آموزش حذف استیکر در تلگرام – Remove Stickers

آموزش حذف استیکر در تلگرام

شما می‌توانید استیکر های اکانت تلگرام خود را هر زمان که تمایل داشته باشید حذف کنید. به این صورت این استیکر ها دیگر در لیست استیکر های قابل استفاده نمایش داده نمی‌شوند. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه حذف استیکر در تلگرام (Remove Stickers) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با دیلیت استیکر در تلگرام

اگر پس از اضافه کردن مجموعه استیکری به اکانت تلگرامتان تمایل داشتید که آن را از لیست استیکر های قابل استفاده حذف کنید، به راحتی قادر به انجام این عمل خواهید بود. اگر تمایل دارید تا با انواع روش های اضافه کردن استیکر به تلگرام آشنا شوید، می‌توانید مقاله روش های دانلود و اضافه کردن استیکر به تلگرام (Telegram Stickers) را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

بنابراین در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه حذف استیکر در تلگرام (Remove Stickers) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه حذف استیکر در تلگرام (Remove Stickers)

به منظور حذف یا دیلیت استیکر در تلگرام کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • برنامه تلگرام را باز کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید تا منوی تنظیمات تلگرام ارائه شود.
  • گزینه Stickers را انتخاب کنید.
  • در لیست استیکر هایی که ارائه شده‌اند، مجموعه استیکر مورد نظرتان را بیابید و آیکون سه نقطه موجود در سمت راست آن را انتخاب کنید.
  • گزینه Remove را لمس کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

به همین سادگی مجموعه استیکر تلگرام مورد نظر حذف می‌شود. دقت داشته باشید که با حذف استیکر ها به این صورت، دیگر قادر به بازیابی آن‌ها نخواهید بود. به بیان دیگر استیکر هایی که با استفاده از این روش حذف می‌شوند، قابل برگرداندن نیستند و برای استفاده مجدد از آن‌ها باید مجددا آن‌ها را دانلود و به لیست استیکر های اکانت تلگرام خود اضافه کنید. توصیه می‌کنیم که به جای دیلیت یا حذف استیکر های تلگرام از قابلیت آرشیو کردن استیکر ها استفاده کنید که توضیحات آن در مقاله آموزش آرشیو کردن استیکر تلگرام – Archive Stickers ارائه شده است.

آموزش ویدئویی حذف استیکر در تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه دیلیت یا حذف استیکر در تلگرام (Remove Stickers) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

شیشه آیفون 6 Plus

شیشه آیفون 6s

قطعات آیفون ایکس اس

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ABC
ABC
3 سال گذشته

سلام خسته نباشید.من یه بسته استیکردرست کردم و دو تا از اون استیکر ها رو اشتباهی تو بسته استیکر هام قرار دادم.آیا راهی هست که حذفشون کنم؟خیلی زود جواب بدید ممنون میشم♥

امیر
امیر
5 سال گذشته

سلام
من یک پک استیکر ساختم و الان به دلایلی باید حذفش کنم. می خواستم بدونم که آیا راهی هست که بتونم این استیکر رو برای همه کسایی که دارنش حذف کنم؟