معرفی بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی

برنامه های ایمیل اندرویدی

هم اکنون برنامه های ایمیل متنوع و متعددی برای سیستم عامل اندروید موجود هستند که می‌توانید آن‌ها را استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم که 10 نمونه از بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی را به شما عزیزان معرفی کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه های ایمیل اندرویدی

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای گوشی‌ها و تبلت‌ها مربوط به ارسال و دریافت آنی ایمیل می‌شود. شما با استفاده از گوشی هوشمندتان می‌توانید به طور آنی و در هر زمان از دریافت ایمیل جدید باخبر شوید و سریعا مانند یک پیامک برای ایمیل دریافتی، پاسخ تایپ کرده و ارسال کنید. بنابراین ارسال و دریافت ایمیل یکی از کاربردهای اصلی گوشی‌های هوشمند امروزی است. بنابراین جای تعجبی وجود ندارد که اپلیکیشن‌ها یا برنامه های ایمیل متنوع و متعددی برای دستگاه‌های اندرویدی موجود باشد. اما به نظر شما کدامیک از این برنامه های ایمیل اندرویدی بهترین کیفیت ممکن را دارند؟

هدف ما در این مقاله معرفی 10 نمونه از بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی موجود است. اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌های ایمیلی که در این مقاله معرفی می‌شوند، بهترین و کامل‌ترین قابلیت‌های ممکن را در رابط کاربری ساده ارائه می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال یک برنامه ایمیل اندرویدی مناسب هستید، حتما با ادامه این مقاله همراه باشید. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های ایمیل اندرویدی معرفی شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

برنامه ایمیل اندرویدی Alto

برنامه های ایمیل اندرویدی

برنامه یا اپلیکیشن Alto بدون تردید در حال حاضر یکی از بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی موجود محسوب می‌شود که با نصب و استفاده از آن در دستگاه اندرویدی می‌توانید به سادگی هرچه تمام‌تر نسبت به چک کردن ایمیل‌های خود اقدام کنید. برنامه Alto از پلتفرم‌های مختلفی نظیر ای او ال (AOL)، یاهو (Yahoo)، جیمیل (Gmail)، اوتلوک (Outlook)، آیکلود (iCloud)، اکسچینج (Exchange) و … پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و روان طراحی شده و سرعت عملکرد آن ز جمله نقاط قوت اصلی این برنامه های ایمیل اندرویدی است. این برنامه به طور رایگان در گوگل پلی استور (Google Play Store) عرضه شده و قابل دانلود خواهد بود.

برنامه ایمیل اندرویدی Aqua Mail

برنامه های ایمیل اندرویدی

برنامه Aqua Mail هم یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ایمیلی است که در سیستم عامل اندرویدی کاربرد فوق‌العاده‌ای دارد. این برنامه هم از پلتفرم‌هایی همچون نظیر ای او ال (AOL)، یاهو (Yahoo)، جیمیل (Gmail)، اپل (Apple) و هات‌میل (Hotmail) و مایکروسافت اکسچینج (Microsoft Exchange) پشتیبانی می‌کند. این برنامه شامل ویجت‌ اختصاصی و کاربردی می‌شود و بدون تردید در حال حاضر یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی موجود به شمار می‌رود. برنامه Aqua Mail هم به طور رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده و قابل دانلود است.

برنامه ایمیل اندرویدی Blue Mail

برنامه های ایمیل اندرویدی

یکی دیگر از بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی کنونی موجود، اپلیکیشن Blue Mail نام دارد. این برنامه از سرویس‌هایی همچون یاهو (Yahoo)، جیمیل (Gmail)، اوتلوک (Outlook)، آفیس 365 (Office 365) و سایر سرویس‌های مبتنی بر POP3، IMAP و اکسچینج (Exchange) پشتیبانی به عمل می‌آورد. رابط کاربری اصلی این برنامه مانند نام آن از رنگ آبی تشکیل شده و بسیار روان عمل می‌کند. سرعت این اپلیکیشن هم مناسب بوده و به صورت رایگان قابل نصب و استفاده است. تمام این موارد منجر شده‌اند که اپلیکیشن Blue Mail به یکی از بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی موجود تبدیل شود.

برنامه ایمیل اندرویدی Gmail

برنامه Gmail به طور پیش فرض در دستگاه‌های اندرویدی نصب است و به واقع کیفیت بسیار عالی دارد. این برنامه به طور مستقیم با اکانت گوگل شما ارتباط برقرار می‌کند و می‌تواند برخی از اطلاعات حیاتی را همگام‌سازی کند. در برنامه Gmail می‌تواند از چندین اکانت ایمیل به طور همزمان استفاده کنید و در قبال دریافت ایمیل توسط هر یک از آن‌ها نوتیفیکیشن آنی دریافت نمایید. بدون تردید برنامه Gmail با ظاهر و رابط کاربری زیبا و روانی که دارد، هم اکنون یکی از بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی موجود به شمار می‌رود. لازم به اشاره است که اپلیکیشن Gmail به طور رایگان در گوگل پلی استور موجود بوده و قابل دانلود است.

برنامه ایمیل اندرویدی Inbox by Gmail

برخلاف اغلب برنامه‌هایی که پی از این معرفی کردیم، برنامه Inbox by Gmail تنها از اکانت‌های گوگل یا به اصطلاح جیمیل (Gmail) پشتیبانی می‌کنند. این موضوع شاید محدودیت‌های را برای کاربران این اپلیکیشن به همراه آورد اما اگر از افرادی باشید که تنها ایمیل‌های اکانت گوگل را مورد استفاده قرار می‌دهید، برنامه Inbox by Gmail می‌تواند برای شما یکی از بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی موجود به شمار آید. این برنامه رابط کاربری غنی داشته و سرعت عملکرد آن بالاست. ضمنا برنامه ایمیل Inbox by Gmail به طور رایگان قابل دانلود و استفاده خواهد بود.

برنامه ایمیل اندرویدی K-9 Mail

برنامه های ایمیل اندرویدی

یکی دیگر از بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی کنونی موجود، برنامه K-9 Mail نام دارد. این اپلیکیشن ایمیل اندرویدی سال‌هاست که به یکی از محبوب‌ترین برنامه های ایمیل اندرویدی موجود تبدیل شده است. برنامه K-9 Mail از سرویس‌ها یا کلاینت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند و به صورت متن باز (Open Source) ارائه شده است. بنابراین شما می‌توانید کدهای منبع این برنامه را مورد برسی قرار دهید و حتی در صورت تمایل تغییراتی بر روی آن اعمال نمایید. برنامه K-9 Mail از نظر حجم یک برنامه سبک است و رابط کاربری روانی دارد. این برنامه به طور رایگان در گوگل پلی استور موجود بوده و قابل دانلود است.

برنامه ایمیل اندرویدی MailWise

برخلاف سایر برنامه های ایمیل اندرویدی که معرفی کردیم، برنامه MailWise شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود! رابط کاربری و ظاهر برنامه MailWise بسیار زیاد و دقیق طراحی شده است و با متریال دیزاین (Material Design) گوگل سازگاری دارد. این برنامه از کلاینت‌هایی همچون IMAP، اکسچینج (Exchange)، POP3، زیمبرا (Zimbra) و زکستراس سوت (Zextras Suit) پشتیبانی می‌کند. با استفاده از نسخه پرو این برنامه می‌توانید برای برخی از مخاطبین خود نوتیفیکیشن‌های اختصاصی تعیین کنید و به برخی تنظیمات ویژه دسترسی داشته باشید.

برنامه ایمیل اندرویدی myMail

برنامه های ایمیل اندرویدی

برنامه myMail هم می‌تواند در لیست برترین برنامه های ایمیل اندرویدی ما جای داشته باشد. این برنامه که به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است با کلاینت‌هایی همچون POP3، اکسچینج (Exchange)، IMAP و SMTP سازگاری دارد. رابط کاربری برنامه myMail به مشکل منحصر به فردی طراحی شده و برخی از کاربران چندان از سبکم طراحی آن دل خوشی ندارند. اما با این حال این اپلیکیشن عملکرد دقیقی داشته و یکی از بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی کنونی موجود به شمار می‌رود.

برنامه ایمیل اندرویدی Newton Mail

برنامه های ایمیل اندرویدی

برنامه Newton Mail پیش از این با نام اختصاصی CloudMagic شناخته می‌شد اما به تازگی تغییر نام داده است. این برنامه برخلاف تمام برنامه های ایمیل اندرویدی که معرفی کردیم به صورت رایگان قابل استفاده نبوده و به منظور استفاده از آن باید مبلغ 4.99 دلار در هر سال پرداخت شود. این برنامه امکان استفاده از تمام اکانت‌های ایمیل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و تقریبا از هر سرویس یا کلاینتی پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری برنامه ساده و روان است و سرعت عملکرد آن به واقع عالی محسوب می‌شود. اگر به دنبال یکی از بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی هستید، برنامه Newton Mail می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌هایتان محسوب گردد.

برنامه ایمیل اندرویدی Nine

برنامه های ایمیل اندرویدی

برنامه Nine توجه ویژه‌ای به بحث امنیت داشته با اوتلوک (Outlook) همگام‌سازی شده است. این برنامه از هیچ سرویس ابری و ذخیره‌سازی این چنینی استفاده نمی‌کند و به این صورت کاربر را با ریسک امنیتی کمتری مواجه خواهد کرد. برنامه ایمیل اندرویدی Nine قابلیت‌های بسیار زیادی دارد که بدون تردید توجه شما را جلب می‌کند. رابط برنامه هم کاربرپسند طراحی شده و کیفیت بسیار مناسبی دارد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 10 نمونه از بهترین برنامه های ایمیل اندرویدی موجود پرداختیم. اگر شما هم با برنامه ایمیل اندرویدی مناسب و با کیفیتی آشنا هستید، نام آن را در بخش نظرات عنوان کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های ایمیل اندرویدی معرفی شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید: خرید گوشی

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments