معرفی و دانلود برنامه پول تیکت (PoolTicket) -رزرو بلیط استخر

برنامه پول تیکت

برنامه پول تیکت (PoolTicket) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به لیست استخر و پارک‌های آبی شهر خود دسترسی داشته باشند و به صورت آنلاین نسبت به رزرو بلیط استخر و پارک آبی دلخواه خود اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه پول تیکت (PoolTicket) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن پول تیکت (PoolTicket)

اپلیکیشن پول تیکت (PoolTicket) امکان دسترسی به لیست استخر و پارک آبی شهرهای مختلف را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. با استفاده از اپلیکیشن PoolTicket (پول تیکت) کاربران دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای رزرو بلیط استخر نخواهند داشت و می‌توانند به راحتی و تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود نسبت به رزرو بلیط استخر و یا پارک آبی دلخواه خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

همچنین کاربران می‌توانند از تخفیف‌هایی که اپلیکیشن پول تیکت (PoolTicket) در اختیار آن‌ها قرار داده بهره‌مند شوند و بلیط استخر را با قیمت پایین‌تری خریداری کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی اپلیکیشن پول تیکت (PoolTicket) اپلیکیشن بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه پول تیکت (PoolTicket)

پس از اجرای برنامه پول تیکت (PoolTicket) لیستی از استخرهای تمامی استان‌ها نمایان می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از کادرهای موجود در قسمت فوقانی صفحه استان مورد نظر خود را انتخاب نمایند و یا به جستجوی نام استخر دلخواه خود بپردازند. با انتخاب هر یک از استخرها، کاربران می‌توانند تصاویر استخر مورد نظر را مشاهده کنند و به آدرس و شماره تلفن آن دسترسی داشته باشند. همچنین امکان نمایش موقعیت استخر بر روی نقشه نیز فراهم آمده است. در قسمت انتهایی صفحه توضیحاتی در رابطه با استخر مورد نظر در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. در بخش امکانات نیز می‌توانید امکانات استخر نظیر پارکینگ، وای ‌فای، بوفه و غیره را مشاهده کنید.

برنامه پول تیکت

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل

در صورت تمایل به رزرو بلیط استخر تنها کافیست تا گزینه خرید بلیط را لمس نمایید. بدین ترتیب لیست سانس‌ها به همراه قیمت و ساعت نمایان می‌شود. به منظور رزرو بلیط استخر در برنامه پول تیکت (PoolTicket) نیاز است تا در این برنامه عضو شوید. پس از ثبت نام و عضویت در برنامه PoolTicket (پول تیکت) می‌توانید با انتخاب سانس مورد نظر نسبت به پرداخت هزینه و رزرو بلیط استخر دلخواه خود اقدام نمایید. در نهایت پس از خرید بلیط یک شماره رزرو در اختیار شما قرار می‌گیرد و نیازی به چاپ بلیط نیست.

برنامه پول تیکت

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه پول تیکت (PoolTicket) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه پول تیکت (PoolTicket) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ  

نقاط قوت:

  • رزرو آنلاین بلیط استخر و پارک آبی
  • عدم نیاز به چاپ بلیط استخر
  • نمایش موقعیت استخر بر روی نقشه
  • نمایش امکانات استخر
  • ارائه تخفیف

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون XS

درب پشت iPhone XS

ال سی دی آیفون ایکس اس

تعمیرات موبایل

پول تیکت | بلیط استخر و پارک آبی
نام پول تیکت | بلیط استخر و پارک آبی
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده فناوری اطلاعات مگنا

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments