آموزش تصویری حذف اکانت اسکایپ – Delete Skype Account

آموزش تصویری حذف اکانت اسکایپ

اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید که اکانت اسکایپ یا همان Skype خود را غیر فعال کنید، این مقاله راهنمای تصویری و گام به گامی را برایتان به همراه دارد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری و قدم به قدم نحوه حذف اکانت اسکایپ (Skype) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با حذف اکانت اسکایپ (Skype)

اسکایپ یکی از برنامه‌های پرطرفداری است که به منظور ارسال و دریافت پیام و برقراری تماس صوتی و تصویری از طریق اینترنت به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیفیت اسکایپ در برقراری تماس‌های ویدیویی بسیار عالی است و این موضوع سبب شده که اسکایپ یا Skype به یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های پیام رسان فعلی تبدیل شود. به منظور استفاده از اسکایپ باید در آن یک اکانت اختصاصی بسازید. انجام این عمل به سادگی امکانپذیر است، اما چگونه می‌توان عمل عکس را انجام داده و یک اکانت اسکایپ را غیر فعال یا حذف نمود؟ متاسفانه حذف مستقیم و کامل اکانت اسکایپ امکانپذیر نیست! اما ترفند و روشی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات اکانت خود را از بین ببرید و به این صورت از شناسایی خود توسط سایر کاربران اسکایپ ممانعت به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

هدف ما در این مقاله آموزش تصویری و قدم به قدم نحوه پاک کردن اکانت اسکایپ (Skype) با استفاده از ترفندی است که نامبرده شد. دیلیت اکانت اسکایپ (Skype) با استفاده از این روش به هیچ وجه پروسه پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود. بنابراین اگر بنا به هر دلیلی قصد دارید که نسبت به غیر فعال سازی یا حذف اکانت اسکایپ (Skype) خود اقدام کنید، این مقاله بهترین راهنمایی ممکن را در اختیارتان قرار می‌دهد. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحت بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه اکانت اسکایپ یا Skype خود را حذف کنیم؟

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، متاسفانه حذف مستقیم و کامل اکانت اسکایپ امکانپذیر نیست! اما ترفند و روشی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات اکانت خود را از بین ببرید. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

آموزش تصویری حذف اکانت اسکایپ

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت به صفحه لاگین یا ورود به اکانت اسکایپ مراجعه کنید. مشخصات اکانت خود شامل نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Sign in کلیک کنید.

آموزش تصویری حذف اکانت اسکایپ

حال در بخشی که با عنوان Settings & preferences مشخص شده است بر روی گزینه Edit Profile کلیک کنید.

آموزش تصویری حذف اکانت اسکایپ

حال بار دیگر بر روی گزینه Edit کلیک نمایید.

آموزش تصویری حذف اکانت اسکایپ

در این شرایط به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که مربوط به اطلاعات و مشخصات اکانت شماست. تمام اطلاعات و مشخصات خود را در بخش‌های مختلف این قسمت تغییر دهید و از حالت صحیح خارج کنید. به عنوان مثال برای نام خود عبارت عجیبی همچون lsdg را تایپ کنید و همین روند را برای سایر بخش‌ها هم تکرار کنید. نهایتا ماند عکس فوق بر روی گزینه Save کلیک کنید تا تغییرات اعمالی ذخیره شوند. با انجام مراحل فوق اگرچه به طور مستقیم نسبت به حذف اکانت اسکایپ (Skype) خود اقدام نکرده‌اید، اما اکانت شما دیگر توسط هیچ فردی قابل شناسایی نخواهد بود. بنابراین به نوعی اکانت اسکایپ شما غیر فعال یا حذف شده است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات iphone

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری و قدم به قدم نحوه حذف اکانت اسکایپ (Skype) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحت بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت ال سی دی iPhone 8 Plus

Samsung S20 Plus قطعات گوشی

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
کامران مراد پور
کامران مراد پور
5 سال گذشته

به هات گرام بنده پیام اومده که (شخصی وارد حساب کاربری شما شده اگر میخواهید به قسمت نشست فعال بروید و همه نشست هارا غیر فعال کنید و تایید دو مرحله ایی انجام دهید )این کار هارا کردم. ایا ممکن است کسی اکانت مرا هک کرده ویا وارد اکانت من شده باشد؟ راهنمایی کنید