معرفی و دانلود برنامه مکتب خونه : دانشگاه در خانه

برنامه مکتب خونه

اگر تمایل دارید تا به ویدیوهای آموزشی مربوط به دروس دانشگاه‌های برتر ایران نظیر دانشگاه شریف، تهران و شهید بهشتی به صورت رایگان دسترسی داشته باشید، همین حالا برنامه مکتب خونه را دانلود کنید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه مکتب خونه بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن مکتب خونه

امروزه اپلیکیشن های کاربردی بسیاری در زمینه آموزش عرضه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به اپلیکیشن مکتب‌خونه اشاره کرد. کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به صورت رایگان در کلاس‌های مجازی برترین دانشگاه‌‌های ایران شرکت کنند.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن مکتب خونه بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

بررسی و معرفی برنامه مکتب خونه

پس از اجرای برنامه مکتب خونه، لیستی از جدیدترین ویدیوهای آموزشی نمایش داده می‌شود. با لمس هر یک از دروس می‌توانید ویدیوهای آموزشی مربوط به درس مورد نظر را مشاهده کنید. همچنین در صورت تمایل امکان دانلود ویدیوهای آموزشی در دو کیفیت مختلف فراهم آمده است. اپلیکیشن مکتب خونه قابلیت کاربردی به اشتراک گذاری ویدیوهای آموزشی را در نیز اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین منظور آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید.

معرفی برنامه مکتب خونه

ویدیوهای آموزشی در اپلیکیشن مکتب خونه بر اساس رشته‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند.  به منظور دسترسی به دسته‌بندی رشته‌ها، در صفحه اصلی برنامه گزینه همه درس ها را لمس نمایید.

معرفی برنامه مکتب خونه

بیشتر بخوانید: خدمات اپل

کاربران می‌توانند با اضافه کردن دروس به لیست درس های من به راحتی به دروس مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. به خاطر داشته باشید که به منظور استفاده از این قابلیت نیاز است تا ابتدا در برنامه مکتب خونه عضو شوید. بدین منظور در صفحه اصلی آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. سپس گزینه ساختن حساب/ورود را انتخاب کنید.

معرفی برنامه مکتب خونه

به منظور اضافه نمودن یک درس به لیست دروس گزینه موجود در قسمت انتهایی صفحه را لمس کنید. سپس با مراجعه به صفحه اصلی و لمس تب درس های من می‌توانید به دروس مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

معرفی برنامه مکتب خونه

از دیگر قابلیت‌های برنامه مکتب خونه می‌توان به قابلیت جستجو اشاره کرد. کاربران می‌توانند با لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت راست به جستجو درس مورد نظر خود بپردازند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی گوشی سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه مکتب خونه پرداختیم. به منظور دانلود برنامه مکتب خونه می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی دروس بر اساس رشته‌های مختلف
  • قابلیت جستجو
  • امکان اضافه کردن دروس به لیست درس‌های من
  • امکان دانلود ویدیوهای آموزشی
  • امکان به اشتراک گذاری ویدیوهای آموزشی

نقاط ضعف:

  • تعداد دروس ارائه شده محدود است

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو آیفون SE

دوربین اصلی iPhone SE

تاچ ال سی دی آیفون SE

تعمیرات موبایل

مکتب‌خونه، ویدئوهای رایگان آموزشی
نام مکتب‌خونه، ویدئوهای رایگان آموزشی
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده مکتب خونه

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
elham elham
elham elham
5 سال گذشته

هر فایل صوتی شما را با هر کیفیتی در کمترین زمان ممکن به نوشتار تبدیل می کنیم بدون کمک ربات و بصورت انسانی انجام می دهیم در ازای هر دقیقه ۵۰۰پانصد تومان