رفع ارور Mod doesn’t work now ایکس مود گیمز (Xmodgames)

ارور Oops! Mod doesn’t work now ایکس مورد گیمز

در برخی از شرایط ممکن است ربات ایکس مود گیمز (Xmodgames) در بازی کلش اف کلنز اروری با مضمون Oops! Mod doesn’t work now را ارائه کند. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه رفع ارور Oops! Mod doesn’t work now ایکس مورد گیمز (Xmodgames) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارور Oops! Mod doesn’t work now در ایکس مود گیمز (Xmodgames)

برخی کاربران گزارش هایی مبنی بر مواجه شدن با اروری تحت عنوان Oops! Mod doesn’t work now در اختیار کارشناسان موبایل کمک قرار داده‌اند، بنابراین لازم دانستیم که راهنمایی را برای رفع این ارور یا پیغام خطا خدمتتان ارائه کنیم. این ارور می‌تواند هم در اولین اجرای xmodgames در دستگاه اندرویدی و هم در اواسط استفاده از آن پدیدار شود.

بیشتر بخوانید: هزینه تعمیرات موبایل

بنابراین در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه مقابله با ارور Oops! Mod doesn’t work now ایکس مود گیمز (Xmodgames) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

ارور Oops! Mod doesn’t work now

رفع ارور Oops! Mod doesn’t work now ایکس مود گیمز

برای مقابله با این ارور شما باید چند مسئله را بررسی کنید که در ادامه به ترتیب آن‌ها را مورد بازبینی قرار خواهید داد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل تهران

مسئله اول: روت بودن دستگاه

برای استفاده از ربات ایکس مود گیمز یا همان xmodgames نیاز است که دستگاه اندرویدی شما روت شده باشد. همچنین اگر از آیفون و آیپد های اپل استفاده می‌کنید هم باید دستگاه جیلبریک شده باشد! پس اگر دستگاهتان روت یا جیلبریک نیست، این عمل را انجام دهید و بار دیگر از طریق ایکس مود گیمز بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را اجرا نمایید.

در نظر داشته باشید که انجام روت یا جیلبریک ناتمام یا ناقص هم می‌تواند دلیلی برای نمایش دادن ارور Oops! Mod doesn’t work now ایکس مورد گیمز (Xmodgames) باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتی اگر فکر می‌کنید دستگاهتان به درستی روت شده است، یک برنامه بررسی کننده روت نظیر Root Checker را در دستگاه خود نصب کنید و وضعیت روت بودن یا نبودن آن را کنترل نمایید. به منظور آشنایی بیشتر با روت و نحوه انجام آن، می‌توانید از مقاله “روت Root گوشی‌های اندرویدی” استفاده کنید.

مسئله دوم: دادن دسترسی روت

برای اینکه ایکس مود گیمز یا همان xmodgames بتواند عملکرد صحیحی داشته باشد، لازم است که ضمن اولین اجرا به آن دسترسی روت را بدهید. برای انجام این کار در اولین اجرای برنامه یک پنجره پاپ آپ نمایان می‌شود که حاوی دو گزینه Deny و Allow یا Grant خواهد بود. شما باید در آن پنجره گزینه Allow یا Grant را انتخاب کنید. اگر این کار را نکرده باشید، ایکس مود گیمز نمی‌تواند به روت دسترسی داشته باشند. بنابراین عملکرد آن مختلف می‌شود.

ارور Oops! Mod doesn’t work now

اگر گوشی را روت کرده بودید و در اولین اجرای ایکس مود گیمز به طور ناخواسته و اشتباه دسترسی روت را به آن ندادید، نگران نباشید. با استفاده از چند روش می‌توانید بار دیگر دسترسی روت را به xmodgames بدهید، اما به نظر ما ساده‌تری روش موجود مربوط به یک بار پاک کردن برنامه و نصب دوباره آن می‌شود. پس از اینکه دوباره xmodgames را نصب کردید، این بار در پنجره پاپ آپ مورد نظر گزینه Grant یا Allow را انتخاب کنید تا به ایکس مود گیمز دسترسی روت داده شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی سامسونگ موبایل

مسئله سوم: آپدیت بودن کلش و xmodgames

طبق توضیحاتی که در ارور Oops! Mod doesn’t work now ایکس مورد گیمز (Xmodgames) ارائه شده است، آپدیت نبودن بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) یا ربات ایکس مود گیم هم می‌تواند دلیلی مبنی بر بروز این مشکل باشد. بنابراین سعی کنید همواره جدیدترین نسخه بازی کلش و همچنین جدیدترین نسخه ایکس مود گیمز را مورد استفاده قرار دهید.

مسئله چهارم: اختلال‌های جزئی و انجام ریستارت

در برخی شرایط هم ممکن است اختلال‌های جزئی در سیستم عامل دستگاه منجر به بروز مشکل و نمایش ارور Oops! Mod doesn’t work now ایکس مورد گیمز (Xmodgames) شده باشند. پس گوشی یا تبلت خود را فورس ریستارت (Force Restart) کنید و بار دیگر عملکرد ربات ایکس مود گیمز را بررسی نمایید. در برخی شرایط دیده شده که انجام این کار منجر به از بین رفتن ارور Oops! Mod doesn’t work now ایکس مورد گیمز (Xmodgames) می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6s

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه رفع ارور Oops! Mod doesn’t work now ایکس مورد گیمز (Xmodgames) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

باتری آیفون 8

تاچ ال سی دی سی 7

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments