معرفی و دانلود برنامه BeepTunes (بییپ تونز) – دانلود آهنگ

برنامه BeepTunes

اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که با استفاده از آن بتوانید به آرشیو کامل موسیقی ایرانی دسترسی داشته باشید و به صورت قانونی آهنگ‌های دلخواه خود را دانلود کنید، برنامه BeepTunes (بییپ تونز) یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه BeepTunes (بییپ تونز) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن BeepTunes یا بییپ تونز

اپلیکیشن BeepTunes (بییپ تونز) امکان دسترسی به آرشیو کامل موسیقی ایرانی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به جدیدترین ترانه‌های ایرانی دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل در محل تهران

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن بییپ تونز (BeepTunes) به تمامی آلبوم‌های موجود در این برنامه به صورت رایگان گوش دهند و در صورت تمایل به دانلود آهنگ، آن را به صورت قانونی خریداری کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن BeepTunes (بییپ تونز) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه BeepTunes (بییپ تونز)

پس از اجرای برنامه BeepTunes (بییپ تونز) به صفحه اصلی منتقل می‌شوید که در این صفحه به پر فروش‌ترین و تازه‌ترین ترانه‌ها دسترسی خواهید داشت. با لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه می‌توانید به جستجوی آهنگ مورد نظر خود بپردازید.

برنامه BeepTunes

به منظور استفاده از تمامی قابلیت‌های برنامه بییپ تونز (BeepTunes) نیاز است تا در این برنامه عضو شوید. بدین منظور آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نموده و گزینه ورود به حساب کاربری را انتخاب کنید. پس از عضویت در برنامه و انتخاب  گزینه خرید اعتبار می‌توانید نسبت به افزایش اعتبار خود در برنامه BeepTunes (بییپ تونز) اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل در تهران

برنامه BeepTunes

با انتخاب هر یک از آهنگ‌ها و یا آلبوم‌ها می‌توانید به صورت آنلاین و رایگان به آن‌ها گوش دهید. در صورت تمایل به دسترسی به آرشیو آهنگ‌ها و آلبوم‌های خواننده مورد نظر تنها کافیست تا نام او را لمس کنید. همچنین کاربران می‌توانند با لمس آیکون به شکل سه نقطه آهنگ و یا آلبوم مورد نظر را از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک گذاشته و یا آن را به دوستان خود هدیه دهند.

برنامه BeepTunes

برنامه BeepTunes (بییپ تونز) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند آلبوم را به صورت کلی خریداری کرده و یا تنها نسبت به خرید‌ و دانلود آهنگ‌های دلخواه خود اقدام نمایید. به منظور دسترسی به آهنگ‌های دانلود شده به منوی برنامه مراجعه کرده و گزینه لیست دانلودها را لمس نمایید. در بخش تنظیمات نیز می‌توانید کیفیت دانلود آهنگ‌ها را تعیین کنند.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی اصلی تعمیرات گوشی سامسونگ  

برنامه BeepTunes

در قسمت انتهایی صفحه اصلی به لیست آهنگ بر اساس سبک‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. در بخش انتهایی صفحه نیز تک آهنگ‌ها نمایش داده می‌شوند که برخی از آن‌ها به صورت رایگان قابل دانلود هستند.

برنامه BeepTunes

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه BeepTunes (بییپ تونز) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه BeepTunes (بییپ تونز) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S10

نقاط قوت:

  • امکان گوش دادن به موسیقی به صورت رایگان
  • امکان خرید آهنگ‌ها به صورت تکی
  • امکان دسترسی به دسته‌بندی آهنگ‌ها بر اساس سبک‌های مختلف
  • قابلیت جستجو
  • امکان به اشتراک گذاری آهنگ

نقاط ضعف:

  • عدم امکان افزودن آهنگ به لیست علاقه‌مندی‌ها

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 8 پلاس

گلس آیفون 8 پلاس

دوربین جلو آیفون 8 پلاس

تعمیرات موبایل

 بییپ تونز (دانلود آهنگ)
نام بییپ تونز (دانلود آهنگ)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده موسیقی آینده ایرانیان پیشرو

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments