معرفی و دانلود بازی aa 2 (بازی سوزن): چالش بزرگ تمرکز و دقت

معرفی و دانلود بازی aa 2

حتما نام بازی سوزن یا aa را شنیده‌اید! نسخه اول این بازی در عین ساده بودن بسیار موفق ظاهر شد و توجه افراد زیادی را جلب کرد، اما حالا نوبت به نسخه دوم آن می‌رسد که aa 2 نام دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی aa 2 (بازی سوزن) بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی aa 2 (بازی سوزن)

بازی زیبای aa 2 (بازی سوزن) یک بازی ساده و بسیار جذاب و البته اعتیاد آور محسوب می‌شود که به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. در این بازی دقت و تمرکز گیمر به طرز بسیار جالب و سرگرم کننده‌ای به چالش کشیده می‌شود. بازی زیبای aa 2 (بازی سوزن) در واقع نسخه دوم سری بازی های aa محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آنلاین

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی aa 2 (بازی سوزن) بپردازیم. برای دانلود بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی سوزن یا aa 2 نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی سوزن 2 یا aa 2

اگر به دنبال یک بازی ساده، کم حجم و اعتیاد آور هستید، همین حالا بازی بسیار جذاب aa 2 (بازی سوزن) را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. بازی aa 2 (بازی سوزن) نسخه دوم بازی aa است که در بین گیمر های ایرانی با اصطلاح بازی سوزن هم شناخته می‌شود. این اصطلاح از آنجایی در بین گیمرها مرسوم شده که در جریان بازی شما با سوزن هایی سر و کار دارید که در ادامه توضیحات بیشتری در مورد آن ها ارائه می‌کنیم.

معرفی و دانلود بازی aa 2

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل

رابط کاربری بازی aa 2 (بازی سوزن) بسیار ساده طراحی شده است. زمانی که بازی را برای اولین بار اجرا می‌کنید یک محیط بسیار ساده پیش رویتان قرار می‌گیرد. با لمس آیکون “Play” دستور شروع بازی صادر می‌شود و شما وارد مرحله اول بازی خواهید شد. همانطور که در تصاویر می‌بینید کل محیط بازی به صورت سیاه و سفید طراحی شده و گیمر با یک دایره سیاه رنگ بزرگ در داخل وسط صفحه و دایره های کوچک دیگری در اطراف آن رو به رو است. همچنین ممکن است بر روی دایره مرکزی سیاه رنگ بازی سوزن هایی هم نصب شده باشد!

معرفی و دانلود بازی aa 2 (بازی سوزن): چالش بزرگ تمرکز و دقت

هر یک دایره های سیاه رنگ کوچکی که در اطراف صفحه و دور تا دور دایره میانی قرار داده شده‌اند یک سوزن هستند. وظیفه شما در تمام مراحل بازی aa 2 (بازی سوزن) این است که سوزن های نام برده شده را به دایره میانی بچسبانید، اما برای انجام این کار باید دقت کافی را صرف کنید که سوزن ها بر روی یکدیگر پیاده نشوند. اگر این امر صورت گیرد شما بازنده می‌شوید و نمی‌توانید وارد مرحله بعدی بازی شوید.

شاید تصور کنید که انجام این کار خیلی ساده است، اما در اصل اینطور نیست! دایره میانی که در بازی ارائه شده است می‌چرخد و هر سوزنی که به آن می‌چسبانید به همراه آن به چرخش در خواهد آمد. بنابراین هرچه چسباندن سوزن های بیشتر به دایره میانی دشوارتر می‌شود و در مراحل بالاتر بازی تعداد سوزن هایی که باید برای گذر از هر مرحله به دایره میانی بچسبانید بیشتر و بیشتر می‌شود. پس شما برای عبور از مراحل بازی هم با چالش سخت تری مواجه خواهید بود.

معرفی و دانلود بازی aa 2

اما دشواری بازی aa 2 (بازی سوزن) فقط در افزایش تعداد سوزن هایی که باید به دایره میانی بچسبانید خلاصه نمی‌شود! در همان مراحل ابتدایی بازی چالش های متفاوت دیگری را هم مشاهده خواهید کرد. برای مثال ممکن است در یک مرحله با چسباندن موفقیت آمیز هر سوزن به دایره میانی، ناگهان شاهد تغییر نحوه گردش دایره باشید! یعنی اگر دایره ساعت گرد می‌چرخید، ناگهان به چرخش پاد ساعت گرد روی می‌آورد و این مسئله می‌تواند برایتان گیج کننده باشد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی محصولات سامسونگ

در مراحل بعدی چالش های جدی تری هم پیش رویتان قرار خواهد گرفت. برای مثال ممکن است شما وظیفه کنترل سرعت چرخش دایره میانی را بر عهده داشته باشید و بدین صورت مجبور باشید تا سرعت آن را به گونه ای تنظیم کنید که سوزن های در حال حرکت به سمت آن با یکدیگر برخورد نداشته باشند و به راحتی بر روی دایره میانی بنشینند. تغییر سرعت چرخش دایره سیاه رنگ وسط در این مراحل بازی aa 2 (بازی سوزن) با قرار دادن انگشت گیمر بر روی نمایشگر یا برداشتن انگشت از روی صفحه نمایش انجام می‌شود.

معرفی و دانلود بازی aa 2

چالش های دشوارتر دیگر هم در بازی aa 2 (بازی سوزن) ارائه شده‌اند. مثلا در برخی مراحل دیگر ممکن است شما موظف شوید تا سوزن های اطراف دایره را به صورت همزمان از چند ناحیه به سمت دایره وسط پرتاب کنید. به صورت کلی چالش های بسیار متنوع و متفاوتی در بازی aa 2 (بازی سوزن) ارائه شده‌اند که علیرغم ساده بودن محیط بازی، گیم پلی آن را بسیار جذاب و چالش برانگیز می‌کنند. اگر به دنبال یک بازی ساده، کم حجم و بسیار سرگرم کننده هستید، مطمئن باشید بازی aa 2 (بازی سوزن) یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی aa 2 (بازی سوزن) پرداختیم. برای دانلود بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی سوزن یا aa 2 نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • رایگان بودن
  • حجم کم بازی
  • گیم پلی بسیار جذاب و اعتیاد آور
  • تنوع مراحل بازی و چالش های هر مرحله

نقاط ضعف

  • این بازی هیچ نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 8

قیمت دوربین جلو iPhone XS

قیمت گلس iPhone 11

تعمیرات موبایل

aa 2
نام aa 2
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده General Adaptive Apps Pty Ltd
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments