معرفی و دانلود برنامه بسته اینترنتی من :مدیریت بسته اینترنتی

معرفی برنامه بسته اینترنتی من

برنامه بسته اینترنتی من این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به راحتی از تعرفه بسته‌های اینترنتی ایرانسل، همراه اول و رایتل مطلع شوند و بسته اینترنتی مورد نظر خود را از طریق این برنامه فعال کنند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه بسته اینترنتی من بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن بسته اینترنتی من

اپلیکیشن بسته اینترنتی من شامل کد فعال‌سازی و تعرفه بسته‌های اینترنتی سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل می‌شود. همچنین امکان فعال‌سازی اینترنت نوترینو همراه اول و دریافت تنظیمات اینترنت همراه ایرانسل توسط این اپلیکیشن به راحتی فراهم آمده است.

بیشتر بخوانید: شرکت تعمیرات موبایل

از دیگر قابلیت‌های کاربردی این اپلیکیشن می‌توان به امکان مشاهده میزان اعتبار بسته اینترنتی اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن بسته اینترنتی من بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه بسته اینترنتی من

کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه بسته اینترنتی من از تعرفه بسته‌های اینترنتی مطلع شوند و از طریق این برنامه نسبت به فعال‌سازی بسته اینترنتی مورد نظر خود اقدام کنند. پس از اجرای برنامه بسته اینترنتی من نیاز است تا اپراتور مورد نظر خود را از بین سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل انتخاب کنید. با انتخاب گزینه همراه اول می‌توانید به کد و تعرفه بسته‌های اینترنتی این اپراتور دسترسی داشته باشید و یا وضعیت فعلی بسته خود را مشاهده کنید. همچنین در این بخش امکان فعال‌سازی اینترنت نوترینو همراه اول نیز فراهم آمده است.

معرفی برنامه بسته اینترنتی من

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

در بخش ایرانسل علاوه بر امکان فعال‌سازی بسته اینترنتی و اطلاع از میزان اعتبار بسته، می‌توانید تنظیمات اینترنت همراه را نیز دریافت کنید.

معرفی برنامه بسته اینترنتی من

در نهایت در بخش رایتل کاربران می‌توانند بسته‌ اینترنتی مورد نظر خود را فعال کرده و یا از میزان اعتبار بسته فعلی خود مطلع شوند.

معرفی برنامه بسته اینترنتی من

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه بسته اینترنتی من پرداختیم. به منظور دانلود برنامه بسته اینترنتی من می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • پشتیبانی از سیم کارت‌های ایرانسل، همراه اول و رایتل
  • امکان فعال‌سازی اینترنت نوترینو همراه اول
  • امکان دریافت تنظیمات اینترنت همراه ایرانسل
  • امکان اطلاع از میزان اعتبار بسته اینترنتی

نقاط ضعف:

  • عدم پشتیبانی از قابلیت خرید شارژ

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون آیفون ایکس اس

دوربین سلفی آیفون آیفون ایکس اس

گلس آیفون XS

تعمیرات موبایل

بسته‌ی اینترنتی من
نام بسته‌ی اینترنتی من
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده نفحات

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments