معرفی و دانلود برنامه تلوبیون (TeleWebion) پخش زنده تلویزیون

برنامه تلوبیون

برنامه تلوبیون (TeleWebion) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند در هر زمان و تنها با استفاده از گوشی خود به تماشای شبکه‌های تلویزیون بپردازند و یا به آرشیو کامل برنامه‌های تلویزیونی دسترسی داشته باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه تلوبیون (TeleWebion) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن تلوبیون (TeleWebion)

اپلیکیشن تلوبیون (TeleWebion) شامل بیش از 30 شبکه تلویزیونی می‌شود و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به پخش زنده برنامه‌های صدا و سیما دسترسی داشته باشند. همچنین امکان دسترسی رایگان به آرشیو کامل فیلم و سریال‌های تلویزیونی توسط اپلیکیشن TeleWebion (تلوبیون) فراهم آمده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

علاوه بر امکان تماشای برنامه‌های تلویزیونی، اپلیکیشن تلوبیون (TeleWebion) قابلیت دانلود و ذخیره‌سازی برنامه‌ها را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن تلوبیون (TeleWebion) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه تلوبیون (TeleWebion)

برنامه تلوبیون (TeleWebion) شامل 4 بخش تلوبیون، داغ‌ترین‌ها، فیلم و سریال و دانلودهای من می‌شود. پس از اجرای برنامه TeleWebion (تلوبیون) به صورت پیش فرض به صفحه تلوبیون منتقل می‌شوید. در این صفحه به لیستی از شبکه‌های صدا و سیما دسترسی خواهید داشت. با لمس آیکون هر شبکه دو گزینه پخش زنده و آرشیو در اختیار شما قرار می‌گیرد. با لمس گزینه پخش زنده می‌توانید به تماشای زنده برنامه شبکه مورد نظر خود بپردازید. از سوی دیگر با انتخاب گزینه آرشیو به آرشیو محتوایی و ساعتی شبکه مورد نظر دسترسی خواهید داشت. برنامه تلوبیون (TeleWebion) از قابلیت کاربردی جستجو نیز بهره می‌برد. کاربران می‌توانند با لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت راست صفحه به جستجوی برنامه دلخواه خود بپردازند.

برنامه تلوبیون

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

در بخش داغ‌ترین‌ها لیستی از برنامه‌های پربیننده نمایش داده می‌شود. با انتخاب هر یک از برنامه‌ها می‌توانید به مشخصات برنامه و دیگر قسمت‌های برنامه مورد نظر دسترسی داشته باشید. با لمس اولین آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه امکان به اشتراک گذاری برنامه از طریق سایر اپلیکیشن ها فراهم می‌آید و با لمس دومین آیکون می‌توانید برنامه مورد نظر را دانلود کنید.

برنامه تلوبیون

در بخش فیلم و سریال به سه دسته‌بندی فیلم‌ سینمایی، سریال و کودک و نوجوان دسترسی خواهید داشت. در این بخش می‌توانید فیلم و سریال مورد نظر خود را به صورت آنلاین تماشا کنید. همچنین امکان دانلود فیلم و یا سریال در کیفیت‌های مختلف فراهم آمده است. در نهایت کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش دانلودهای من به لیست برنامه‌های دانلود شده دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

برنامه تلوبیون

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه منوی برنامه تلوبیون (TeleWebion) نمایان می‌شود. کاربران می‌توانند از طریق این منو به برنامه‌های برگزیده و یا دسته‌بندی برنامه‌ها دسترسی داشته باشند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه تلوبیون (TeleWebion) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه تلوبیون (TeleWebion) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی
  • دسترسی به آرشیو برنامه‌ها
  • امکان دانلود برنامه‌‌ها
  • قابلیت جستجو
  • امکان به اشتراک گذاری برنامه‌ها
  • دسته‌بندی برنامه‌ها

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

ال سی دی آیفون 7 Plus

دوربین اصلی iPhone 7 Plus

تعمیرات موبایل

 تلوبیون: پخش زنده و فیلم (تلویزیون)
نام تلوبیون: پخش زنده و فیلم (تلویزیون)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده سیما رایان شریف (سیمرا)

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
فرید
فرید
5 سال گذشته

سلام آیا استفاده از برنامه هزینه دارد چقدر مثلا هرساعت چقدر
با تشکر

مصطفی ابراهیمی
مصطفی ابراهیمی
5 سال گذشته

لطفا این نرم افزار رو برای ای او اس هم بزارید