آموزش ریپورت پست، عکس و ویدیو در اینستاگرام

ریپورت اکانت در اینستاگرام

اگر در اینستاگرام با پستی برخورد کردید که بنا به هر دلیل قوانین و ضوابط آن را نقض می‌کند می‌توانید آن پست را ریپورت یا گزارش کنید. این عمل به سادگی قابل انجام است. در این مقاله قصد داریم تا نحوه ریپورت پست در اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ریپورت پست در اینستاگرام

اگر در حال گشت و گذار در اینستاگرام بودید و ناگهان به پست یا ویدئویی برخورد کردید که بنا به هر دلیل قوانین و ضوابط اینستاگرام را نقض کرده و منجر به آزار شما شده است، به راحتی می‌توانید آن پست را ریپورت کنید. حالت‌های مختلفی برای ریپورت پست در اینستاگرام ارائه شده که در ادامه مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنم. اگر تمایل داشته باشید می‌توانید در مقاله‌های آموزش ریپورت کامنت در اینستاگرام (Comment Report) و آموزش ریپورت اکانت در اینستاگرام به ترتیب با نحوه ریپورت کامنت و ریپورت اکانت های اینستاگرام هم آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بنابراین در این مقاله قصد داریم تا نحوه ریپورت پست در اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم. پست های مورد نظر می‌توانند شامل ویدیو یا عکس باشند. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه ریپورت پست های اینستاگرام

به منظور ریپورت پست های اینستاگرام کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه اینستاگرام را اجرا و به پست مورد نظر که قصد ریپورت آن را دارید مراجعه کنید.
  • آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای پست را لمس کنید.
  • گزینه Report را انتخاب کنید.
  • از آن پست اسپم یا هرز است باید در پنجره پاپ آپ نمایان شده گزینه It’s spam را انتخاب کنید. اما اگر تصور می‌کنید که آن پست بنا به هر دلیل نامناسب است باید گزینه it’s inappropriate را انتخاب کنید. در این شرایط گزینه‌های زیرشاخه‌ای نمایان می‌شوند که باید با استفاده از آن‌ها دلیل نامناسب بودن پست و ریپورت خود را مشخص کنید. این گزینه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

گزینه Self injury: این گزینه زمانی انتخاب می‌شود که پست اینستاگرام مد نظر سایر کاربران را تشویق به خودآزاری، خودزنی، خودکشی و سایر اقدامات این چنینی کند.

گزینه Harassment or bullying: این گزینه زمانی انتخاب می‌شود که پست اینستاگرام مد نظر سایر کاربران تهدید کند یا منجر به تشویق مسائلی همچون زورگیری و قلدری شود.

گزینه Sale or promotion of drugs: این گزینه زمانی انتخاب می‌شود که در آن پست به تبلیغ در مورد مواد مخدر پرداخته شود.

گزینه Sale or promotion of firearm: این گزینه زمانی انتخاب می‌شود که پست اینستاگرام مد نظر مربوط به تبلیغ سلاح‌های گرم باشد.

گزینه Nudity or pornography: این گزینه به منظور ریپورت پست های مرتبط با هرزهنگاری، برهنگی و نامناسب به کار می‌رود.

گزینه Violence or harm:  این گزینه برای ریپورت پست هایی انتخاب می‌شود که منجر به تشویق به خشونت یا آزار دیگران شوند.

گزینه Hate speech or symbol: این گزینه برای ریپورت پست هایی استفاده می‌شود که مسائل نژادپرستانه، قومیتی و ضد جنسیتی را ترویج دهند.

گزینه Intellectual property violation: این گزینه برای ریپورت پست هایی استفاده می‌شود که حق کپی رایت در آن‌ها نقض شده است.

گزینه I just don’t like it: این گزینه در شرایطی انتخاب می‌شود که آن پست هیچ یک از حالات فوق را شامل نشود و شما شخصا و بنا به هر دلیل از آن پست خوشتان نیامده باشد. در این شرایط اینستاگرام توصیه می‌کند تا اکانت ارسال کننده آن پست را بلاک کنید.

بنابراین با طی کردن مراحل فوق قادر به ریپورت پست در اینستاگرام خواهید بود.

آموزش ویدئویی ریپورت پست، عکس و ویدیو در اینستاگرام

بیشتر بخوانید:  نمایندگی apple در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ریپورت پست در اینستاگرام (ریپورت عکس و ویدیو در اینستاگرام) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین iPhone 6 Plus

قیمت ال سی دی سامسونگ J7 2018

قطعات گوشی Samsung A50

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
بابک
بابک
1 سال گذشته

من اشتباها پست یه بنده خدایی رو ریپورت کردم حالانیخوام رفع ریپورت کنم ولی دیگه اون پست رونمیبینم که انجامش بدم،چکاربایدکرد؟

فریبا حیدری
فریبا حیدری
2 سال گذشته

سلام.
چند تا از ویدیوهای پیج من تو پیجهای دیگرون هم دیدمشون، بی اجازه این کارو کردن ، از کدوم ریپورت باید استفاده کنم؟ کپی رایت؟

سجاد
سجاد
3 سال گذشته

سلام
یه نفر یکی از پست های منو ریپورت کرد و اینستاگرام هم پستمو حذف کرد.
و اون پیغام ریپورت پست برام اومد ولی حواسم نبود ok رو زدم. یه لینک فرم اعتراض به این ریپورت توی اون صفحه بود که یادم رفت بزنم
الان راهی هست که اون لینک یا اون نوتیفیکیشن ریپورت شدن پستم رو دوباره ببینم ؟؟

غزل روانان
غزل روانان
4 سال گذشته

سلام چطور وقتی اشتباها یه پست رو تو اینستا ریپورت کردیم اونو از خالت ریپورت خارج کنیم

M.a
M.a
1 سال گذشته
پاسخ به  غزل روانان

اگه پیدا کردین میشه به منم بگید

اعظم زارعی
اعظم زارعی
5 سال گذشته

سلام، پستی که در اینستاگرام به اشتباه ریپورت شده رو چطور میشه به حالت اول برگردوند؟