معرفی و دانلود برنامه بسپار ؛ درخواست آنلاین خدمات کارواش

برنامه بسپار

برنامه بسپار امکان درخواست آنلاین سرویس کارواش از طریق گوشی همراه را برایتان فراهم می‌کند. با ثبت سفارش در این برنامه قادر به دریافت خدمات کارواش در محل مورد نظر خود خواهید بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه بسپار پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن بسپار

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که زمان کافی برای مراجعه به کارواش ندارید، استفاده از اپلیکیشن بسپار را به شما توصیه می‌کنیم. با استفاده از اپلیکیشن مذکور می‌توانید به صورت آنلاین درخواست خدمات کارواش را ثبت کرده و محل و زمان مورد نظر خود را برای دریافت این خدمات تعیین کنید. با استفاده از این اپلیکیشن دیگر نیازی به مراجعه حضوری به کارواش و اتلاف وقت در ترافیک نخواهید داشت و می‌توانید سرویس مورد نظر خود را به آسانی در محل دلخواه دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اپلیکیشن بسپار برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن بسپار بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه بسپار

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه بسپار یک سرویس درخواست آنلاین کارواش است که خدمات کارواش را با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه در مکان و زمان مورد نظر شما ارائه می‌کند. سرویس مذکور از جدیدترین فناوری‌های روز بهره می‌برد که موجب اثر بخشی بهتر می‌شود. از دیگر مزایای استفاده از این سرویس می‌توان به صرف جویی در مصرف آب اشاره کرد.

فرایند درخواست آنلاین سرویس کارواش توسط برنامه بسپار بسیار آسان است. پس از اجرای برنامه مذکور از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن خود را جهت ورود به محیط برنامه وارد کنید. به منظور ثبت سفارش نیاز است تا محل خودروی خود را بر روی نقشه  مشخص نمایید. در صورت تمایل به جستجو می‌توانید از آیکون به شکل ذره بین استفاده نموده و یا با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه به موقعیت مکانی فعلی خود بر روی نقشه دسترسی داشته باشید. پس از تعیین محل خودرو از شما خواسته می‌شود تا پلاک ماشین و توضیحات مربوطه را وارد نمایید. پس از آن نوبت به تعیین نوع خودرو می‌رسد.

برنامه بسپار

برنامه بسپار شامل سه سرویس کارواش مختلف می‌شود. شما می‌توانید به توضیحات کامل و همچنین قیمت تمامی سرویس ها دسترسی داشته باشید. سپس سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب سرویس کارواش دلخواه، نیاز است تا زمان مورد نظر خود را جهت دریافت خدمات کارواش تعیین نمایید. با استفاده از سرویس آنلاین کارواش بسپار دیگر نیازی به مراجعه حضوری به کارواش نخواهید داشت. بنابراین می‌توانید زمانی را که از خودرو خود استفاده نمی‌کنید، برای دریافت خدمات کارواش در نظر بگیرید.

برنامه بسپار

بدین ترتیب فاکتور هزینه به همراه تمام اطلاعات نمایان خواهد شد. برنامه بسپار این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند هزینه خدمات را به صورت آنلاین و یا حضوری پرداخت نمایند. پس از تایید نهایی درخواست، خدمات مورد نظر خود را در زمان و مکان مشخص شده دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل در پایتخت

برنامه بسپار

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه بسپار پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • عدم نیاز به مراجعه حضوری به کارواش
  • دریافت خدمات کارواش در مکان و زمان مورد نظر کاربر
  • ارائه سرویس های متنوع
  • امکان پرداخت آنلاین و نقدی هزینه

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 8 Plus

تاچ ال سی دی آیفون 8

تاچ ال سی دی آیفون 7 Plus

تعمیرات موبایل

بسپا: سرویس‌ آنلاین کارواش
نام بسپا: سرویس‌ آنلاین کارواش
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده بسپار

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments