جزئیات آپدیت تاون هال ۱۵ کلش اف کلنز

بازی کلش اف کلنز یکی از بازی‌های محبوب و هیجان‌انگیز است که طرفداران بسیار زیادی دارد. سازندۀ این بازی آن را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌است که افرادی که آن را بازی می‌کنند همراه با سرگرمی بتوانند درآمد نیز کسب کنند. در اکتبر 2022 آپدیت تاوان هال 15 کلش اف کلنز با نام رمز مجیک ارائه شد.

در این آپدیت تغییرات زیادی در این بازی رخ داده‌است. افرادی که که توانسته‌اند تمامی ساختمان‌های این بازی را به آخرین لول ارتقا دهند، به‌شدت منتظر این آپدیت بوده‌اند. در آپدیت تاوان هال 15 تمرکز تنها بر روی ساختمان‌ها نیست و بسیاری از قهرمان‌ها، اسلحه‌ها، حیوانات و… ارتقا پیدا می‌کنند. در ادامۀ این مقاله قصد داریم تا شما را با جزئیات این آپدیت بیشتر آشنا کنیم. اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به این بازی هستید، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

بازی کلش اف کلنز یکی از بازی‌های محبوب و هیجان‌انگیز است که طرفداران بسیار زیادی دارد. سازندۀ این بازی آن را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌است که افرادی که آن را بازی می‌کنند همراه با سرگرمی بتوانند درآمد نیز کسب کنند. در اکتبر 2022 آپدیت تاوان هال 15 کلش اف کلنز با نام رمز مجیک ارائه شد.  در این آپدیت تغییرات زیادی در این بازی رخ داده‌است. افرادی که که توانسته‌اند تمامی ساختمان‌های این بازی را به آخرین لول ارتقا دهند، به‌شدت منتظر این آپدیت بوده‌اند. در آپدیت تاوان هال 15 تمرکز تنها بر روی ساختمان‌ها نیست و بسیاری از قهرمان‌ها، اسلحه‌ها، حیوانات و... ارتقا پیدا می‌کنند. در ادامۀ این مقاله قصد داریم تا شما را با جزئیات این آپدیت بیشتر آشنا کنیم. اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به این بازی هستید، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

معرفی تاون هال 15

همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم، آپدیت جدید بازی کلش اف کلنز با اسم رمز مجیک ارائه شد. در آپدیت تاون هال 15 استفاده از رنگ بنفش بسیار به چشم می‌خورد. دلیل انتخاب این رنگ این است که رنگ سال 2022 بنفش است. به همین دلیل بسیاری از ساختمان‌ها به رنگ بنفش هستند. آپگرید تالار شهر 15 به 15 روز و 18 میلیون طلا نیاز دارد. اسلحه‌هایی که در تاون هال 15 وجود دارد، تا 5 سطح قابل ارتقا هستند و ازلحاظ عملکرد بسیار شبیه به برج اینفرود هستند.

البته تفاوت‌های اساسی نیز بین اسلحه‌ها تاوان هال 15 و برج اینفرود وجود دارد؛ این تفاوت شامل این است که با استفاده از اسلحه‌ها به مرور زمان نیروی آن اضافه نمی‌شود و پس از نابودی بمب سمی را آزاد می‌کند که به دشمنان آسیب زیادی وارد می‌کند. در آپدیت تاون هال 15 هیروها را حذف کرده‌اند و در عوض هرکدام پنج سطح جدید دریافت خواهند کرد. شایان ذکر است که برای آپگرید قهرمان‌ها هزینه‌های متفاوتی لازم است. می‌توانید هزینۀ لازم برای آپگرید هر قهرمان را در عکس زیر مشاهده کنید.

ساختمان‌های دفاعی در آپدیت تاوان هال 15 کلش اف کلنز

در آپدیت تاون هال 15 تمامی ساختمان‌های دفاعی و همچنین تله‌های موجود در این بازی آپگرید می‌شوند. ساختمان‌های جدیدی که بعد از آپگرید شدن جایگزین می‌شوند، به رنگ بنفش تیره‌اند که همان رنگ سال 2022 است. میزان قدرت، هزینۀ آپگرید شدن و مدت زمان لازم برای آپگرید شدن هرکدام از ساختمان‌های دفاعی متفاوت است.

ساختمان‌های دفاعی در آپدیت تاوان هال 15 کلش اف کلنز

تاون هال 15 و دیوارهایش

یکی از قسمت‌های مهمی که در آپدیت تاون هال 15 آپگرید می‌شود، دیوارهای دفاعی است. در این آپدیت می‌توان 200 عدد از دیوارها را تا سطح 16 آپگرید کرد. هزینۀ لازم برای ارتقا هر دیوار، هشت میلیون طلا است. هزینۀ لازم برای آپگرید کل 200 عدد دیوار بسیار بالا خواهد بود. به همین دلیل می‌توانیم بگوییم که ارتقا دیوارها در این آپدیت جدید می‌تواند برای گیمرها چالش برانگیز باشد.

آزمایشگاه و سازندۀ نیرو در تاون هال 15

در آپدیت تاون هال 15 ساختمان حیوان‌های خانگی تا چهار سطح ارتقا پیدا می‌کند علاوه‌بر این چهار حیوان خانگی جدید نیز به این بازی اضافه می‌شود. کمپ نیروهای موجود در این آپدیت با هزینۀ 19 میلیون طلا و 16 روز به لول 12 ارتقا پیدا می‌کند. این کمک‌ها نیروی ظرفیت نگه‌‌داری از 80 نیرو را دارند. همچنین در آپدیت جدید شاهد آپگرید کارخانۀ اسپل با هزینۀ 9 میلون طلا و 9 روز به لول 7 خواهید بود. کارگاه محاصره در تاوان هال 15 تغییر می‌کند و به لول 15 ارتقا پیدا می‌کند.

آزمایشگاه و سازندۀ نیرو در تاون هال 15

معرفی ساختمان‌های دفاعی جدید در تاون هال ۱۵

همان‌طور که قبلا به آن اشاره کردیم، در آپدیت تاون هال 15 تغییرات زیادی در ساختمان های دفاعی ایجاد می‌شود. در این آپدیت تغییرات ساختمان ها شامل موارد زیر است:

  • برج اسپل باز می‌شود

در تاون هال 15 برج اسپل قابل استفاده می‌شود و گیمرها می‌توانند دو تا از این برج را با هزینۀ 14 میلیون طلا بسازند. البته در لول یک تنها امکان استفاده از اسپل خشم برای گیمرها وجود دارد. در لول دوم می‌توان با پرداخت هزینۀ 16 میلیون طلا و 16 روز زمان اسپل سم را نیز باز کرد. در لول سوم با پرداخت هزینۀ 18 میلیون طلا و 18 روز زمان اسپل نامرئی شدن نیز قابل دسترس می‌شود.

  • برج مونولیث

برج مونولیث یکی دیگر از امکانات اضافه شده به بازی کلش اف کلنز در تاون هال 15 است. نام مجیک را از روی این ساختمان برای تاون هال 15 انتخاب کرده‌اند. دلیل این انتخاب نام این است که از این برج چیزی شبیه به دود جادویی خارج می‌شود و به کمک آن می‌توان آسیب زیادی به دشمنان وارد کرد. این ساختمان جزو کشنده‌ترین ساختمان‌های موجود در بازی است و در هر دهکده تنها می‌توان یک عدد از آن را داشت. برج مونولیث در دو لول و با پرداخت دارک اکسیر قابل ارتقا است. برای ساخت این برج نیاز به 300 هزار دارک اکسیر است و آپگیرید آن به لول های بالاتر نیاز به پرداخت 360 هزار دارک اکسیر دارد.

معرفی ساختمان‌های دفاعی جدید در تاون هال ۱۵ همان‌طور که قبلا به آن اشاره کردیم، در آپدیت تاون هال 15 تغییرات زیادی در ساختمان های دفاعی ایجاد می‌شود. در این آپدیت تغییرات ساختمان ها شامل موارد زیر است:  برج اسپل باز می‌شود در تاون هال 15 برج اسپل قابل استفاده می‌شود و گیمرها می‌توانند دو تا از این برج را با هزینۀ 14 میلیون طلا بسازند. البته در لول یک تنها امکان استفاده از اسپل خشم برای گیمرها وجود دارد. در لول دوم می‌توان با پرداخت هزینۀ 16 میلیون طلا و 16 روز زمان اسپل سم را نیز باز کرد. در لول سوم با پرداخت هزینۀ 18 میلیون طلا و 18 روز زمان اسپل نامرئی شدن نیز قابل دسترس می‌شود.  برج مونولیث برج مونولیث یکی دیگر از امکانات اضافه شده به بازی کلش اف کلنز در تاون هال 15 است. نام مجیک را از روی این ساختمان برای تاون هال 15 انتخاب کرده‌اند. دلیل این انتخاب نام این است که از این برج چیزی شبیه به دود جادویی خارج می‌شود و به کمک آن می‌توان آسیب زیادی به دشمنان وارد کرد. این ساختمان جزو کشنده‌ترین ساختمان‌های موجود در بازی است و در هر دهکده تنها می‌توان یک عدد از آن را داشت. برج مونولیث در دو لول و با پرداخت دارک اکسیر قابل ارتقا است. برای ساخت این برج نیاز به 300 هزار دارک اکسیر است و آپگیرید آن به لول های بالاتر نیاز به پرداخت 360 هزار دارک اکسیر دارد.

سخن پایانی

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که بازی کلش اف کلنز به‌گونه‌ای طراحی شده‌است که علاوه‌بر سازندۀ آن، افرادی که آن را بازی می‌کنند نیز می‌توانند از آن کسب درآمد کنند. افراد زیادی به دلیل علاقۀ شدیدی که به این بازی دارند، حاضر به پرداخت هزینه برای خرید اکانت کلش اف کلنز هستند. به همین دلیل سایت‌های زیادی به وجود آمده‌است که اکانت کلش اف کلنز را با قیمت‌های متفاوت و در لول‌های مختلف ارائه می‌دهند.

گفتنی است که افراد می‌توانند با خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز امکانات و قابلیت‌های موجود در این بازی را ارتقا دهند. به کمک بلیط طلایی ارتقا نیرو، ساختمان‌ها، اسلحه‌ها و… در بازی راحت‌تر انجام می‌شود و افراد سریع‌تر می‌توانند به لول بالاتری از این بازی دست پیدا کنند. برای خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز نیز می‌توانید به سایت‌های معتبری که در این زمینه وجود دارد مراجعه کنید. برخی از افراد به جای استفاده از بلیط طلایی ترجیح می‌دهند با خرید اکانت کلش اف کلنز لول خود را در بازی بالا ببرند. در این مقاله برخی از جزئیات موجود در آپدیت تاون هال 15 کلش اف کلنز را بررسی کردیم.

آریاکلش

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments