معرفی و دانلود برنامه ماشینز : خرید و فروش آنلاین خودرو

برنامه ماشینز

برنامه ماشینز این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند با درج آگهی در این برنامه نسبت به خرید و یا فروش خودروی خود اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه ماشینز بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن ماشینز

اپلیکیشن ماشینز به صورت اختصاصی به منظور خرید و فروش آنلاین خودرو طراحی شده است. بنابراین کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به آگهی‌های فروش خودروهای صفر و کارکرده دسترسی داشته باشند و با درج آگهی در این برنامه نسبت به فروش خودروی خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن ماشینز بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه ماشینز

پس از اجرای برنامه ماشینز لیستی از آگهی‌های فروش خودروها نمایان می‌شود. اپلیکیشن ماشینز این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به لیست آگهی‌ها بر اساس استان‌های مختلف دسترسی داشته باشند. بدین منظور گزینه همه استان‌ها را لمس نموده سپس استان مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با لمس گزینه جدیدترین‌ها نیز امکان تغییر ترتیب نمایش آگهی‌ها بر اساس قیمت، کارکرد و غیره فراهم آمده است.

برنامه ماشینز

در بخش جستجو با وارد کردن مشخصات خودرو نظیر وضعیت، مدل، قیمت، رنگ و غیره می‌توانید به جستجوی خودرو مورد نظر خود بپردازید.

برنامه ماشینز

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل تهران

با لمس هر یک از آگهی‌ها به تصاویر، قیمت و مشخصات خودرو دسترسی خواهید داشت. در قسمت انتهایی صفحه نیز اطلاعات تماس فرد آگهی‌دهنده و آگهی‌های مشابه نمایش داده می‌شوند. با لمس آیکون‌های موجود در قسمت فوقانی و سمت چپ صفحه می‌توانید مستقیما با شخص آگهی دهنده تماس برقرار نمایید و یا پیام ارسال کنید. همچنین امکان افزودن آگهی به لیست نشان شده‌ها نیز فراهم آمده است.

برنامه ماشینز

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه ماشینز نمایان می‌شود که از طریق این منو می‌توانید نسبت به ثبت نام و عضویت در این برنامه اقدام نمایید و یا به لیست آگهی‌های نشان شده دسترسی داشته باشید. به منظور درج آگهی فروش خودرو در اپلیکیشن ماشینز گزینه آگهی جدید را لمس کنید. سپس مشخصات خودرو را وارد نمایید. برنامه ماشینز امکان درج آگهی بدون نیاز به ثبت نام در برنامه را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

 

برنامه ماشینز

برنامه ماشینز از قابلیتی تحت عنوان گوش به زنگ بهره می‌برد. کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت مشخصات خودرو مورد نظر خود را به برنامه اضافه کنند. بدین ترتیب به محض ثبت آگهی مطابق با مشخصات مورد نظر کاربر، از طریق نوتیفیکیشن به وی اطلاع داده می‌شود. به منظور استفاده از این قابلیت آیکون به شکل زنگ در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی را لمس نمایید. سپس با لمس آیکون به شکل به علاوه در این صفحه مشخصات خودروی دلخواه خود را وارد کنید.

برنامه ماشینز

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه ماشینز پرداختیم. به منظور دانلود برنامه ماشینز می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • قابلیت جستجو
  • امکان تغییر ترتیب نمایش آگهی‌ها
  • امکان افزودن آگهی به لیست علاقه‌مندی‌ها
  • قابلیت گوش به زنگ

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone 7 Plus

قاب و شاسی iPhone 8 Plus

قیمت شیشه آیفون 11 پرو

تعمیرات موبایل

ماشینز(خرید و فروش خودرو)
نام ماشینز(خرید و فروش خودرو)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده توسعه فناوری آکام

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments