جنجالی ترین بازی به سبک بتل رویال Call of duty

جنجالی ترین بازی به سبک بتل رویال Call of duty

یکی از محبوب ترین بازی ها به سبک بتل رویال و تیراندازی است که کمپانی infinity ward آن را در سال 2003روانه بازار کرد و آنچنان جنجالی به پا کرد که همه جا حرف و سخن این بازی مهیج بود. اولین قسمت از بازی کال اف دیوتی برنده بیش از 80 جایزه دریافت کرد و برنده بهترین بازی سال شد. همین موضوع سبب شد تا سری های مختلف آن تا سال 2021 ساخته شود. آخرین نسخه آن به نام Call of Duty Vanguard در آگوست 2021 به بازار عرضه شد که بازی در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد.  شما این بازی مهیج را در ps4. Ps5, Xbox one, Xbox X/S می توانید بازی کنید. اگر شما هم از عاشقان این بازی هستید، ارزان ترین قیمت خرید گیفت کارت بازی هیجان انگیز کال آف دیوتی را می توانید از فروشگاه های معتبری مثل گیفت کارت لند تهیه کنید.

معرفی سبک بتل رویال

بتل رویال یکی از انواع ژانر بازی های ویدویی است که بازیکنان به صورت گروهی بازی می کنند. بازیکنان زیادی وارد فضای بازی می شوند اما تنها یک نفر از آن خارج می شود. بازیکنان در طول بازی باید برای از بین رفتن حریف بجنگند. کال آف دیونی نیز یکی از معروفترین بازی در ژانر بتل رویال است. ژانر بتل رویال از یک فیلم ژاپنی با همین نام نشأت گرفته شده است. جذابیت بازی بتل رویال در تجربه انواع احساست مختلفی است که گیمرها را با خود درگیر می کند. بازی Dota نیز نوعی بازی محبوب به سبک بتل رویال و استراتژی است. انتخاب به شما بستگی دارد  هر دو در یک سبک ساخته شده اند اما هر کدام تفاوت هایی با یکدیگر دارند، اگر دوست دارید دوتا را بازی کنید، استیم گیفت برای Dota2 را می توانید خریداری کنید و در کنار دوستانتان از بازی لذت ببرید.

Call of Duty ازقهرمانان جنگ جهانی دوم الهام گرفته شده است

Call of Duty ازقهرمانان جنگ جهانی دوم الهام گرفته شده است

بازی Call of Duty Vanguard در دوره جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد . یک تجربه فوق العاده بازی را برای بازیکن خلق می کند به طوریکه در موضوع داستان غرق می شود. موضوع داستان برگرفته از شخصیت گروهبان سیدنی کورنل است که در جنگ جهانی دوم مدال شجاعت دریافت کرد. هدف از ساخت این بازی آشنایی با قهرمانان افتخارآفرین در جنگ جهانی دوم است. چیکه اوکونگو ،بازیگر بریتانیایی، در کال آف دیوتی نقش آرتور کینگزلی را اجرا می کند، او اعتقاد دارد که ساخت بازی های تاریخی نوعی گسترش تاریخ به نسل های جدید است.

ویژگی های بازی کال آف دیوتی

نکته منحصر به فرد بازی Call of Duty Vanguard نقشه های متعدد آن است که نمایی از صحنه های واقعی دارد و عناصر طبیعی مانند باد و باران در آن به چشم می خورد. ویژگی Combat Pacing در این بازی این امکان را می دهد که بین سه سطح  تاکتیکال، بلیتز و حمله مبارزه را تعیین کنید. از طریق  combat pacing  شما می توانید تعداد بازیکنان را در هر نقشه مشخص کنید. و در این بازی تنظیم سرعت به سادگی انجام می شود. قبل از ورود به یک بازی چند نفره Quick play filter را انتخاب کنید. سپس حالت بازی را به دلخواه تغییر دهید. و از طرف دیگر مدت زمان کشتن آن در Vanguard کوتاه تر انجام می شود. به این معنی که فاصله زمانی بین شلیک گلوله و کشته شدن دشمن کوتاه است. همچنین کال اف دیوتی ونگارد دارای نسخه های متعدد برای افراد با اختلالات خاص است.

چرا بازی کال آف دیوتی محبوب شد؟

چرا بازی کال آف دیوتی محبوب شد؟

کال آف دیوتی بهترین بازی ویدیو گیم در سراسر دنیا شناخته شده است که بین ایرانیان نیز محبوبیت منحصر به فردی دارد. در کنار کال آف بیوتی بازی هایی مثل pubg,fifa,GTA , Clash of clans نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. در ایران گیمرها می توانند در مسابقات آنلاین کال آف دیوتی شرکت کنند. و جایزه های میلیونی دریافت کنند . همین مسابقات ذوق و شوق گیمرها را به شرکت در این بازی روز به روز بیشتر کرده است. و به نوعی درآمدزایی تبدیل شده است. جذابیت این بازی به ویژگی های متعددی وابسته است. گیمرها در این بازی می توانند چند حالت مختلف را انتخاب کنند. Search& Destroy,Domination, Team Deathmatch گزینه های متعددی است که در اختیار گیمر قرار می گیرد.

جایگاه بازی کال آف دیوتی در صنعت بازی

همانطور که اشاره کردم جایگاه بازی کال آف دیوتی انچنان مهم است که از سال 2003 تا 2021 به ورژن های مختلف ساخته شده است. اگر شما هم به بازی های ویدیویی علاقه دارید و تا به حال کال آف دیوتی را بازی نکردید، حتما آن را امتحان کنید. خرید برنامه و بازی از گوگل پلی را به وسیله ی گیفت کارت های موجود در فروشگاه گیفت کارت لند تجربه کنید.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments