معرفی و دانلود بازی پو (Pou) – مراقب سیب زمینی باش!

معرفی و دانلود بازی پو (Pou)؛ مراقب سیب زمینی باش!

بازی پو (Pou) یکی از بازی های جالب و سرگرم کننده ای است که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به صورت رایگان عرضه شده و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی پو (Pou) بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی پو (Pou)

اگر تمایل دارید که مسئولیت رسیدگی به یک موجود عجیب و کوچک که شبیه به سیب زمینی است را بر عهده بگیرید، بازی زیبای پو (Pou) را از دست ندهید. بازی زیبای پو (Pou) به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده و شما با استفاده از آیکون های انتهای این مقاله قادر به دانلود آن خواهید بود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی پو (Pou) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این بازی و هر یک از بخش های آن نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی پو (Pou)

در بازی زیبا و سرگرم کننده پو (Pou) شما مسئولیت یک موجود کوچک و با ظاهری عجیب را بر عهده خواهید داشت. اگرچه مشخص نیست که پو (Pou) دقیقا چه موجودی است، اما ظاهرش بسیار شبیه به سیب زمینی به نظر می‌رسد! بنابراین شما در این بازی از یک سیب زمینی کوچک، بامزه و زنده نگهداری خواهید کرد و باید نیازهایش را برطرف کنید.

معرفی و دانلود بازی پو (Pou)

برای اینکه پو (Pou) بتواند سرحال و خوشحال باشد، شما باید 4 نیاز اصلی او را برطرف کنید که شامل غذا خوردن، سلامت فیزیکی، تفریح و انرژی می‌شوند. برای رفع این نیازها محیط های زیر در اختیارتان قرار داده می‌شوند:

  • آشپزخانه
  • حمام
  • آزمایشگاه
  • هال
  • اتاق خواب
  • اتاق بازی

هر یک از این مکان ها به شیوه خاصی با چهار نیاز اصلی پو (Pou) در ارتباط خواهند بود و شما با مراجعه به آن ها قادر به رفع نیازهای پو (Pou) می‌شوید. کاملا مشخص است که اگر پو (Pou) گرسنه باشد باید به آشپزخانه مراجعه کنید و به او غذاهای خوشمزه بدهید. هیچ چیز مثل غذا خوردن پو (Pou) را خوشحال و سرحال نمی‌کند! جالب است بدانید که این سیب زمینی کوچک خودش هم سیب زمینی می‌خورد و از خوردن سیب زمینی فرایز شده لذت خواهد برد! نکته جالب در اینجاست که نباید بیش از اندازه به پو (Pou) غذا بدهید، چرا که منجر به اضافه وزن و چاق شدن او می‌شود. مطمئنا هیچکس یک سیب زمینی چاق بدترکیب را دوست نخواهد داشت، پس همیشه به اندازه به پو (Pou) غذا بدهید و از زیاده روی دوری کنید.

معرفی و دانلود بازی پو (Pou)

حمام محل شستشوی پو (Pou) است. هر زمان که این سیب زمینی کثیف بود باید او را به حمام ببرید و با صابون او را کفی کنید و سپس دوش حمام را بر روی سرش گرفته تا تمیز شود. دقت کنید که حمام کردن به موقع پو (Pou) منجر می‌شود تا به شما سکه داده شود. با استفاده از سکه هایی که دریافت می‌کنید قادر به انجام کارهای بسیار مختلفی خواهید بود. برای مثال می‌توانید برای پو (Pou) حمام جدید بخرید یا لباس های بامزه برایش تهیه کنید.

آزمایشگاه مکان عجیبی است که منجر به شفا بخشیدن پو (Pou) می‌شود! به بیان دیگر سلامتی پو (Pou) از طریق آزمایشگاه تضمین خواهد شد. برای سالم نگه داشتن پو (Pou) باید برای او معجون سلامتی بخرید و با مراجعه به آزمایشگاه این معجون ها را به خورد او دهید. معجون های مختلفی می‌توانند در آزمایشگاه قرار داده شوند. برای مثال معجون سلامت انرژی پو (Pou) را احیا می‌کند، معجون چربی سوز منجر به سوخت چربی های اضافه پو (Pou) می‌شود، معجون گرسنگی او را سیر می‌کند و غیره.

معرفی و دانلود بازی پو (Pou)

اما در اتاق هال بازی پو (Pou) چه می‌گذرد؟ در این اتاق پو (Pou) شروع به تکرار حرف هایتان خواهد کرد. پس هرچه که شما بگویید  پو (Pou) هم با صدای بامزه خود آن را تکرار خواهد کرد. در اتاق هال یک در وجود دارد که از طریق آن می‌توانید پو (Pou) را به پارکینگ و زمین بازی ببرید و با سرگرم کردن او سکه دریافت کنید.

اتاق خواب هم مکانی است که پو (Pou) باید در آن استراحت کند. زمانی که پو (Pou) خسته شده و خواب آلود است، او را به اتاق خواب ببرید و چراغ ها را خاموش کنید تا بخواب برود و انرژی او احیا شود. در اتاق خواب بازی پو (Pou) یک کمد هم وجود دارد که در آن تمام لباس ها و زیورآلاتی که از فروشگاه برای پو (Pou) خریده‌اید نگهداری می‌شوند. پس می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید از این کمد برای تغییر ظاهر پو (Pou) استفاده کنید.

معرفی و دانلود بازی پو (Pou)

اما یکی از جالب ترین بخش های بازی پو (Pou) مربوط به اتاق بازی آن می‌شود. در این بخش شما می‌توانید بازی های بسیار مختلفی را انجام دهید که در اصل خود شما را سرگرم می‌کنند، اما در هر حال کاراکتری که آن را کنترل می‌کنید پو (Pou) است و او هم سرگرم می‌شود. بازی های مختلفی برای این بخش به عنوان زیرشاخه بازی پو (Pou) ارائه شده‌اند و شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید هر یک را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که بازی کردن با پو (Pou) یکی از اصلی ترین روش های جمع آوری سکه محسوب می‌شود. در حین انجام بازی با پو (Pou) می‌توانید سکه ها را به شیوه های مختلف (با توجه به نوع بازی انتخابی) جمع آوری کنید و سپس خرید های مورد نظرتان را از فروشگاه انجام دهید.

معرفی و دانلود بازی پو (Pou)

بنابراین با بازی پو (Pou) آشنا شدید. این بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب است. پو (Pou) یک موجود عجیب و بسیار بامزه است که شما به تدریج به او عادت می‌کنید و حس خوبی نسبت به آن پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال بازی هستید که حس مسئولیت پذیری شما را به چالش بکشد، بازی پو (Pou) یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل در بازار موبایل ایران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی پو (Pou) پرداختیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با این بازی و هر یک از بخش های آن نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • رایگان بودن
  • به چالش کشیدن حس مسئولیت پذیری گیمر
  • گیم پلی بامزه و سرگرم کننده
  • ارائه بازی های زیرشاخه متعدد

نقاط ضعف

  • گیم پلی بازی ممکن است بعد از مدتی تکراری شود

بیشتر بخوانید:

باتری آیفون 6s

قیمت باتری آیفون 6

قطعات گوشی آیفون ایکس اس

تعمیرات موبایل

 Pou
نام Pou
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Zakeh
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
NIKAN
NIKAN
1 سال گذشته

این سیب زمینی نیس ، عنه 😂💩

مرجان قدیمی
مرجان قدیمی
2 سال گذشته

میگم میتونه صدا دراره؟ 🥺👈👉

Rarity_pie
Rarity_pie
2 سال گذشته

فقط میخواستم بگم سیب زمینی نیست