معرفی و دانلود بازی PES 2017 – برای علاقمندان به ورزش فوتبال

معرفی بازی PES 2017

سری بازی های PES از پرطرفدارترین و شناخته شده ترین بازی های مرتبط با ورز فوتبال محسوب می‌شوند که علاوه بر نسخه های منطبق با کنسول های بازی و کامپیوتر آن، نسخه سازگار با موبایل آن ها هم منتشر گردیده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی مختصر بازی PES 2017 بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی PES 2017

حتما با سری بازی های PES آشنایی دارید. بازی PES 2017 جدیدترین نسخه از این سری بازی های فوتبالی است که خوشبختانه نسخه منطبق با دو سیستم عامل اندروید و iOS آن هم برای علاقمندان به بازی های موبایل سبک ورزشی و فوتبال منتشر شده است. این بازی حجم بالایی دارد و برای نصب و اجرای آن در گوشی نیاز به صرف منابع زیادی هستید.

اما آیا بازی PES 2017 ارزش دانلود و نصب را دارد؟ نقاط قوت و ضعف آن کدامند؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی مختصر بازی زیبای PES 2017 بپردازیم. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی بازی PES 2017

معرفی بازی زیبای PES 2017

بازی PES 2017 توسط شرکت بزرگ و شناخته شده KONAMI طراحی شده و شامل نسخه های منطبق با دو سیستم عامل اندروید و iOS می‌شود. گرافیک بازی بالاست اما با این حال در برخی زمینه ها و به ویژه زمانی که وارد بازی و زمین فوتبال می‌شوید، ممکن است کمی شما را نا امید کند. با این حال بازیکنان و چهره آن‌ها به خوبی طراحی شده و بدون تردید این مسئله توجه شما را جلب خواهد کرد.

معرفی بازی PES 2017

متاسفانه در بازی زیبای PES 2017 قادر به استفاده از تمام تیم های برتری که می‌شناسید، نخواهید بود و فقط می‌توانید به تعداد محدودی از تیم ها دسترسی داشته باشید. یکی از ویژگی های خود و جذاب PES 2017 مربوط به پشتیبانی آن زا قابلیت انجام بازی به صورت لوکال و از طریق بلوتوث می‌شود. بدین سبب شما می‌توانید با دوست یا اعضای خانواده خود در یک محدوده نزدیک به هم رقابت کنید.

معرفی بازی PES 2017 موبایل

بازی PES 2017 یک بازی آنلاین است و برای انجام صحیح و بدون دردسر آن باید حتما به اینترنت متصل باشید. ضمنا در اغلب موارد لازم است تا برای استفاده صحیح از بازی از ابزارهای تغییر IP استفاده کنید تا با مشکل خاصی مواجه نشوید. کنترل بازی به دو صورت کلاسیک و مدرن قابل انجام است. در حالت مدرن شما باید با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه نمایش تقریبا همه حالت ها و مقصودهایتان را مشخص کنید. برای مثال اگر انگشت خود را با سرعت و شدت بر روی نمایشگر بکشید دستور شوت زدن صادر می‌شود و با کشیدن آرام‌تر انگشت بر روی نمایشگر، دستور پاس دادن صادر خواهد شد.

معرفی بازی PES 2017 موبایل

بدون تردید کنترل بازی به روش مدرن حداقل برای مدت زمان ابتدای بکارگیری آن بسیار دشوار خواهد بود. اگر با این سبک از کنترل ارتباط برقرار نمی‌کنید، می‌توانید حالت کلاسیک را فعال کنید که در این حالت بخشی از صفحه گوشی شما به کنترلر تبدیل می‌شود و دکمه‌های پس، شوت و غیره بر روی آن نمایان می‌شوند.

معرفی بازی PES 2017 موبایل

در بازی PES 2017 می‌توانید بازیکنان و ترکیب تیم خود را کاملا شخصی سازی کنید. بازی شامل حالت ها یا مدهای مختلفی مثل تورنمنت، مسابقه عادی تک نفره، مسابقه دو نفره، کاپ آنلاین و غیره می‌شود. گیم پلی بازی هم جذاب است اما نقاط ضعف منحصر به فرد خود را دارد. برای مثال اگر قلق های بازی را در دست بگیرید، به راحتی می‌توانید با هر حمله گل‌های زیادی بزنید و حالتی تکراری را در بازی ایجاد کنید.

معرفی بازی PES 2017 موبایل

به صورت کلی اگر از علاقمندان به ورزش فوتبال و بازی های مرتبط با آن هستید، توصیه می‌کنیم که حداقل یک بار هم که شده بازی PES 2017 را در گوشی خود نصب و انجام آن را تجربه کنید. این بازی یکی از بهترین رقیب های موجود برای بازی FIFA 2017 محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی و بررسی مختصر بازی PES 2017 پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون های انتهای این مقاله می‌توانید به صفحه دانلود بازی مذکور هدایت شوید. چنانچه در مورد این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

نقاط قوت

  • گرافیک مناسب
  • طراحی خوب شخصیت ها و فوتبالیست های بازی
  • ارائه مد ها و حالت های مختلف بازی
  • امکان کنترل تیم و نحوه چینش بازیکنان با جزئیات زیاد

نقاط ضعف

  • محدود بودن تیم ها
  • وجود برخی باگ ها در بازی که گاها پدیدار می‌شوند

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 8

تاچ ال سی دی آیفون 7 Plus

قطعات گوشی iPhone SE

تعمیرات موبایل

Sports
نام Sports
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده KONAMI

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments