معرفی و دانلود برنامه CCleaner – ابزار پاکسازی اندروید

برنامه CCleaner

اگر به دنبال یک برنامه کاربردی و مناسب برای پاکسازی و بهینه ‌سازی گوشی اندرویدی خود هستید، شک نداشته باشید که برنامه CCleaner یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه CCleaner بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن CCleaner

اپلیکیشن CCleaner یک ابزار کاربردی برای پاکسازی و بهینه سازی دستگاه های اندرویدی محسوب می‌شود. اپلیکیشن مذکور قابلیت پاکسازی فایل های به درد نخور (Junk Files)، حافظه کش اپلیکیشن ها، تاریخچه مرورگر و تماس‌ها را در اختیار کاربران خود قرار داده و با آزاد سازی حافظه موجب افزایش سرعت عملکرد گوشی نیز می‌شود.

از دیگر قابلیت های اپلیکیشن CCleaner می‌توان به امکان نظارت بر عملکرد پردازنده، رم و باتری اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن CCleaner بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه CCleaner

برنامه CCleaner برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اصلی‌ترین قابلیت این برنامه مربوط به پاکسازی فایل های غیر ضروری و به درد نخور (Junk Files) می‌شود. کاربران می‌توانند با اسکن دستگاه خود به لیستی از فایل های غیر ضروری نظیر حافظه کش اپلیکیشن ها، تاریخچه مرورگر، تاریخچه تماس ها و پیام‌ها، حافظه کلیپورد و غیره دسترسی داشته باشند و با حذف آن‌ها نسبت به پاکسازی و بهینه سازی دستگاه خود اقدام نمایند.

برنامه CCleaner

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه منوی برنامه CCleaner نمایان می‌شود که از طریق این منو به سایر امکانان برنامه مذکور دسترسی خواهید داشت.

برنامه CCleaner

امکان مدیریت اپلیکیشن ها یکی دیگر از قابلیت های برنامه CCleaner به حساب می‌آید. کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه App Manager به لیست اپلیکیشن های موجود بر روی گوشی خود دسترسی داشته باشند. با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه امکان تغییر ترتیب نمایش اپلیکیشن ها بر اساس سایز و یا حروف الفبا فراهم می‌آید. از سوی دیگر کاربران می‌توانند با لمس آیکون به شکل سطل زباله در گوشه پایین و سمت راست صفحه نسبت به حذف اپلیکیشن های مورد نظر خود اقدام نمایند.

برنامه CCleaner

برنامه CCleaner اطلاعات کاملی در رابطه با حافظه دستگاه و میزان فضای اشغال شده در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به منظور دسترسی به این اطلاعات گزینه Storage Analyser را از منوی برنامه انتخاب کنید.

برنامه CCleaner

در نهایت با مراجعه به بخش System Info به اطلاعات کامل دستگاه خود دسترسی خواهید داشت. همچنین امکان نظارت بر عملکرد پردازنده، رم، حافظه داخلی و باتری نیز از طریق این بخش فراهم آمده است.

برنامه CCleaner

بیشتر بخوانید:  تعمیر گلس شکسته گوشی

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه CCleaner پرداختیم. در صورتی که همواره با مشکل کمبود فضای ذخیره سازی و افت سرعت عملکرد دستگاه مواجه هستید، به شدت استفاده از برنامه CCleaner را به شما توصیه می‌کنیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • قابلیت پاکسازی فایل های غیر ضروری
  • افزایش سرعت گوشی
  • ارائه اطلاعات کامل در رابطه با وضعیت حافظه گوشی
  • امکان نظارت بر عملکرد بستر سخت افزاری دستگاه

نقاط ضعف:

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس

تاچ ال سی دی آیفون 8

قطعات آیفون 6 اس پلاس

تعمیرات موبایل

 CCleaner
نام CCleaner
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Piriform

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments