معرفی و دانلود برنامهRAR(رار)-ابزار مدیریت فایل فشرده اندروید

برنامه RAR (رار)

برنامه RAR (رار) یک ابزار کاربردی و مناسب برای مدیریت فایل های فشرده است که قابلیت هایی نظیر استخراج و فشرده سازی فایل ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه RAR (رار) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن RAR (رار)

همانطور که احتمالا مطلع هستید، گوشی های اندرویدی به صورت پیش فرض قادر به اجرای فایل های فشرده نیستند و بدین منظور نیاز به یک اپلیکیشن جانبی خواهید داشت. برنامه های متعددی بدین منظور ارائه شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به اپلیکیشن RAR (رار) اشاره کرد.

اپلیکیشن رار (RAR) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به مدیریت و استخراج فایل های فشرده بپردازند و یا از طریق این برنامه نسبت به فشرده سازی فایل ها اقدام نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن RAR (رار) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه RAR (رار)

برنامه RAR (رار) به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و امکان مدیریت فایل های فشرده را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برنامه مذکور از فرمت های بسیاری از جمله RAR ،Zip ،TAR ،GZ و … پشتیبانی می‌کند.

پس از اجرای برنامه رار (RAR) به لیستی از فایل های موجود بر روی گوشی خود دسترسی خواهید داشت. به منظور استخراج فایل فشرده توسط برنامه رار (RAR) تنها کافیست تا فایل مورد نظر خود را انتخاب کرده و همانند تصویر زیر آیکون موجود در قسمت فوقانی صفحه را لمس کنید. در مرحله بعدی می‌توانید با لمس گزینه Browse مسیر ذخیره سازی فایل را مشخص نمایید. سپس فایل مورد نظر از حالت فشرده خارج و در مسیر تعیین شده ذخیره خواهد شد.

برنامه RAR (رار)

یکی از اصلی ترین قابلیت های برنامه RAR (رار) مربوط به فشرده سازی فایل ها می‌شود. کاربران می‌توانند توسط برنامه مذکور نسبت به ایجاد فایل فشرده و اشتراک گذاری آن اقدام نمایند. بدین منظور فایل های مورد نظر خود را انتخاب کرده و آیکون موجود در قسمت فوقانی صفحه را لمس نمایید.

برنامه RAR (رار)

در مرحله بعد نیاز است تا میسر ذخیره سازی فایل فشرده را مشخص کنید و فرمت آن را انتخاب نمایید. برنامه RAR (رار) امکان رمزگذاری فایل های فشرده را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. به منظور رمز گذاری فایل تنها کافیست تا گزینه Set Password را لمس کرده و رمز مورد نظر خود را وارد کنید.

برنامه RAR (رار)

از دیگر قابلیت های برنامه RAR (رار) می‌توان به امکان اشتراک گذاری فایل ها از طریق سایر اپلیکیشن ها اشاره کرد. بدین منظور ابتدا فایل های مورد نظر خود را انتخاب کرده، سپس آیکون به شکل سه نقطه موجود در قسمت فوقانی صفحه را لمس نمایید. در نهایت از منوی نمایان شده گزینه Send را انتخاب کنید.

برنامه RAR (رار)

در نهایت کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش Settings به تنظیماتی نظیر تغییر تم برنامه RAR (رار) و یا تغییر ترتیب نمایش فایل ها دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:  نماینده رسمی اپل در ایران

برنامه RAR (رار)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه RAR (رار) پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان استخراج فایل های فشرده
  • پشتیبانی از فرمت های RAR ،ZIP ،TAR ،GZ ،BZ2 ،XZ ،7z ،ISO و ARJ
  • امکان ساخت فایل فشرده
  • امکان رمز گذاری فایل فشرده
  • امکان اشتراک گذاری فایل ها

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین اصلی iPhone X

قیمت تاچ ال سی دی iPhone 8 Plus

قطعات گوشی iPhone 8

تعمیرات موبایل

RAR
نام RAR
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده RARLAB (published by win.rar GmbH)

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ح ن
ح ن
2 سال گذشته

از راهنماییتون متشکرم

.......
.......
4 سال گذشته

سلام من برنامه RAR رو برای اندورید نصب کردم. اما موقع استخراج فایل های فشرده بعد از انتخاب فایل و تایید گزینه بعدی یک صفحه میاد که نوشته شما باید مجوز نوشتن رو کارت حافظه رو قبل از اولین عملیات به RAR بدهید. وقتی تایید میکنم و یک پوشه انتخاب میکنم دوباره از اول میاد. میشه بگید لطفا باید چکار کنم؟