‌شود. این بازی که سبک تیراندازی و سوم شخص را به همراه دارد به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

در ادامه مقاله به معرفی مختصر بازی Brothers in Arms 3 : Sons of War می‌پردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Brothers in Arms 3 : Sons of War

اگر از علاقمندان به بازی های سبک تیراندازی، اکشن و سوم شخص باشید، عاشق بازی Brothers in Arms 3 : Sons of War می‌شوید و این بازی به لیست بهترین بازی های موبایلی که تاکنون انجام داده بودید منتقل خواهد شد. این بازی در اصلی یک بازی آنلاین و مولتی پلیر است، اما از بخش داستانی تک نفره ای هم بهره می‌برد که می‌تواند شما را سرگرم کند.

معرفی و دانلود بازی Brothers in Arms 3 : Sons of War

در حالت مولتی پلیر بازی دو مد مختلف با عناوین Team Deathmatch و Free For All وجود دارد که در مد اول هدف پیروزی تیمی خواهد بود و د مد دوم هدف پیروزی تک نفره است. یکی از اصلی ترین نقاط قوت بازی Brothers in Arms 3 : Sons of War مربوط به گرافیک عالی و سبک کنترلی می‌شود که در گیم پلی بازی ارائه شده است. شما می‌توانید در بازی مذکور از فضاهای مختلف برای پناه گرفتن و نبرد با دشمنان استفاده کنید و این مسئله جذابیت بازی را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

صداگذاری بازی هم به شکل بسیار دقیق و زیبایی انجام شده است. هر چه در بازی پیشروی کنید و غنائم بیشتری به دست آورید، می‌توانید سلاح های جدیدی را هم مورد استفاده قرار دهید. البته برای دستیابی زودتر به این سلاح ها می‌توانید از خرید های درون برنامه ای هم استفاده کنید که خوشبختانه مثل بازی هایی همچون کلش اف کلنز برای کاربران ایرانی هم مقدور خواهد بود.

معرفی و دانلود بازی Brothers in Arms 3 : Sons of War

به صورت کلی اگر به بازی های سبک جنگی و تیراندازی سوم شخص علاقمند باشید، به شما قول می‌دهیم که بازی Brothers in Arms 3 : Sons of War برایتان به یکی از بهترین بازی هایی تبدیل می‌شود که تاکنون در گوشی تجربه کرده‌اید.

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی مختصر بازی Brothers in Arms 3 : Sons of War پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

نقاط قوت

  • گرافیک عالی
  • صداگذاری عالی
  • گیم پلی بسیار جذاب
  • امکان انجام بازی در مد و حالت های مختلف
  • کنترل لمسی بسیار دقیق و مناسب
  • تنوع مکان ها و مناظر بازی
  • امکان انجام خرید های درون برنامه ای

نقاط ضعف

  • این بازی هیچ نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone X

دوربین سلفی iPhone 8 Plus

قیمت دوربین پشت آیفون 11 پرو

دانلود Brothers in Arms 3 از مایکت 

تعمیرات موبایل

Brothers in Arms 3
نام Brothers in Arms 3
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده اندروید و iOS
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments