معرفی و دانلود برنامه فیلم نت (FilmNet): دانلود فیلم و سریال

برنامه فیلم نت

برنامه فیلم نت (FilmNet) امکان دسترسی به آرشیو متنوع فیلم و سریال ایرانی و خارجی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. بنابراین این برنامه می‌توانید برای افراد علاقه‌مند به تماشای فیلم و سریال یک اپلیکیشن خوب باشید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه فیلم نت (FilmNet) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن فیلم نت (FilmNet)

اپلیکیشن فیلم نت (FilmNet) شامل آرشیو کاملی از فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌شود و  این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند در هر زمان به صورت قانونی به دانلود و تماشای فیلم و سریال دلخواه خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن فیلم نت (FilmNet) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه فیلم نت (FilmNet)

برنامه فیلم نت (FilmNet) از بخش‌های مختلفی نظیر فیلم، سریال، انیمیشن و غیره تشکیل شده است. پس از اجرای برنامه FilmNet (فیلم نت) به بخش خانه منتقل می‌شوید که در این بخش به فیلم‌های پیشنهادی این برنامه دسترسی خواهید داشت. به منظور دانلود و تماشای فیلم و سریال در اپلیکیشن FilmNet (فیلم نت) تنها کافیست تا به بخش مورد نظر خود مراجعه کرده و یا از طریق لمس آیکون به شکل ذره‌بین در گوشه بالا و سمت راست صفحه به جستجوی نام فیلم و یا سریال دلخواه خود بپردازید.

پس از انتخاب فیلم و سریال می‌توانید به اطلاعات و امتیاز فیلم دسترسی داشته باشید و تیزر فیلم و یا سریال مورد نظر خود را نیز مشاهده کنید. در قسمت فوقانی صفحه امکان به اشتراک گذاری و یا افزودن فیلم به لیست علاقه‌مندی‌ها نیز فراهم آمده است. کاربران می‌توانند در بخش دیدگاه نظرات سایر کاربران را مطالعه کرده و یا نظر خود را در رابطه با سریال و یا فیلم مورد نظر ارسال کنند. به منظور خرید فیلم و یا سریال دلخواه خود تنها کافیست تا آیکون خرید در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید. برنامه فیلم نت (FilmNet) دو روش مختلف به منظور پرداخت هزینه در اختیار کاربران خود قرار داده است. با انتخاب گزینه خرید تکی کاربران می‌توانند تنها نسبت به پرداخت هزینه فیلم و یا سریال مورد نظر خود اقدام نمایند. در حالی که با انتخاب گزینه خرید اشتراک و پرداخت یک مبلغ مشخص، می‌توانید به تمامی فیلم و سریال‌های برنامه فیلم نت به مدت سی روز به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

برنامه فیلم نت

بیشتر بخوانید: تعمیر اپل

پس از خرید فیلم، گزینه نمایش فیلم در قسمت فوقانی صفحه نمایان می‌شود. با لمس این گزینه می‌توانید به صورت آنلاین به تماشای فیلم مورد نظر خود بپردازید و یا با لمس گزینه دانلود آن را در کیفیت‌های مختلف دانلود نمایید.

برنامه فیلم نت

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه، منوی برنامه فیلم نت (FilmNet) نمایان می‌شود. در بخش حساب کاربری می‌توانید به فیلم‌ها و سریال‌ها خریداری شده دسترسی داشته باشید. در بخش ژانر نیز امکان دسترسی به فیلم و سریال‌ها در دسته‌بندی و موضوعات مختلف فراهم آمده است. در نهایت کاربران می‌توانند در بخش مدیریت دانلود به بررسی وضعیت دانلود فیلم و یا سریال مورد نظر خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

برنامه فیلم نت

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی فیلم نت (FilmNet) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه فیلم نت (FilmNet) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:  ترمیم گلس گوشی

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی فیلم‌ها و سریال‌ها بر اساس موضوعات مختلف
  • امکان دانلود فیلم و سریال در کیفیت‌های مختلف
  • امکان تماشای آنلاین سریال و فیلم
  • امکان ثبت دیدگاه، به اشتراک گذاری و افزودن فیلم به لیست علاقه‌مندی‌ها

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون آیفون اس ای 2020

ال سی دی آیفون آیفون اس ای 2020

قاب و شاسی iPhone SE 2020

تعمیرات موبایل

فیلم نت
نام فیلم نت
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده موسسه فرهنگی و دیجیتال آینه جادو

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
خداخواست دلگرم
خداخواست دلگرم
2 سال گذشته

سلام
فیلم نت را نصب و اشتراک گرفتم ولی فیلم پخش نمی کند( فقط در حال چرخش)
دوم اینکه آیا امکان دانلود دارد
با تشکر و سپاس

علی یزدانی
علی یزدانی
5 سال گذشته

باسلام ببخشیدنمیشه بدون خریدباخودبرنامه فیلم وسریال هارئتماشاکرد؟